E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikäs mahtaa olla yleisin paikka josta m52b20 kone rupeaa vuotamaan öljyä, siten että maassa rupeaa öljyläikkiä näkymään?
-
Häh. Mihin sisälle? Eihän se puskurin kuori tule muualta palkkiin kiinni, kuin listojen alta. Alhaalta alamuovit ja sisälokarit ruuveilla.Originally posted by Silvister View Post
Mietin, että miksi ei sitä rautaa voi laittaa kinni ihan tavallisilla ruuveilla? Sinne listojen alle saa kyllä hakattua ne nappulat kiinni, mutta sinne sisälle?
Jokainenhan voi laittaa puskurinkuorensa vaikka purukumilla ja nitojalla kiinni, mutta orginaalit kiinniketapit taisi maksaa jotain kymmeniä senttejä.
No näkeehän. Asiaan ei kuole, mutta aiheuttaa närästystä. Teknisesti ei minkäänlaista haittaa, henkisesti jotain pientä.Edit: Mutta millä tavalla se ois muka tökerön näkönen ilman? Eihän niitä edes näe ulkoapäin.
Leave a comment:
-
Kiitos paljon. Sain irrotettua sen raudan mutta eihän noita saa millään hakattua kiinni enään uudelleen uuteen puskuriin(Ei menny yhtään nappia rikki).
Mietin, että miksi ei sitä rautaa voi laittaa kinni ihan tavallisilla ruuveilla? Sinne listojen alle saa kyllä hakattua ne nappulat kiinni, mutta sinne sisälle?
En nyt ainakaan vielä halua tilata niitä ilmanohjaimia kun olisi kiva saada puskuri tänään kiinni. Toivottavasti siitä ei koidu mitään haittaa.
Edit: Mutta millä tavalla se ois muka tökerön näkönen ilman? Eihän niitä edes näe ulkoapäin.Last edited by Silvister; 02-04-2014, 11:58.
Leave a comment:
-
Listojen alla ja ilmanottoaukon yläreunassa on muovisia niittejä, jotka pitää runkoa kiinni. Ne lähtee irti painamalla keskitappi sisään. Varaudu ostaan kaikki uudet, kun tahtoo hajota vanhetessaan ja ne keskitapit tahtoo lentää hukkaan.Originally posted by Silvister View PostEtupuskuria vaihdettaessa M3 puskuriin täytyykö se rautatuki ottaa irtin vanhasta(miten?) ja laittaa uuteen.
Irrotin puskurin ja oikeanpuolimmainen jarrunilmaus pötkylä (brake duct) puuttuu, iso haitta? Ei jaksaisi tilata uutta, ihmettelen vain miksi se puuttuu kun puskuria ei koskaan irroitettu:think
Ne jarrujen jäähdytysputket ei oo pakolliset, mutta eikai ne turhaan oo tehtaalla niitä sinne laittanu. M-sport puskurissa on erilaiset putket, niin tilaa samalla ne oikeet putket, kun tilaat uudet muoviniititkin. Realoemista tai bmw-fanssista löytyy osanumerot. En jaksa kännykällä niitä linkkailla tähän.
Edit hidas
Leave a comment:
-
Puskurin rungon tarvitsee jos uudessa ei sitä ole.Originally posted by Silvister View PostEtupuskuria vaihdettaessa M3 puskuriin täytyykö se rautatuki ottaa irtin vanhasta(miten?) ja laittaa uuteen.
Irrotin puskurin ja oikeanpuolimmainen jarrunilmaus pötkylä (brake duct) puuttuu, iso haitta? Ei jaksaisi tilata uutta, ihmettelen vain miksi se puuttuu kun puskuria ei koskaan irroitettu:think
Tuulenohjaimet jarruille ei taida käydä edes ristiin normi/m3 puskurin kesken. Ei maailmaa kaada jos ne puuttuu mutta onhan se tökerön näköinen jos puuttuu.
Leave a comment:
-
Etupuskuria vaihdettaessa M3 puskuriin täytyykö se rautatuki ottaa irtin vanhasta(miten?) ja laittaa uuteen.
Irrotin puskurin ja oikeanpuolimmainen jarrunilmaus pötkylä (brake duct) puuttuu, iso haitta? Ei jaksaisi tilata uutta, ihmettelen vain miksi se puuttuu kun puskuria ei koskaan irroitettu:think
Leave a comment:
-
Valokatkaisija rikki :thinkOriginally posted by jartsa95 View Posthei.. tuli tuossa semmonen ongelma että e36 316 bemarissa hävis täysin virrat ajovaloilta että valokytkimestä parkit toimii täysin mutta kun ajovalot laittaa niin sammuu mittaristo yms kaikki valot.. sulakkeet ja releet on tarkistettu jo
Leave a comment:
-
e36 ajovalot
hei.. tuli tuossa semmonen ongelma että e36 316 bemarissa hävis täysin virrat ajovaloilta että valokytkimestä parkit toimii täysin mutta kun ajovalot laittaa niin sammuu mittaristo yms kaikki valot.. sulakkeet ja releet on tarkistettu jo
Leave a comment:
-
lisää "ongelmia", huomasin tänään että auto vastaa kaasuun kylmänä huomattavasti paljon paremmin kuin lämpöisellä koneella, lämpöisenä tuntuu että sieltä puuttuu heppoja, eikä auto kulje läheskään niin hyvin kuin kylmällä koneella.Originally posted by Eepo View PostAuto on 318is m42 ja ongelma on....
Leave a comment:
-
Miten paljon motonetin (sedanin) helmapelleissä tulee pelti pohjan alle? Ite helma ei oo mätä mutta siitä reunasta 5 senttiä pohjaa aika pehmosta..
Leave a comment:
-
Pystyy mittamaan, virrallisena jännitemittarilla (liitin kiinni) signaalijohdon ja maan väliltä tulla 0,5-4,5v tasainen nousu ja lasku jännitteessä kaasuläpän liikkeen mukaanOriginally posted by Eepo View PostPystyykö kaasuläpän asentotunnistimen mittaamaa ? Jos voi niin mitä sen pitää näyttää?
Auto on 318is m42 ja ongelma on joskus tapahtuva kierrosten seilaaminen.
Ongelma ei esiinny aina, joskus toimii montakin päivää ja käy nätisti, mutta
Huonona päivänä kierrokset seilaa sammumisen rajamailla, joskus taas tekee todella pientä seilausta, hyväku huomaa. Auto leimattu näillä oireilla, ja kaikki päästöt oli hyvät
Imuvuotoja ei ole, ainakaan niitä en ole löytänyt ja kaikki letkut tarkistettu samalla.
Täytyykö ruveta harrastamaan osabingoa, vai olisiko hyviä kultaisia neuvoja
Johtoihin tulee siis:
Yhteen 5v
Toiseen maa
kolmanteen signaali
Osimoilleen näin

Nämä tiedot noin niinkun yleensä kaasuläpän mittaamisesta, en osaa sanoa onko kyseisessä moottorissa jotain erikoista
Leave a comment:
Leave a comment: