Ei kehtaa uutta topiccia tehdä näin pienen asian takia, eli mitenkä E36 316i bemarista lähtee takapuskuri irti? Kyseessä Sedani, tarkotus olis koko puskuri siis saada irti kokonaan kun tilalle tulossa uusi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Touronen View PostEi kehtaa uutta topiccia tehdä näin pienen asian takia, eli mitenkä E36 316i bemarista lähtee takapuskuri irti? Kyseessä Sedani, tarkotus olis koko puskuri siis saada irti kokonaan kun tilalle tulossa uusi.
Puskurin listat irti, sieltä nastat irti ja sitte sisälokarista muutama ruuvi irit kummaltakin puolelta niin sitte vaa vedät puskurin irti.Nykyiset.
Harraste:
BMW E30 325i -88 700Hv
Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex.
Volkswagen Golf 1.8 -92
Volkswagen Vento 1.8 -92
BMW E36 316i -92
BMW E36 320i -91
BMW E36 320 -92
BMW E36 318is M-Sport -95
BMW E36 323i -99
BMW E90 330D -07 M-Sport
BMW E36 325i -92 "M3"
Comment
-
-
Originally posted by fRONik-_- View PostPuskurin listat irti, sieltä nastat irti ja sitte sisälokarista muutama ruuvi irit kummaltakin puolelta niin sitte vaa vedät puskurin irti.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by joelp View PostJoo just samoilta kuulostaa nuo sunkin oireet:think Itellä kuitenkin nuo oireet tuntuu kokoajan enemmän ja enemmän.. Eniten kuitenkin häiritee tuo hieman korkea bensankulutus. Joku vikahan siellä on, mutta löytää vaan pitäs
Itsellä ainakin kun starttaa,niin huomattavasti pitempään pitää startata ennenkuin hörähtää verrattuna esim tuohon m52b28, mutta ovatkin kyllä täysin erimaailmasta muutenkin nuo moottorit.
Comment
-
-
Originally posted by Touronen View PostPuskuri lähti irti helposti, kun ensin kontista 4 mutteria auki. Sisäkaarista pari muutteria irti, niin että lähtee se muoviläpyskä irti. Sitten pääsee käsiksi vielä 2 mutteriin per puoli. Nekun vielä irrotti niin puskuri lähti vetämällä irti.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostIrroittamalla puskurista ulkopuolelta 2 pitkää pulttia jättäen ne kontin sisäpuoliset mutterit koskematta, säästää 2 mutterin aukasut Niinkuin tuossa jo aiemmin sanoin. Eli osa 7 http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...r_bumper_rear/
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostNopeampi ottaa kontin puolelta ne 4 mutteria, varsinkin jos sopivaa torxia täytyisi lähteä ostamaan/lainaamaan...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Jontsu00 View PostJoo mukavahan tuo olisi saada selvitettyä, että mikä tuon tekee. Voisikohan joku asentotunnistin tehdä tuon? Tai joku lämpötilatunnistin?
Itsellä ainakin kun starttaa,niin huomattavasti pitempään pitää startata ennenkuin hörähtää verrattuna esim tuohon m52b28, mutta ovatkin kyllä täysin erimaailmasta muutenkin nuo moottorit.
Kysäsin bmw mekaanikolta kans, että oisko ollu vastaavia tapauksia. Mutta oudolta kuulemma kuulosti, eikä oo tuommosia tullu vastaan. Ja veikkas suuttimia/puolia. Puolathan oli tarkistettu jo, ainakin itsellä.
Eikö kellään oos mittään ideaa?
Comment
-
-
Joo,elikkä vieläkin tarttis jelppiä tuon 325:sen kanssa,kun edelleen käy viidellä tyhjäkäynnillä tai ainakin tosihuonosti kuudella ja välillä joutuu saahaamaan vähän pitempään käyntiin, kierroksilla kyllä pelaa hyvin ja vedot on tallessa.. Nyt on uusittu: Tulpat,lambda,imusarjan ja kaasuläpän tiivisteet,suuttimet+tiivisteet, kansiremppa tehty juuri, eikä imu tai pakovuotoja ole ainakaan paikannettu. Puolat mitattiin tänään oskiloskoopilla ja kunnossa tuntu olevan. Eli olisko kellään ideoita,että mistä vikaa kannattas seuraavaks lähteä etsimään?- E36 m50b28 turbo
Comment
-
-
Originally posted by ^Sleeper^ View PostJoo,elikkä vieläkin tarttis jelppiä tuon 325:sen kanssa,kun edelleen käy viidellä tyhjäkäynnillä tai ainakin tosihuonosti kuudella ja välillä joutuu saahaamaan vähän pitempään käyntiin, kierroksilla kyllä pelaa hyvin ja vedot on tallessa.. Nyt on uusittu: Tulpat,lambda,imusarjan ja kaasuläpän tiivisteet,suuttimet+tiivisteet, kansiremppa tehty juuri, eikä imu tai pakovuotoja ole ainakaan paikannettu. Puolat mitattiin tänään oskiloskoopilla ja kunnossa tuntu olevan. Eli olisko kellään ideoita,että mistä vikaa kannattas seuraavaks lähteä etsimään?E61 530d touring -05 (ajtech 307hp)
-----------------------------------
F10 520d sedan - 12 ex
E46 320d Touring - 99 ex
E34 525i Sedan - 90 (M50 Turbo) ex
E36 325i Coupe -92 ex
E34 520i Touring -95 ex
E30 325i Sedan -88 ex
E46 320d Touring -00 ex
E34 520i Sedan -89 ex
E34 518i Sedan -90 ex
Comment
-
-
Originally posted by joelp View PostHmm. Itseltä olen kampiakselin ja nokka-akselin tunnistimet mitannut ja ihan ohjearvojen sisällä olivat ohmimäärät. Esim. imuilman lämpötilatunnistinta en ole tutkinut edes, mutta voisko se tätä aiheuttaa? :think Jotenkin itellä tuntuu, kun liikennevaloihin pysähtyy niin joskus saattaa hieman bensa haista, ei kylläkään voimaakkaasti, haju tulee jostain imusarjan alta.
Kysäsin bmw mekaanikolta kans, että oisko ollu vastaavia tapauksia. Mutta oudolta kuulemma kuulosti, eikä oo tuommosia tullu vastaan. Ja veikkas suuttimia/puolia. Puolathan oli tarkistettu jo, ainakin itsellä.
Eikö kellään oos mittään ideaa?
Ainakin omassa kun nykäsee ilmamassalta liittimen irti auton käydessä niin käynti notkahtaa selvästi ja sama kun laittaa takasi, eli vähän viittaisi että se nyt luultavasti toimii. Tänään myös otin autosta pakokaasutestin katsastusta varten, ja meni kyllä ihan heittämällä läpi. Mikään arvoista ei ollut normaalista poikkeava/koholla.
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=6600.0 tuossa esim joku tekniikka, ja tällä muuta juttua aiheesta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=109694
Edit: Tuolla viimeisenä se juttu mistä luin:
Last edited by Jontsu00; 08-05-2012, 00:21.
Comment
-
Comment