Originally posted by Kissvesala
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Joutti View PostEn tiedä sen paremmin kuin varaosakuvissa näkyy. Se selviää kunhan jaksan irrottaa letkun ja kysellä jostain mikäli saisi teräspunos vastaavan teetettyä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Ainakin noissa depon umpioissa, mutta muistaakseni myös alkuperäisissä on sellaiset kaksi säätörulla mekanismiä, siis kaksi per umpio. Mitä säätöjä varten ne ovat? Eikö korkeus säädetä kuitenkin niistä kahdesta mustasta muovipultista, joilla umpio tulee kiinni.
Laitoin projektori mallin depoon angel eyesit, ja nyt sattuu valojen suuntaus aika päin persettä.
Comment
-
-
Niillä mustilla kiinnityspulteilla säädetään vain että valo istuu kunnolla paikalleen. Siis että raot ympäröiviin pelteihin on tasaiset. Umpiossa olevilla säätöruuveilla säädetään sittenvalokuvion suuntaus. Toisella säädetään pystysuunnassa ja toisella vaakasuunnassa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostAinakin noissa depon umpioissa, mutta muistaakseni myös alkuperäisissä on sellaiset kaksi säätörulla mekanismiä, siis kaksi per umpio. Mitä säätöjä varten ne ovat? Eikö korkeus säädetä kuitenkin niistä kahdesta mustasta muovipultista, joilla umpio tulee kiinni.
Laitoin projektori mallin depoon angel eyesit, ja nyt sattuu valojen suuntaus aika päin persettä.
Sen näkee hyvin kun ottaa valon käteen ja ne luukut irti. Kun kääntää sen valon sillain, että lasi on ylöspäin niin valojen pohja tulee alaspäin, jolloin se korkeudensäätömoottori on helpoin laittaa oikeeseen hahloonsa. Tämä siis ainakin alkuperäisissä umpioissa.
En varma oo, mutta depoissa saattaa joutua korkeudensäätömoottorin tankoa muokkaamaan, ettei valon suuntaus oo väärin.BMW 328i -95, BMW 523i -00
Comment
-
-
Originally posted by Aki T View PostOotko varma, että korkeudensäätömoottorit on kunnolla hahloissaan?
Sen näkee hyvin kun ottaa valon käteen ja ne luukut irti. Kun kääntää sen valon sillain, että lasi on ylöspäin niin valojen pohja tulee alaspäin, jolloin se korkeudensäätömoottori on helpoin laittaa oikeeseen hahloonsa. Tämä siis ainakin alkuperäisissä umpioissa.
En varma oo, mutta depoissa saattaa joutua korkeudensäätömoottorin tankoa muokkaamaan, ettei valon suuntaus oo väärin.
Comment
-
-
Originally posted by Joonas31 View PostMikäs tuota romua nyt vaivaa, ei starttaa vaan kierroslukumittari "pomppii" kun yrittää käyntiin? Kerran sain käyntiin ja kävi epätasasesti ku mikä ja tärisee koko auto. Myös ku sammuttaa auton niin konehuoneesta kuuluu ihmeellistä sihinää ja lakkaa vasta kun ottaa akunkengän pois. Vaihdettu nokka -ja kampiakselin anturit, venttiilikopantiiviste ja tulpat.
Eikö kellään oo tietoa? Voisko se olla tuo nokan anturi kumminki, kun ei oo alkuperänen. Vai onko nämä kuin tarkkoja noista? Vikakoodeja ei anna mistään ja auto siis 320 -93
Comment
-
-
Originally posted by Joonas31 View PostEikö kellään oo tietoa? Voisko se olla tuo nokan anturi kumminki, kun ei oo alkuperänen. Vai onko nämä kuin tarkkoja noista? Vikakoodeja ei anna mistään ja auto siis 320 -93
Comment
-
-
Originally posted by Joonas31 View PostEikö kellään oo tietoa? Voisko se olla tuo nokan anturi kumminki, kun ei oo alkuperänen. Vai onko nämä kuin tarkkoja noista? Vikakoodeja ei anna mistään ja auto siis 320 -93
Itselläni teki samaa ja vika oli tuossa bensapumpun/sytytyksen releessä..
Comment
-
-
Kysymys m50 kylmä nakutuksesta? Oma e36 m50b20 tekee kun yön yli seisseenä käynnistää niin nakuttaa 1-2s eli alkaa normaalilla nakutuksella ja vaimenee nopeasti pois. Tuntuu kuin kestäisi hetki ennenkuin öljy nousee nostajille asti? onko tähän jotain ratkaisua ennenkuin rupeaa mitään tekemään ja öljyt(5w-40) vaihdoin vasta, mutta ei vaikutusta. :think
Comment
-
-
Originally posted by samppa104 View PostKysymys m50 kylmä nakutuksesta? Oma e36 m50b20 tekee kun yön yli seisseenä käynnistää niin nakuttaa 1-2s eli alkaa normaalilla nakutuksella ja vaimenee nopeasti pois. Tuntuu kuin kestäisi hetki ennenkuin öljy nousee nostajille asti? onko tähän jotain ratkaisua ennenkuin rupeaa mitään tekemään ja öljyt(5w-40) vaihdoin vasta, mutta ei vaikutusta. :think
Comment
-
Comment