Mites sais ajovalot kytkettyä/laitettua siten että kun ajovalot palavat niin parkit eivät? Ja että parkit palaisi vain kun valokytkin on parkki asennossa? -98 e36 tourinki kyseessä
olis venttiili kopan tiivisteen vaihto edessä, niin saako samalla vaihdettua jako ketjun kiristimen ilman suurempaa purkamista. Vai joutuuko purkamaan ketjupyörät yms muut edestä?
Entä mistä saa ketjunkiristimen m50b25 -94, schmiedannilta ei ainakaan kyseiseen mottiin löytyny..
olis venttiili kopan tiivisteen vaihto edessä, niin saako samalla vaihdettua jako ketjun kiristimen ilman suurempaa purkamista. Vai joutuuko purkamaan ketjupyörät yms muut edestä?
Entä mistä saa ketjunkiristimen m50b25 -94, schmiedannilta ei ainakaan kyseiseen mottiin löytyny..
Tarkoitat varmaan toisioketjun kiristintä? Joutuu vanos-yksikön irrottamaan että saa vaihdettua.
Ensiöketjun kiristinhän on vaan vanha pois-uusi tilalle, eikä vaadi mitään purkamista.
Molemmat kiristimet löytyy schmiedmannilta tai kl-varaosista tai merkkiliikkeestä.
Tarkoitat varmaan toisioketjun kiristintä? Joutuu vanos-yksikön irrottamaan että saa vaihdettua.
Ensiöketjun kiristinhän on vaan vanha pois-uusi tilalle, eikä vaadi mitään purkamista.
Molemmat kiristimet löytyy schmiedmannilta tai kl-varaosista tai merkkiliikkeestä.
Kumpikohan ketju siellä rallattas kun kevyt rallatus kuuluu siinä 2000-2500rpm pahiten, ja esim kun polkasee kierrokset vaikka 4000 ja sitten kierrosten laskiessa rolisee just tuossa 2000 rpm kohalla aika ilkeesti jos kuuntelee läheltä konepelti auki.
Ei vissiin vanoksesta pitäs kuulua, ei ainkaan tyhjäkäynnillä kuulu kuin todella kevyt rummutus joka häviää heti kierrosten noustessa.
Kumpikohan ketju siellä rallattas kun kevyt rallatus kuuluu siinä 2000-2500rpm pahiten, ja esim kun polkasee kierrokset vaikka 4000 ja sitten kierrosten laskiessa rolisee just tuossa 2000 rpm kohalla aika ilkeesti jos kuuntelee läheltä konepelti auki.
Ei vissiin vanoksesta pitäs kuulua, ei ainkaan tyhjäkäynnillä kuulu kuin todella kevyt rummutus joka häviää heti kierrosten noustessa.
Kyllähän siellä taitaa vanos rolista.
Paljon ajettuun moottoriin sen alemman kiristimen vaihtaisin ainakin itse. 300tkm ajetussa M52:ssa jousi oli jo jonkun verran kuoleutunut.
Kyllähän siellä taitaa vanos rolista.
Paljon ajettuun moottoriin sen alemman kiristimen vaihtaisin ainakin itse. 300tkm ajetussa M52:ssa jousi oli jo jonkun verran kuoleutunut.
Juu alempi kiristin menee vaihtoon ainakin. Jossain oli ohjeet ja ne tulikin katottua tuohon vanoksen "korjaamiseen" mutta jos rupeaa itse aukomaan vanosta niin joutuuko vanoksen käydä tarkistuttamassa bmw huollossa. Vai pitäskö onnistua ohjeiden mukaan. Näyttää suht helpolta muttei varmaan ole sitä? Alfamer korjausoppaassa on jonkulaiset ohjeet purkamiseen mutta lopuks neuvotaan tarkastuttaa vanos merkki huollossa. Kiitos jjt neuvoista!
Comment