Penkin perseosan edestä kiinni ja riuhtaisee ylöspäin. Luukut bensatankkiin näkyykin sit äänieristeiden alta.
Juurikin tarkoitin penkin perseosan edustaa. Kiitos näistä! Näillä ohjeilla kyllä selvitään.
Toyota Auris 07 1,4L VVT-i
EX BMW E34 524Tds Touring "Nokileka"
EX BMW E36 M3 Coupe -Avusblau metallic-
EX BMW E36 316i sedan vm 93 -Brilliantrot-
EX BMW E36 328i sedan vm 95 -Cordobarot metallic-
EX BMW E30 318i vm 88
EX BMW E34 520i vm 89
EX BMW E36 316i vm 91
EX BMW E36 320i coupe vm 92
EX BMW E34 525i M50 vm 91
EX BMW E30 320i coupe vm 87
EX Opel Kadett E 1.8 vm 85.
Mikäs omassa 325:ssa mahtaa olla kun välillä vedot häviää ja tuntuu, että tukehtuu, kulutusmittari pysyy jossain puolen välin paikkeilla, vaikka kaasu olisi pohjassa. Täytyy laittaa kytkin pohjaan ja antaa hetken olla, niin jaksaa taas kulkea. Alkaa tekemään kostealla säällä useammin tai sitten vajaalämpöisenä.
Mukava vika ainakin kaupunkiajossa kun tykkää luumahtaa kesken ruuhkan...
Liekkö iha coupea tarkottaa tuolla ci:lla? Tarvinneeko sitä niin viisastella aina...
EDIT: Niin ja kyllä. Ci -nimitystä ei ole virallisesti käytetty nuin vanhoissa.
Se hassuttelloo tuo jarmoreino66
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mikähän lie tuossa sigun 328 coupessa kun lämpimällä koneella käy tyhjäkäyntiä huonosti ja vetojakin on kateissa. Kiihtyminen on aaltoilevaa ja alavääntöjä ei oikein ole. Puolilämpimällä koneella tekee tuota vain välillä ja kylmänä ei ollenkaan. Puolat, nokka-akselin anturi, tulpat ja ilmamassamittari vaihdettu. Imuvuotojakaan ei pitäisi olla. Vian selvittämistä hankaloittaa huomattavasti ettei inpalla tai millään muullakaan pääse käsiksi moottorinohjaukseen.. Voisko olla joku lämpöanturi resu? Kenelläkään muulla ollut vastaavaa?
Minnekkäs se on hävinny? Vai onko sulla jotkut muut kuin alkup. penkit?
Joissain vanhemmissa karvalakkimalleissa ei oo välttämättä vänkärin penkissä korkeussäätöä. Tällöin se penkki on tosiaan aika makaavassa asennossa.
Jos ei oo rahaa ostaa parempaa penkkiä, mutta pelle-pelottoman vikaa löytyy, niin pura se penkki atomeiksi ja tutki rakennetta tarkemmin. Sitä asentoa saa muutettua rälläkän ja hitsauskoneen avulla, koska perus rakenne on sama kuin korkeussäädettävässäkin penkissä. Itse säädön mekanismi vaan puuttuu ja se on hitsattu yhteen asentoon.
EDIT itse vaihdoin yhteen korkeussäädöttömään nahkapenkkiin koko korkeussäätömekanismin toisesta kangaspenkistä, josta oli verhoilut revitty riekaleiksi. Eli niinkin voi tehdä.
Comment