Originally posted by JJT
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Motonetissä ei ainakaan ole eroteltu kumpaakaan. Mistäs sitten tunnistaa tuon 0-5v lambdan?
-
-
Auttaisko nämä:Originally posted by jj5 View PostVähän hankala sanoa noin pienestä kuvasta, mutta minusta tuo näyttää kyllä joltain ihan muulta. Msport puskurin lippa tulee enemmänkin eteenpäin, kuin alaspäin :think
Leave a comment:
-
Vähän hankala sanoa noin pienestä kuvasta, mutta minusta tuo näyttää kyllä joltain ihan muulta. Msport puskurin lippa tulee enemmänkin eteenpäin, kuin alaspäin :think
tällätavalla:
Leave a comment:
-
Onkos tässä kuvassa laitettu tuon etupuskimen jatkoksi m3/m-sport puskimen alalippa?
Leave a comment:
-
Ei niitä tarvi hakata. Keskitappi pois, niin se ite nasta menee kevyesti sormella painamalla paikalleen. Sitten se keskitappi painetaan takasin lukittemaan se nasta paikalleen. Laittaa vaikka crc:tä jos ei muuten luiskahda.
Leave a comment:
-
Niitä on hyvin vaikea naputtaa enään takaisin kiinni kun ne on saanu irti. Sinne väliin ei mahdu mitään millä hakata.Originally posted by Pazi88 View PostOn siellä isossa ilmanottoaukossa 4 uloketta, joihin tulee kans nastat. Mutta ihan samalla laillahan ne menee kiinni, kuin listojen alla olevatkin, niin mikä niissä voi olla ongelma :think
Leave a comment:
-
On siellä isossa ilmanottoaukossa 4 uloketta, joihin tulee kans nastat. Mutta ihan samalla laillahan ne menee kiinni, kuin listojen alla olevatkin, niin mikä niissä voi olla ongelma :thinkOriginally posted by Rockford View PostHäh. Mihin sisälle? Eihän se puskurin kuori tule muualta palkkiin kiinni, kuin listojen alta. Alhaalta alamuovit ja sisälokarit ruuveilla.
Öljypohjan tiiviste, kampiakselin etustefa ja öljynsuodattimen jalka.Originally posted by Couja View PostMikäs mahtaa olla yleisin paikka josta m52b20 kone rupeaa vuotamaan öljyä, siten että maassa rupeaa öljyläikkiä näkymään?
Leave a comment:

Leave a comment: