Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • _racing_
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    n. 0,1-1v.
    E: Enpä ookkaan varma oliko vanos-/non-vanos malleissa sama.
    Motonetissä ei ainakaan ole eroteltu kumpaakaan. Mistäs sitten tunnistaa tuon 0-5v lambdan?

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by _racing_ View Post
    onkos m50 lambdan signaali jännite 0-1v vai 0.5v?
    n. 0,1-1v.
    E: Enpä ookkaan varma oliko vanos-/non-vanos malleissa sama.

    Leave a comment:


  • _racing_
    replied
    Onkos m50 lambdan signaali jännite 0-1v vai 0.5v?

    Leave a comment:


  • MikkoJII
    replied
    Originally posted by QUASIMODO View Post
    Olisko se tällainen:

    nimimerkin _jazze_ E36 sedan
    Kyllä!

    Leave a comment:


  • MikkoJII
    replied
    Originally posted by jj5 View Post
    Veikkaisin, että kyseessä esimerkiksi tällainen
    kumilippa. Katso nuo mainoskuvat, siellä on myös kuva siitä e36:n vakiopuskurissa.

    Joku olikin sitä jo tuolla youtube kommenteissa ehdotellut.
    Kyllä!

    Leave a comment:


  • QUASIMODO
    replied
    Olisko se tällainen:



    nimimerkin _jazze_ E36 sedan

    Leave a comment:


  • jj5
    replied
    Veikkaisin, että kyseessä esimerkiksi tällainen
    kumilippa. Katso nuo mainoskuvat, siellä on myös kuva siitä e36:n vakiopuskurissa.

    Joku olikin sitä jo tuolla youtube kommenteissa ehdotellut.

    Leave a comment:


  • MikkoJII
    replied
    Originally posted by jj5 View Post
    Vähän hankala sanoa noin pienestä kuvasta, mutta minusta tuo näyttää kyllä joltain ihan muulta. Msport puskurin lippa tulee enemmänkin eteenpäin, kuin alaspäin :think
    Auttaisko nämä:



    Leave a comment:


  • jj5
    replied
    Vähän hankala sanoa noin pienestä kuvasta, mutta minusta tuo näyttää kyllä joltain ihan muulta. Msport puskurin lippa tulee enemmänkin eteenpäin, kuin alaspäin :think

    tällätavalla:

    Leave a comment:


  • Rockford
    replied
    Näyttäisi olevan.

    Leave a comment:


  • MikkoJII
    replied
    Onkos tässä kuvassa laitettu tuon etupuskimen jatkoksi m3/m-sport puskimen alalippa?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Ei niitä tarvi hakata. Keskitappi pois, niin se ite nasta menee kevyesti sormella painamalla paikalleen. Sitten se keskitappi painetaan takasin lukittemaan se nasta paikalleen. Laittaa vaikka crc:tä jos ei muuten luiskahda.

    Leave a comment:


  • Silvister
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    On siellä isossa ilmanottoaukossa 4 uloketta, joihin tulee kans nastat. Mutta ihan samalla laillahan ne menee kiinni, kuin listojen alla olevatkin, niin mikä niissä voi olla ongelma :think
    Niitä on hyvin vaikea naputtaa enään takaisin kiinni kun ne on saanu irti. Sinne väliin ei mahdu mitään millä hakata.

    Leave a comment:


  • Couja
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Öljypohjan tiiviste, kampiakselin etustefa ja öljynsuodattimen jalka.
    Kiitos tästä Pitääkin rueta tutkimaam tarkemmin :think

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Rockford View Post
    Häh. Mihin sisälle? Eihän se puskurin kuori tule muualta palkkiin kiinni, kuin listojen alta. Alhaalta alamuovit ja sisälokarit ruuveilla.
    On siellä isossa ilmanottoaukossa 4 uloketta, joihin tulee kans nastat. Mutta ihan samalla laillahan ne menee kiinni, kuin listojen alla olevatkin, niin mikä niissä voi olla ongelma :think


    Originally posted by Couja View Post
    Mikäs mahtaa olla yleisin paikka josta m52b20 kone rupeaa vuotamaan öljyä, siten että maassa rupeaa öljyläikkiä näkymään?
    Öljypohjan tiiviste, kampiakselin etustefa ja öljynsuodattimen jalka.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