Originally posted by Maniver
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kems View PostMistä voisi johtua pieni nykiminen ykkösvaihteella? Eli siis kun ykkösellä ajaa, niin auto kiihtyy kovin tahmeasti ja moottori sanoo joskus "woouuwoouwoou" ja tuntuu että välillä veto heikkenee. Eli siis ei mitään voimakasta nykimistä vaan tuollaista epätasaista kiihtymistä. Kakkoselle vaihtaessa vetää taas hyvin.
Sen lisäksi olen kerran tai pari huomannut ykkösellä kytkintä luistattaessa auton liikkuvan jotenkin täristen tai tökkivästi. Kuin joku jarru pitäisi vastaan, mutta töksähdellessä aina antaisi periksi. Mikään jarru ei kuitenkaan näyttäisi jarruttavan omia aikojaan kun auto valuu eteen ja taakse vaivatta.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostOnko konehuoneen poikkituki sama kaikissa M50 / M52 koneisissa?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
E36 M50B25, jossa uusi syyläri ja paisari ja paisarin tiivisteet tietty. Mutta silti tuntuu vuotavan sieltä syylärin juuresta jonne paisari työnnetään. Joka aamu paisari tyhjänä, ei ole kuin siellä pohjalla vähän ja hihna vinkuu kun nesteet vuotaa ja roiskuu hihnalle.
Pitäskö se paisarin ja syylärin liitoskohta jollain tapaa tiivistää? Perus sikaflexiä yms tököttiä. Mitä muuta tässä keksii kun molemmat osat keväällä uusittuja.
Comment
-
-
Originally posted by veteraaniseppo View PostE36 M50B25, jossa uusi syyläri ja paisari ja paisarin tiivisteet tietty. Mutta silti tuntuu vuotavan sieltä syylärin juuresta jonne paisari työnnetään. Joka aamu paisari tyhjänä, ei ole kuin siellä pohjalla vähän ja hihna vinkuu kun nesteet vuotaa ja roiskuu hihnalle.
Pitäskö se paisarin ja syylärin liitoskohta jollain tapaa tiivistää? Perus sikaflexiä yms tököttiä. Mitä muuta tässä keksii kun molemmat osat keväällä uusittuja.
jos et niin se on tod.näk. sökö ja sieltä tiputtelee.
hae marmorilta uusi tiiviste ja jotain wurthin silikoni liimaa joka on tarkoitettu käytettäväksi nestepäässä eli kestää lämpöä ja jäähdytin nestettä
EDIT: itse olen käyttänyt wurthin silicon special 250:äLast edited by Jpää; 30-08-2012, 22:30.VW Craftere90 320d
Comment
-
-
Mulla kans tiputteli kauan aikaa sieltä juuresta, kun pääsi -35 pakkasella syyläri jäätymään ja koko paisari pullistu. Pelkkä uusi orkkistiiviste autto ilman mitään tiiviste massoja ja ei maksanu paljoa. Vittumaisinta on vaan saada se paisari irti syyläristä. Ootko kattonu ettei vuoda siitä tyhjennysruuvista? Siinä on pari o-rengasta, mitkä voi myös vuotaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostVittumaisinta on vaan saada se paisari irti syyläristä.
ja pirulainen kun on ahdas sovittaa takaisin niin laitoin sitä varmuuden maksimoinniksi uuden tiivisteen kera
ja nuo tyhjennys ruuvin tiivisteet on tosiaan toinen paikka mikä kannattaa tarkistaa.
sieltä jos vuotaa niin helposti näyttää että tulee sieltä juuresta vaikka neste valuu kylkeä pitkin paisarin juureen.
samalla kannattaa vaihtaa se ilmaus ruuvi!
ei montaa euroa maksa.VW Craftere90 320d
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMulla kans tiputteli kauan aikaa sieltä juuresta, kun pääsi -35 pakkasella syyläri jäätymään ja koko paisari pullistu. Pelkkä uusi orkkistiiviste autto ilman mitään tiiviste massoja ja ei maksanu paljoa. Vittumaisinta on vaan saada se paisari irti syyläristä. Ootko kattonu ettei vuoda siitä tyhjennysruuvista? Siinä on pari o-rengasta, mitkä voi myös vuotaa.
Jaa onko siinä tyhjäysruuvissakin o-renkaat:think En ole katsonut ja pitääpä hankkia sinnekin uudet ja ehkä vielä kerran ottaa paisari irti ja jotain tuollaista silikoniliiman tapaista mömmöä ja toivoa, että vuodot tällä loppuu. Kiitos näistä vinkeistä!
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostEn tiedä, mutta haluaisin tietää sopiiko jokin poikkituki koneeseen kun koneena on M52 mutta siinä on M50 imusarja. Meinaan ei istu se suutintukki+muovi sen päälle ihan samalla tavalla kuin M52 imusarjan kanssa. Jää siis "koholle".. En oo raaskinu ostaa poikkitukea jos se ei mahdukaan. Osaisiko joku valaista jolla on samanlainen imusarja modi että käykö jonkunlainen tuki ja siten siis että myös suutintukin päällä oleva muovi on paikallaan.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostSama homma se on mullakin. No miepä tilaan ja testaan käykö, niin saadaan tähän varmuus Eihän nuo maksa ku 50 €.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment