Originally posted by tommi--fi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikä avuks m43 koneisessa pakosarjan vuotoon?Eli pari pulttia katkennu kanteen kiinni,niin syvältä poikki menny et ei hitsaamalla ainakaan ite saanu auki pyöriteltyy tynkiä..Joku kulmaporasysteemi tjsp toimis,jos vaa ois vermeet Onko jotain muuta keinoa(Ei kiinnostas kantta napata veks)?
Sitte keulassa oikeella puolen joku kolisee. Esim kanttarilta kun ajaa alas tai vauhdissa rattia nopeasti eestaas punoo, nii kolisee. Koiranluut jokunen tonni sitte vaihdettu ja tuo kolina ilmesty ku rysäytin monttuun Mitään ei silmämääräsesti näyttäs hajalla olevan. Mietin et oisko iskarin yläpää pska,mut pystyykö miten toteamaan irrottamatta? Vinkkiä kaipais,toki käyn vääntelemässä nivelet yms läpi kunha on aikaa/paikka missä turailla..
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostSyynä ne vedenpoistoputket joita et löytänyt kuin yhden, 2 kpl. siellä on. Ja matto ei kuivu kunnolla ellet ota sitä irti.
Comment
-
-
Bmw E36 318iS 1993
Terve!
Itselläni on E36 318iS vuosimallia 1993. Tänään huomasin ainakun starttaa auton niin kierokset tippuu sinne alle 500 eli melkein sammuu (Sammu jo kerran) mutta kun antaa kenkää niin kierokset käy tasaisesti siinä 700-800 välillä.
Voiko lastu vaikuttaa tähän?E46 coupe static
EX E36 coupe bagged
Comment
-
-
takaa tuli molemmat iskarin yläpäät läpi kun ajoin töyssyyn, tuleeko mitaan damagea alustaan jos tuolla ajaa tuoltaan asfaltti tietä eli ei mitään pahempaa pomppuja kun töihin pitäs aamulla päästä.
vai voisko yrittää painaa kumeja takas paikalleen esim ruuvipenkissä? ei oo kun 1000km ajetut yläpäät paikallaan. vaihtaa ne kyllä pitää mut jos sen aikaa kestäs että töihin ja takas pääsee n30km...
Comment
-
-
Originally posted by esa`pentula View PostAika helposti sen mutterin saa auki, kiintoavaimella alapuolelta tai pitkällä räikällä yläpuolelta. Keskipalloa ei varmaan saa edes vaihdettua? Ja uudethan maksaa kaikki 60e/kpl motonetistä, schmiedmannista taitaa saada halvemmallakin.
Täytyy koittaa toopeilla koko tukivarsi irti, toivottavasti sisdmpi irtoaa ehjänä.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Originally posted by tommi--fi View Postuusissa tukivarsissa on se ulompi pallo pehmeää mallia. Meyleltä saa kyllä koko tukivarren hd pallonivelillä, ihan motonetistä.
Comment
-
-
Originally posted by vtyyli View Posttakaa tuli molemmat iskarin yläpäät läpi kun ajoin töyssyyn, tuleeko mitaan damagea alustaan jos tuolla ajaa tuoltaan asfaltti tietä eli ei mitään pahempaa pomppuja kun töihin pitäs aamulla päästä.
vai voisko yrittää painaa kumeja takas paikalleen esim ruuvipenkissä? ei oo kun 1000km ajetut yläpäät paikallaan. vaihtaa ne kyllä pitää mut jos sen aikaa kestäs että töihin ja takas pääsee n30km...
Originally posted by Mmake View PostTerve!
Itselläni on E36 318iS vuosimallia 1993. Tänään huomasin ainakun starttaa auton niin kierokset tippuu sinne alle 500 eli melkein sammuu (Sammu jo kerran) mutta kun antaa kenkää niin kierokset käy tasaisesti siinä 700-800 välillä.
Voiko lastu vaikuttaa tähän?Last edited by esa`pentula; 01-05-2013, 21:34.
