Originally posted by Juuso Karimo96
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mites kun mulla on jotkut Konin jäykkyys-säädettävät iskarit niin mites tuolla takana säädetään sitä jäykkyyttä?:think
Korkeuseroa meinaan joku 1cm
Leave a comment:
-
-
Originally posted by coupe320 View Postsigun autossa on taas ongelmia moniurahihnan vonkumisen kanssa. Eli moottorijarrutuksessa ja esim ohitustilanteessa kun vaihtaa pienempää ja nostaa kytkimen, kierrokset kun nousee n3000 yli alkaa tuo hihna vinkumaan, ja loppuu sitten kun käyttää kierroksia hetken aikaa tyhjäkäynnillä. Kiihdytyksissä ei tuota vinkumista ole. Rullat, hihna, kiristin (hydr.) vaihettu n2 v sitten.. Sellaanen havainto vielä että lataus tippuu kun hihna alkaa vinkumaan niin n12.6. Hihna kyllä pyörii..
Leave a comment:
-
-
sigun autossa on taas ongelmia moniurahihnan vonkumisen kanssa. Eli moottorijarrutuksessa ja esim ohitustilanteessa kun vaihtaa pienempää ja nostaa kytkimen, kierrokset kun nousee n3000 yli alkaa tuo hihna vinkumaan, ja loppuu sitten kun käyttää kierroksia hetken aikaa tyhjäkäynnillä. Kiihdytyksissä ei tuota vinkumista ole. Rullat, hihna, kiristin (hydr.) vaihettu n2 v sitten.. Sellaanen havainto vielä että lataus tippuu kun hihna alkaa vinkumaan niin n12.6. Hihna kyllä pyörii..
Leave a comment:
-
-
Nyt tuli tenkkapoo...:think cäbin kontin merkki. Vanhaa ei ole, joten minkä kokoinen se on? Yritin etsiä, niin löytyy ainaki 2-3 eri koko vaihtoehtoa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Miki View PostSemmonen pikku kyssäri et mistä tohon m-puskuriin saa tilattua tota "alamuovia" ettei päivä paista sieltä läpi.
Osat 6 (vas/oik) liittyy kiinnittämiseen, voi olla autossa paikallaan tai ei riippuen mitä on turattu ja jätetty asentamatta. Osa 15 kiinnittyy niihin sitten ja peittää sitä aukkoa puskurin takana.
Saatavuus luonnollisesti BMW varaosia myyvistä liikkeistä. Kuten esim KL-varaosat, merkkiliike tai vaikka schmiedmann.
Leave a comment:
-
-
-
Semmonen pikku kyssäri et mistä tohon m-puskuriin saa tilattua tota "alamuovia" ettei päivä paista sieltä läpi.
Leave a comment:
-
-
Touringista pitäis ottaa kattokaiteet irti, saako niiden tilalle jotain listoja tms tukkimaan ne reiät? Haulla koitin etsiä niin ei pistäny silmään keskustelua aiheesta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostPiritekiltä nyt saa kokonaan uudet umpiot melkeen samaan hintaan. http://www.piritek.com/product_details.php?p=153
Ovat depon valmistamat, mutta ihan hyvälaatusia on ainakin mulla ollu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by toNmbbA View Postm52b28 kusee öljyä reilusti venakopan takaosasta, uusi tiiviste vaihdettu + pulttien tiivisteet uusittu samalla. Voisiko esim venakopassa ( muovia ) olla hiusmurtuma joka laajenee kun laittaa kannen paikalleen ja kiristää? Vai voisiko tukkeutunut separaattori / separaattorin paluuletku vaikuttaa tähän? :think
Tulpassa kuparitiiviste
Leave a comment:
-
-
No ei se toki mahdotonta ole. Yleensä syy on kyllä rytyssä olevassa tiivisteessä, jos takaosasta vuotaa.
Leave a comment:
-
-
m52b28 kusee öljyä reilusti venakopan takaosasta, uusi tiiviste vaihdettu + pulttien tiivisteet uusittu samalla. Voisiko esim venakopassa ( muovia ) olla hiusmurtuma joka laajenee kun laittaa kannen paikalleen ja kiristää? Vai voisiko tukkeutunut separaattori / separaattorin paluuletku vaikuttaa tähän? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by coupe320 View Postalstubli todennäkösesti yrittää selittää että kun se kumi prässätään siihen metalli kehikkoon niin jotkut valmistajat käyttää siinä liukasteena öljyä, joten ne korkkaa helpommin kun öljy jää kumin/metallin väliin...
jää kummiskin, onko sit lii'an nopea prosessi vai eikö miks, kerit
kuivaan tai poistaan öljyjä...
Joku muukin kun Lemförder oli okei, mut en nyt muist mikä...
Turha näit on noille koettaa sen paremmin selittää, ne jotka tajuaa,
niin hyvä ja jotkut tajuaa mut osottavat etteivät muka tajua...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Alpstubli View PostEi ol keksiny, jutun juju et tekovaihees, joissain muu merkkisis ,jää niihin
öljyä ja ne jopa korkkaa, niinku sanoin et tosi monimutkanen osa,
mainitsin tos sanan laakeri, kun tuli kiirus laittaa viestiä...
Siin ei tainnu takan sellast laakeria olla, mut pointti onkin et
ovat jopa korkkailleet noikin ja iskari tullu läpi, vaiks on asennettu
ihan oikein...
alstubli todennäkösesti yrittää selittää että kun se kumi prässätään siihen metalli kehikkoon niin jotkut valmistajat käyttää siinä liukasteena öljyä, joten ne korkkaa helpommin kun öljy jää kumin/metallin väliin...
Leave a comment:
-
Leave a comment: