Väittäsin että kyllä pyöris. Ei ollu ku ihan milli tai kaks että ei olisi ottanut edestä tolppaan ilman speiseriä. Jäähän ne 7,5" sillä 35 et:llä aika sisään.
Mutta kiitos Ostin täältä yheltä foorumin käyttäjältä käytettynä (tosin uudenveroiset, 300km ajetut) renkaineen 600e tosin silloin oli eri rengaistus mutta kumminkin. Ja kommentoi toki showroomia
Selvempi homma. Jospa sitä ens kesäksi sais alle sitte vähän parempaa vannetta,ja vähän maata kohden tuota rattoria.
Ja pistetääs vielä kerta kiellon päälle : kun tuo oma on vuoden -91 tekele, niin mitä siinä piti muuttaa/ostaa että saan tuon alustasarjan paikalleen? Vakaajantankoa ja ylätukilaakeria? Mielellään ihan rautalankaversio siitä mitä pitää hommata uutta. Mitänyt tutkin itse asiaa, niin pahimmassa tapauksessa joutuu uusimaan molemmat tukivarretkin, koska näissä vanhemmissa menee vakaajantanko tolppaan, eikä tukivarteen, kuten näissä uudemmissa, vai miten tämä nyt menee? Tarkotuksena ois siis laittaa tuommonen Ta-technixin alustasarja.
Osaako kukaan valaista hieman? Kyse on siis tuosta mittaristosta, mitä miun tartteis tehdä jos haluaisin vaihtaa tuon oman kellolla olevan mittariston sellaiseen jossa on kierrosluku- ja kulutusmittari? Päiksiin en usko käyvän?
..Ja mittariston pohjan kun vaihtaa niin mitenkä sen bensaviisarin pitäis mennä oikeaoppisesti paikoilleen? kuvaa en siitä ottanut kun asensin uusiks ja nyt ei värähä viisari mihinkään, bensavalo kyllä pallaa
Selvempi homma. Jospa sitä ens kesäksi sais alle sitte vähän parempaa vannetta,ja vähän maata kohden tuota rattoria.
Ja pistetääs vielä kerta kiellon päälle : kun tuo oma on vuoden -91 tekele, niin mitä siinä piti muuttaa/ostaa että saan tuon alustasarjan paikalleen? Vakaajantankoa ja ylätukilaakeria? Mielellään ihan rautalankaversio siitä mitä pitää hommata uutta. Mitänyt tutkin itse asiaa, niin pahimmassa tapauksessa joutuu uusimaan molemmat tukivarretkin, koska näissä vanhemmissa menee vakaajantanko tolppaan, eikä tukivarteen, kuten näissä uudemmissa, vai miten tämä nyt menee? Tarkotuksena ois siis laittaa tuommonen Ta-technixin alustasarja.
Tukivarressa taitaa olla reikä vakaajan koiranluun pultille eli tukivartta ei tarvi uusia. Ylälaakerit, ylemmät jousilautaset, rikka em. osien väliin, koiranluut ja ehkä vakaaja, riippuu miten vanhassa koiranluun kiinnityksen reikä osuu tukivarren reiän kohdalle.
Kenties MAF:ssa vikaa kun tyhjäkäynnillä täristää ja pikkasen huonosti käy kylmänä tyhjäkäynnillä ja sitkun ottaa MAF:n piuhan irti niin tyhjäkäynti aivan loistava ja hävii tärinäkin. Mistä löytys alkuperäisosa halvalla?
Lähtisin liikkeelle siitä, että otat sen MAFin pois ja putsaat sen, ihan jollain komponentti puhdisteella, ja varo koskemasta sinne komponentteihin, pitäisi auttaa, ja eipähän tarvi ostaa uutta. Tuossapa vielä mallia antava video jos ei ole aikaisempaa kokemusta: http://www.youtube.com/watch?v=J8Kp8qyDIfU
Edit: Ainiin, tosiaan sinä joka kysyi m42 ja m44 eroista, lähtisin isoimpana liikkelle siitä että m44 on 1.9 litranen Helppo tapa selvittää onko kumpi on laittaa VIN numeron 7 viimeistä numeroa tänne: http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi ja saat tietää kumpi sinulla on
Tais perä hajota, kun yrittää lähteä liikkeelle niin perästä kuuluu vaan rattaiden kurina tms. eikä auto liiku minnekkään Mikäs sieltä on mahdollisesti paskana ja saako tuohon perään uusia sisukaluja ja millanen homma vaihtaa? 25€% tehtaan lukolla on.
Tais perä hajota, kun yrittää lähteä liikkeelle niin perästä kuuluu vaan rattaiden kurina tms. eikä auto liiku minnekkään Mikäs sieltä on mahdollisesti paskana ja saako tuohon perään uusia sisukaluja ja millanen homma vaihtaa? 25€% tehtaan lukolla on.
Onko varmasti perä mikä hajos ja onko varmasti lukollinen ?
Kysytääs ny täälläkin, kun eka kysymys lipsahti väärän korimallin topiciin. Kuinka paljon te ootte ilmaillu M50-koneita alipainevermeillä? Eli siis alipaineella imetään nesteet ulos ja sitten täytetään paineella uudet nesteet? Onko toimiva metodi?
Kysytääs ny täälläkin, kun eka kysymys lipsahti väärän korimallin topiciin. Kuinka paljon te ootte ilmaillu M50-koneita alipainevermeillä? Eli siis alipaineella imetään nesteet ulos ja sitten täytetään paineella uudet nesteet? Onko toimiva metodi?
Kyllähän se varmin konsti taitaa vieläkin olla Hemin "colapullo ilmaus" Eikä ole edes kovahomma varmistaa... tekee vaikka ensin alipaineilmauksen?
Comment