Comment
-
-
Originally posted by esa`pentula View PostAika helposti sen mutterin saa auki, kiintoavaimella alapuolelta tai pitkällä räikällä yläpuolelta. Keskipalloa ei varmaan saa edes vaihdettua? Ja uudethan maksaa kaikki 60e/kpl motonetistä, schmiedmannista taitaa saada halvemmallakin.BMW 328i -95, BMW 523i -00
Comment
-
-
[QUOTE=esa`pentula;3026706]En suosittele ajamaan, mutta voit koittaa prässätä ne penkissä väliaikaisesti takaisin. Onko siellä prikat oikeinpäin varmasti tai edes paikallaan? Ei niiden pitäisi hirveän helpolla töyssyssä tulla pois. Täältä löytyy kuvat prikkojen kasausjärjestyksestä http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=222612
QUOTE]
aika nätisti ne oli tupsahtanu läpi että epäilen prikkojen olevan väärin. muistaakseni alhaalla ei tuota prikkaa ollut ollenkaan kasasin samalla tavalla kun entisetkin oli ja eipä tullut mieleen kattoa räjäytyskuvaa. perää on madallettu reilusti ja reilu 100 kmh vittumaiseen töyssyyn niin tulivat läpi ei pohja kuitenkaan kopsahtanu maahan..
Comment
-
-
Originally posted by esa`pentula View PostOnko joku tutkinut näitä HD ja ei HD niveliä, onko niissä oikeasti mitään merkittävää eroa hinnan lisäksi? Vai pelkästään vähän kestävämpi kumi ja erivärinen rautalanka? Tämä on jo kauan vaivannut päätä, enkä ole enään jaksanut tilata edes "HD laatuisia" niveliä.
Foorumilta löytyy keskustelu juurikin tästä alatukivarren ulommasta pallosta. E30 palloa myös suositeltu, nettivaraosassa on viellä rallimalli, olettaisin meyoen hdn olevan jotain siltä väliltä. ÖäJoku muu osaa varmaankin paremmin kertoa mikä sen E36 vakion heikkous on. Liittyi Jotenkin kumin vulkanointiin.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Originally posted by Aki T View PostKyllä ton keskipallonkin saa vaihdettua.
Originally posted by tommi--fi View Posteipä ainakaan omaan silmään ole sattunut tutkimuksia. Lemförderiltä Pitäisi myös löytyä jäykempää vaihtoehtoa alkuperäisen tilalle.
Foorumilta löytyy keskustelu juurikin tästä alatukivarren ulommasta pallosta. E30 palloa myös suositeltu, nettivaraosassa on viellä rallimalli, olettaisin meyoen hdn olevan jotain siltä väliltä. ÖäJoku muu osaa varmaankin paremmin kertoa mikä sen E36 vakion heikkous on. Liittyi Jotenkin kumin vulkanointiin.
Comment
-
-
[QUOTE=vtyyli;3026741]Originally posted by esa`pentula View PostEn suosittele ajamaan, mutta voit koittaa prässätä ne penkissä väliaikaisesti takaisin. Onko siellä prikat oikeinpäin varmasti tai edes paikallaan? Ei niiden pitäisi hirveän helpolla töyssyssä tulla pois. Täältä löytyy kuvat prikkojen kasausjärjestyksestä http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=222612
QUOTE]
aika nätisti ne oli tupsahtanu läpi että epäilen prikkojen olevan väärin. muistaakseni alhaalla ei tuota prikkaa ollut ollenkaan kasasin samalla tavalla kun entisetkin oli ja eipä tullut mieleen kattoa räjäytyskuvaa. perää on madallettu reilusti ja reilu 100 kmh vittumaiseen töyssyyn niin tulivat läpi ei pohja kuitenkaan kopsahtanu maahan..
kumit prässätty paikalleen, katotaan kuin pitkään pysyy paikallaan. nyt on prikat oikein. uudet yläpäät tilattu varuilta
Comment
-
Comment