Originally posted by Wodan
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
käypikös näissä e36:ssa umpion lasit kaikista malleista päikseen toisiinsa?
vastaantulevasta autosta lenti kivi ja lasi meni rikki, pitäisi saada uutta tilalle.. (pelkän lasin vaihdolla kai siitä selviää ettei koko umpiota tarvitse ostaa?)
Jollain jos ylimääräisenä nurkissä pyörii niin saa tarjotella kuskin puoleista lasia!
Comment
-
Miten madaltavat jousilautaset vaihdetaan?? Eipä ole koskaan ollut vakioiskari kädessä, niin en tiedä siitä mitään
E39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES

Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
Comment
-
Sehän on ihan siitä kiinni kuinka hyvää huolta haluaa autostaan pitää. Itte oon vaihdellu 5-10tkm välein. Mut kun vaihtelee samaan tahtiin mitä se huollonilmaisin käskee, niin ei voi kovin metsään mennä.Originally posted by TseiTsei View PostMitä öljynvaihtoväliä ootte pitäneet? 15tkm
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Mitäänhän en tiedä mutta juuri tolppaa käsissä pyöritelleenä. Ylälaakeri irti, jousilautanen pois ja uusi tilalle.Originally posted by asis View PostMiten madaltavat jousilautaset vaihdetaan?? Eipä ole koskaan ollut vakioiskari kädessä, niin en tiedä siitä mitään
EDIT
Ja kysymystä paljonko tarvitaan puristusta etutukivarren takahelan prässäämiseen?Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
Mikäs mun ratin vaihto hommassa meni nyt munilleen. Eli ostamani ratti piti oleman sopiva kaikkiin E36:n. Ja sopiihan se ratti kyllä juu, mutta kun slipring taas ei oikeen. Eli se tapin paikka joka pitää tuota paikallaan on autossakello kahdessa ja slipringissä taas kello 11 paikkeilla. Bägin liitin käy kyllä. Töötille tuossa on oma liitin, kun taas autossa se on alunperin kuparirenkaalla.
Slipringissä on nro, 1 162 111. Ja realoem näyttää E36:n slipringille juurikin tuota nummeroa tuon salmiakki ratin kans. Onko tuohon nyt olemassa vielä joku eri mallinen slipring joka käy minun autooni, vai menikö ratti myyntiin..? Ja ko. auto siis -94.Honda accord 2.4 -08
Suzuki gsx-r 1000 -03
Comment
-
Mikäs voi olla vikana kun rajummin kiihdyttäessä ykkösellä tai kakkosella alkaa vänkärin puoleinen takarengas täristämään? Melko samalta tuntuu, kuin yrittäisi sutia, mutta pitoa on liikaa ja alkaa "pompottamaan", mutta sutia en ole edes yrittänyt ja luulisi että tekisi silloin samaa molemmin puolin kun on lukkoperä.
Onkohan nyt vetari tulossa tiensä päähän vai mistä hakemaan vikaa? Viime talvena vaihdettu kaikki puslat uretaanisiin ja nivelet uusiin, sekä hitsattu perä vahvikelätkillä paikalleen, eli ne tuskin ovat vikana.
Osaako joku kertoa, mistä kannattaisi lähteä vikaa etsimään. Autohan on 92 vuoden 325 manuaaliaskilla.
Comment
-
Itse kun laitoin -93 e36 tuon salmiakkiratin niin vaihdoin myös tästä linkistä olevan osa numero 8. En nyt muista oliko noita useampikin vaihtoehto vielä. Täältä foorumilta lötyyy hyvät ohjeet uudemman ratin vaihdosta jossa on kerrottu osanumerot ym. tarvittavat.Originally posted by Jylyppy View PostMikäs mun ratin vaihto hommassa meni nyt munilleen. Eli ostamani ratti piti oleman sopiva kaikkiin E36:n. Ja sopiihan se ratti kyllä juu, mutta kun slipring taas ei oikeen. Eli se tapin paikka joka pitää tuota paikallaan on autossakello kahdessa ja slipringissä taas kello 11 paikkeilla. Bägin liitin käy kyllä. Töötille tuossa on oma liitin, kun taas autossa se on alunperin kuparirenkaalla.
Slipringissä on nro, 1 162 111. Ja realoem näyttää E36:n slipringille juurikin tuota nummeroa tuon salmiakki ratin kans. Onko tuohon nyt olemassa vielä joku eri mallinen slipring joka käy minun autooni, vai menikö ratti myyntiin..? Ja ko. auto siis -94.
E30 318i M43 -88
Comment
-
Eli tarviin siis vielä seuraavan osan. Steering column switch bracket 32 31 1 162 088..?
Mutmut, mikäs tuon nyt lukittee sit paikalleen, jos sen alkuperäisen tapin ottaa veks? Eilen pyörittelin nuita moneen kertaan käsissä, mut en taas millään enää muista miltä ne nyt näyttikään. :thinkHonda accord 2.4 -08
Suzuki gsx-r 1000 -03
Comment
-
Alkuperäinen tappi laitetaan tuohon uuteen switch bracketiin kiinni jossa sattuu oikealle kohdalle ja lukitsee slipringin.Originally posted by Jylyppy View PostEli tarviin siis vielä seuraavan osan. Steering column switch bracket 32 31 1 162 088..?
Mutmut, mikäs tuon nyt lukittee sit paikalleen, jos sen alkuperäisen tapin ottaa veks? Eilen pyörittelin nuita moneen kertaan käsissä, mut en taas millään enää muista miltä ne nyt näyttikään. :think______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
Kylmäkäynnistyksessä kierrokset seilaa noin minuutin ja motti meinaa sammua alarajoilla käydessään. Talvella sammuu ellei anna pikkasen gasoliinoo kengällä. Lämpimänä toimii täydellisesti. Missä vika?
Comment
Comment