Originally posted by Supa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kuuluuko e36 coupen sähköikkunoiden napeissa olla valot alunperin?Nyt: E36 320ia cabrio /Fiat punto
Ex: E36 320i -92 coupe, Volvo 244, E30 318 2D -85, E30 320i 4D -86, Volvo 240 -90 "kartanomalli",E30 325i Touring -89, E30 320i -85, E30 318i -89, Toyota Corolla DX -80, E30 318i -88, Vw Golf -87
Comment
-
-
Originally posted by e30Jake View PostKuuluuko e36 coupen sähköikkunoiden napeissa olla valot alunperin?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostKyllähän noissa valot palaa. Vaikka ei nyt coupe olekaan itsellä niin mikseipä coupessa jos sedanissa palaa.Nyt: E36 320ia cabrio /Fiat punto
Ex: E36 320i -92 coupe, Volvo 244, E30 318 2D -85, E30 320i 4D -86, Volvo 240 -90 "kartanomalli",E30 325i Touring -89, E30 320i -85, E30 318i -89, Toyota Corolla DX -80, E30 318i -88, Vw Golf -87
Comment
-
-
Originally posted by jomppaa View Post4 vaihtoehtoa : fuel trim multiplicative cyl 1-4 ,fuel trim multiplicative bank 1, control unit supply, ignition coil cyl 8
Mutta jos kerran herjaa pelkkää 1 bankkia eli sylintereitä 1-4 niin vika löytynee siltä puolen, esim suutin tmv.
Jos tuo puolan nr. 8 vikakoodi on myös itsestään tullut (eikä esim vahingossa virrat päällä liitin irtaaltaan ollut) niin vaihtoon.
Tuleeko nuo kaikki uudestaan kun nollaa ja ajaa lenkin?
Mitä korjausarvot näyttävät kun katot analogiarvojen alta?
Eli additive ja multiplicative korjaus kummallekkin bankille?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Auto on -92 320i ja ongelma sellainen, että kytkin vaatisi ilmausta. Auton avaimet oli muutaman viikon hukassa mutta ne löyty tänään. Muuten kaikki tuntuikin toimivan, mutta kytkin on aivan tunnoton. Laitoin auton käyntiin ja kytkintä pumppailin useamman minuutin, mutta turhaan. Kytkimessä on aiemminkin ollut pientä häikkää ilmauksen suhteen (kytkinrempan jälkeen) mutta auto on ollut päivittäisessä ajossa ja paine on pysynyt hyvänä. Nyt kuitenkin ilmaus olisi edessä, joten millainen operaatio se on? Onko kytkimen nestesäiliö sama kun jarrujen nestesäiliö on? Missä kytkimen ilmausnippa sijaitsee? Onko kytkimen ilmaus samanlaista kuin jarrujenkin?
Thanks evribadi!
Comment
-
-
Työsylkässä on nippa. Samalla tutullu turvallisella ja helpolla taktiikalla lähtisen edelleen liikenteesee, varsinkin jos on yksin liikkeellä. Eli 2m kirkasta sopivaa muoviletkua. Vaikkapa kuskinpuolen etusatulasta letku sinne kytkimen työsylkän nippaan ja eiku jarrua pumppaamaan.
Tietty kannattaa polkasta ne rapaset ja kuraset nesteet enste satulasta pois, ennen ku alkaa ilmaamaan, jossei nesteitä oo hetkeen vaihdeltu.Honda accord 2.4 -08
Suzuki gsx-r 1000 -03
Comment
-
-
Täällä varmasti osaisi joku kertoa miten nyt pitäisi menetellä. Eli, tuossa kesäkuvia katsellessa alkoi silmiin pistämään, ja toki se livenäkin haittaa, tuo biimerin peräpään korkeus. Alusta on JOMin korkeus-säädetävä, josta on takaata poistettu säätöpalat, mutta tuo perä jää siltikin liian korkeaksi. Onko tähän nyt vielä jotain keinoja, millä tuota saisi takaa alaspäin?
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNiin eli korjausarvot ylittyvät osakuormalla (multiplicative), noille olisi hyvä saada lisäselitykset vielä näkyviin niin tietää mihinpäin ei riitä enään säätö.
Mutta jos kerran herjaa pelkkää 1 bankkia eli sylintereitä 1-4 niin vika löytynee siltä puolen, esim suutin tmv.
Jos tuo puolan nr. 8 vikakoodi on myös itsestään tullut (eikä esim vahingossa virrat päällä liitin irtaaltaan ollut) niin vaihtoon.
Tuleeko nuo kaikki uudestaan kun nollaa ja ajaa lenkin?
Mitä korjausarvot näyttävät kun katot analogiarvojen alta?
Eli additive ja multiplicative korjaus kummallekkin bankille?
voiko toi tarkottaa puolia 1-4 sylinterin kohdalla?
Comment
-
-
No oli vähän ontuvat alkutiedot. No sitten kannattaa varmaan lähteä tuon virransyötön koodin suuntaan ja mitata kaikki syötöt läpi.
Mistä koodien selitykset olivat? Kun tosiaan tuntui viittaavaan 8 koneiseen.
Kutosessa on bankit 3 sylinterin ryhmissä.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Jonkun aikaa on tuntunut jo siltä että kytkin luistaa vähäsen ja muutenkin ottaa aika ylhäältä (onko kuluneen kytkimen merkki se että ottaa ylhäältä vai alhaalta?) niin taitais olla aika kohta haalia kytkinremppaan osat.
Ei ole ennen vielä tullut vaihdettua ja tarkoitus itse vaihtaa niin mitä kaikkea on fiksua uusia samalla kertaa kun paikat auki ottaa? Ja OEM osilla on tarkoitus jatkaa ellei joku pysty perustelemaan mistä syystä pitäisi mielummin käyttää osaa x.
Ja auto on coupe -mallinen m52b28
Comment
-
-
Originally posted by manzneri View PostJonkun aikaa on tuntunut jo siltä että kytkin luistaa vähäsen ja muutenkin ottaa aika ylhäältä (onko kuluneen kytkimen merkki se että ottaa ylhäältä vai alhaalta?) niin taitais olla aika kohta haalia kytkinremppaan osat.
Ei ole ennen vielä tullut vaihdettua ja tarkoitus itse vaihtaa niin mitä kaikkea on fiksua uusia samalla kertaa kun paikat auki ottaa? Ja OEM osilla on tarkoitus jatkaa ellei joku pysty perustelemaan mistä syystä pitäisi mielummin käyttää osaa x.
Ja auto on coupe -mallinen m52b28Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment