Tukivarressa taitaa olla reikä vakaajan koiranluun pultille eli tukivartta ei tarvi uusia. Ylälaakerit, ylemmät jousilautaset, rikka em. osien väliin, koiranluut ja ehkä vakaaja, riippuu miten vanhassa koiranluun kiinnityksen reikä osuu tukivarren reiän kohdalle.
Kiitoksia vastauksesta. Jospa sitä näillä tiedoilla pääsis alkuun, ja ens kesänä lähemmäs asvalttia.
Enpä päässyt kiristämään, ulkosalla pimeässä muita hommia tehdessä huomasin tuon eikä ollut työkaluja käden ulottuvilla. Täytyy koittaa kiriä sitä, jos ei auta niin täytynee availla ja katsoa onko tiiviste entinen.
Vastaavaa möykkää kuulu itseltäni, kun vesipumppua vaihtaessa tuo moniurahihnan pöyrä oli ottanut itseensä. Todella helposti tulee kolhuja tuohon ja sitten vikisee hihna, kun uppoaa uriin huonosti..
Tuli ostettua '93 e36 ilman minkäänlaista mankkaa. Ostin sovitinjohtosarjan ja yritin kytkeä soitinta, mutta kajareista ei kuulu yhtään mitään. Googlettamalla löytyi juttua, että autossa olisi joku vahvistin jolle pitää antaa heräte sähköantennin piuhan kautta. Tälläkään ei kuitenkaan ollut mitään vaikutusta. Mitähän kokeilisi seuraavaksi?
Eli siis 328:n perä menee myös 325:een ilman kikkailuja? Ja senkö pitää olla typ. 188 vai mikä?
Meneekös tuo välitys niin, että mitä suurempi numero, niin sitä lyhyempi välitys?
e36 typ188:t on suoraan sopivia pl. 3,0 M3, tämäkin perä sopii autoosi mutta vaatii vetarin tumpit ja kardaanin laipan normi mallista.
Mitä suurempi numero niin sitä tiheämpi välitys.
328i:ssä on alunperin 2,93:1, samoin 323i:ssä.
325i ja M3 perissä on vähän tiheämpi 3,15:1.
Nämä siis manuaalivaihteisissa, autom. perissä varmaan pidemmät välitykset.
Lätkässä lukee S ja sen jälkeen välitys. Tosin tämä ei takaa että kyseessä olis lukkoperä, yhen kemppilukon ostin jossa tuo lätkä oli.
328i:ssä on alunperin 2,93:1, samoin 323i:ssä.
325i ja M3 perissä on vähän tiheämpi 3,15:1.
Nämä siis manuaalivaihteisissa, autom. perissä varmaan pidemmät välitykset.
Samat automaatissa.
Mahtaakohan paljon vaikuttaa kulutukseen/yms jos laittaa 2,93:sen tilalle 3,15?
Mahtaakohan paljon vaikuttaa kulutukseen/yms jos laittaa 2,93:sen tilalle 3,15?
Tulossa juuri kyseinen päivitys itellä. Vakion avoimen tilalle 325 lukkoperä, ilmottelen kun saan perän maalauksesta ja kasattua
Tuskin kovin isoa eroa on tosin. Ite ainakin kaipasin ahvenistolla juurikin aavistuksen tiheempää niin ei tartte pariin mutkaan turhaan ettiä kakkosta kun voi (toivottavasti) vetää kolmosella.
Tuossa olis hyvä ja huollettu 2,93 perä ylimääräsenä kohta siis jos joku tarvii...
purin kattoverhoilun coupesta ja nyt kun laittaa molemmat ovet kiinni ei ikkunat toimi, mutta jos jompi kumpi on edes auki toimii? mikä tuossa on? mitkä kaikki tuohon ikkunan toimintaan vaikuttaa?
Mahtaakohan paljon vaikuttaa kulutukseen/yms jos laittaa 2,93:sen tilalle 3,15?
Jonkun verran kulutusta lisäsi, en nyt muista paljonko.
Auto oli 323i.
Jos autolla ajetaan enimmäkseen matkaa niin ite laittaisin ehdottomasti 2,93:n.
Radalle tms. tietenkin päinvastoin.
Jonkun verran kulutusta lisäsi, en nyt muista paljonko.
Auto oli 323i.
Jos autolla ajetaan enimmäkseen matkaa niin ite laittaisin ehdottomasti 2,93:n.
Radalle tms. tietenkin päinvastoin.
mulla 323:n vaihettu 3,15 lukollinen ja kulutus nousi n. litran molemminpuolin/100km:think matka-ajossa ei taho enään alle kaheksan oikeen päästä mitenkään kiltisti ajamalla ennen pääsi ajotietokoneen mukaan 6.8 parhaimmillaan:think
Comment