Tietääkös kukaan mistä saisi jyväskylän alueelta ostettua e36 325 tds:ään jakoketjun laahaimiin ne muovipinnat, kun omasta on kulunut loppuun? Netistä en itse ainkaan löytänyt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ytrew View PostTietääkös kukaan mistä saisi jyväskylän alueelta ostettua e36 325 tds:ään jakoketjun laahaimiin ne muovipinnat, kun omasta on kulunut loppuun? Netistä en itse ainkaan löytänyt.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostMistäs sais vanoksen kunnostukseen tarvittavat osat, onko vaikea homma ite laittaa kuntoon??Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostMistäs sais vanoksen kunnostukseen tarvittavat osat, onko vaikea homma ite laittaa kuntoon??
Samaa laatua eri firmasta pikkusen edullisemmin. Kolme viikkoa noin toim aika. Beisanilta pari viikkoa.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Spiddu View PostLöytääkö joku minulle konepellin äänieristeen varaosanumeron? itse en onnistu siinä..Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Käykö m50b25 kytkin ja asetelma m20b25:sta?Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostSedan/touring olis 51488135559
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEri osanumero näkkyy olevan, missähän vm. vaihtuu.
Comment
-
-
TÄMÄ on ilmeisesti kiertovesipumppu, toinen letkuista menee kennolle, joten olettaisin näin.
Kysymys kuuluukin miksiköhän minulla on sisällä pakko-ohjaus nappi tuolle pumpulle?
hyviä ideoita heittää?
huomasin vasta tänään kun oli hiljaista ja painoin napin päälle niin surina alkoi.
mitää lämpöongelmia ei ole, saa seisoa vaikka maailman tappiin tyhjäkäynnillä, eikä nosta lämpöjä, nesteet ei mene sekaisin mihinkään suuntaan.
Edit: auto siis E36 -92 318isLast edited by Eepo; 01-09-2013, 21:37.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostTÄMÄ on ilmeisesti kiertovesipumppu, toinen letkuista menee kennolle, joten olettaisin näin.
Kysymys kuuluukin miksiköhän minulla on sisällä pakko-ohjaus nappi tuolle pumpulle?
hyviä ideoita heittää?
huomasin vasta tänään kun oli hiljaista ja painoin napin päälle niin surina alkoi.
mitää lämpöongelmia ei ole, saa seisoa vaikka maailman tappiin tyhjäkäynnillä, eikä nosta lämpöjä, nesteet ei mene sekaisin mihinkään suuntaan.
Edit: hokasin toki että iS kyseessä että tää oli täysin mutuilua, en tiedä onko iS:ssä alunperin tuota pumppuaLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment