Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostTaas kerran, lue privaa ja osta se putki...
No perhana en mä tollasia viestejä huomaa... Laita hinta kohalleen nii ostan pois. Laitoin privaa.
Sitten olis vielä 2 ongelma... Eli kun lähtee kiihdyttää nii 1 ja 2 vaihteilla isoilla kieroksilla alkaa joku kolisee. Tai niinku potkii vastaan. Perä, laatikko, kardaani on jo katottu. Kaveri sit arvaili semmosta et voiko takapamput olla jo nii loppu et rengas pääsee hyppii ja sen takia sit potkii. Takapamput tais olla billstenin ja ei ihan tuoreille näyttäny ja nehän ei taida kovin pitkäikäset ees olla... Muilla vaihteilla ei tee tota muutaku kahella ekalla ja niilläki vasta jossai 4-5 tuhannen kieroksen jälkee...
Ja lumella ei tee ollenkaa vaikka kuinka painaa menee..
Ja autoha oli se 325 e36.Last edited by Poko; 08-12-2011, 20:03.
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostEi luultavasti dieselillä käyvää m40:stä tavata edes e36:sessa.
Ei noissa koneissa sen ihmeempiä oo. Kattoo ettei vie nesteitä/pysyvät erillään, lähtee käyntiin kuumana ja kylmänä ja ahdin ei vingu ihan hirveesti.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostKatsomatta edes linkkiä arvaan että kyseessä on kaasuläppäkotelon lämmityksen termari ?
Mites jäätyykö tuo kaasulappä jos tuo termostaatti on poistettu kokonaan, kun joillain on niitä tuuning filttereitä alkuperänen pönttö on poistettu ja termostaatin letkut tukittu.E39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES
Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
Comment
-
-
Originally posted by asis View PostOnko sillä mitään virkaa olla siinä ilmanputsarikotelossa? Vai eikö sille muuta paikkaa ole vaan keksitty
Mites jäätyykö tuo kaasulappä jos tuo termostaatti on poistettu kokonaan, kun joillain on niitä tuuning filttereitä alkuperänen pönttö on poistettu ja termostaatin letkut tukittu.
Comment
-
-
Mittaristo sekoilee, liittimet ym. piuha kunnossa eli kait se olis mittari vaihdettava. Syttyykö siihen nyt se keltainen valo palamaan? Muuttuuko kilometrit automaattisesti oikeiksi kun mittarin kytkee vai pitääkö koodata vai palaako keltainen valo ikuisuuden tjs? Vai tietääkö se tässä korimallissa ECU:n avulla kilometrejä tjs?
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostMittaristo sekoilee, liittimet ym. piuha kunnossa eli kait se olis mittari vaihdettava. Syttyykö siihen nyt se keltainen valo palamaan? Muuttuuko kilometrit automaattisesti oikeiksi kun mittarin kytkee vai pitääkö koodata vai palaako keltainen valo ikuisuuden tjs? Vai tietääkö se tässä korimallissa ECU:n avulla kilometrejä tjs?Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostLukase toppariuksen eka viesti uudelleen...
Puhuu diesel farmariin vaihdosta, eli on kiikarissa 318TDS.
...keleW124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by asis View PostOnko sillä mitään virkaa olla siinä ilmanputsarikotelossa? Vai eikö sille muuta paikkaa ole vaan keksitty
Mites jäätyykö tuo kaasulappä jos tuo termostaatti on poistettu kokonaan, kun joillain on niitä tuuning filttereitä alkuperänen pönttö on poistettu ja termostaatin letkut tukittu.
Hauska jos hirttää auki, sitä et sitten sulje kaasupolkimella mitenkään.
EDIT: Siis VOI jäätyä, harvinaista kai se on. En ottaisi riskiä.
M42/44 koneistahan noita aika monet poistaa, kun lämmittää imuilmaa kesällä liikaakin.
Comment
-
-
Originally posted by Risto113 View PostKyllä se ihan oikeasti jäätyy, vaikkapa -25 asteen pakkasella vedät motaria pitkän siivun, aika viima käy kaasuläpällä + kosteus tiivistyy siihen koska ympäristössä lämmintä.
Hauska jos hirttää auki, sitä et sitten sulje kaasupolkimella mitenkään.
EDIT: Siis VOI jäätyä, harvinaista kai se on. En ottaisi riskiä.
M42/44 koneistahan noita aika monet poistaa, kun lämmittää imuilmaa kesällä liikaakin.
Useimmissa malleissa on pelkkä jatkuva kierto kaasuläpällä ilman mitään termostaatteja. Jos kovilla pakkasilla ajelee niin vesikierron jättäisin toimimaan.
Kesäautossa sitä ei tarvita.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Risto113 View PostKyllä se ihan oikeasti jäätyy, vaikkapa -25 asteen pakkasella vedät motaria pitkän siivun, aika viima käy kaasuläpällä + kosteus tiivistyy siihen koska ympäristössä lämmintä.
Hauska jos hirttää auki, sitä et sitten sulje kaasupolkimella mitenkään.
EDIT: Siis VOI jäätyä, harvinaista kai se on. En ottaisi riskiä.
M42/44 koneistahan noita aika monet poistaa, kun lämmittää imuilmaa kesällä liikaakin.
Ainoastaan huomasi että kun auto seisoo ajon jälkeen yön parkkipaikalla niin läpät on aamulla heikosti jäätyneet kiinni asentoon. Irtosi kaasua painamalla. Ilmeisesti sinne sitä kosteutta kondensoituu ja jämähtää sitten kun kone kylmenee.
Tuohon ajossa jäätymiseen en kyllä usko ja tuskin kukaan läpät levällään kovin pitkään motarilla ajelee että jäätyisi täysin auki-asentoon. Jos esim puoli-kaasulle jäätyisi niin irtoaa kyllä todennäköisesti vain painamalla kaasua enemmän.E91 lci 330xd.
Comment
-
Comment