Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pazi88
    replied
    Piritekiltä nyt saa kokonaan uudet umpiot melkeen samaan hintaan. http://www.piritek.com/product_details.php?p=153

    Ovat depon valmistamat, mutta ihan hyvälaatusia on ainakin mulla ollu.

    Leave a comment:


  • Latetzki
    replied
    Tarvitsen '92 coupen ajovaloon (Bosch) uuden linssin apukuskin puolelle. Meinaako tuo "äänenvaimennusnoppa" noita kiinnitysklipsejä, joita nyt pitäisi tuossa olla yläpuolella kolme ja alapuolella kaksi? http://www.topautoosat.fi/schlieckmann-1794633.html

    Ei taida muuten halvemmalla saada vastaavaa tilalle? Schiedmannilla kestäisi näköjään tuo toimitus aika pitkään.

    Leave a comment:


  • Alpstubli
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Voisitko koettaa Suomeksi? Talar du svenska? Please, try English if we would understand better? Sprechen Sie Deutsch?
    Ei onstu ku härmäks...

    Leave a comment:


  • bmw323it
    replied
    Originally posted by Alpstubli View Post
    Ei ol keksiny, jutun juju et tekovaihees, joissain muu merkkisis ,jää niihin
    öljyä ja ne jopa korkkaa, niinku sanoin et tosi monimutkanen osa,
    mainitsin tos sanan laakeri, kun tuli kiirus laittaa viestiä...

    Siin ei tainnu takan sellast laakeria olla, mut pointti onkin et
    ovat jopa korkkailleet noikin ja iskari tullu läpi, vaiks on asennettu
    ihan oikein...
    Voisitko koettaa Suomeksi? Talar du svenska? Please, try English if we would understand better? Sprechen Sie Deutsch?

    Leave a comment:


  • Alpstubli
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    No ei. Mut onkohan nyt joku keksiny legendaa öljyvaimennetuista puslista, että sitä öljyä ei oikeesti pitäs olla siellä sisällä, vaan että se on unohtunu sinne Iskarinyläpäät nyt ainakin on kyllä umpikumia.
    Ei ol keksiny, jutun juju et tekovaihees, joissain muu merkkisis ,jää niihin
    öljyä ja ne jopa korkkaa, niinku sanoin et tosi monimutkanen osa,
    mainitsin tos sanan laakeri, kun tuli kiirus laittaa viestiä...

    Siin ei tainnu takan sellast laakeria olla, mut pointti onkin et
    ovat jopa korkkailleet noikin ja iskari tullu läpi, vaiks on asennettu
    ihan oikein...

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Mitä ? Ymmärtääkö joku tuosta jotain ?
    No ei. Mut onkohan nyt joku keksiny legendaa öljyvaimennetuista puslista, että sitä öljyä ei oikeesti pitäs olla siellä sisällä, vaan että se on unohtunu sinne Iskarinyläpäät nyt ainakin on kyllä umpikumia.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Alpstubli View Post
    Merteil tai KL-varaosa, tosi monimutkane osa, mut kuulema
    tekovaihees jättävät oljyä väliin, niis joissain ja se saattanee jopa
    korkata, eli laakeri osa irtoaa...aiks uskomatonta.
    Mitä ? Ymmärtääkö joku tuosta jotain ?

    Leave a comment:


  • Alpstubli
    replied
    [QUOTE=JonttuPeke;3300860]Mistä kannattaa hommata takaiskareiden yläpäät? Pulttipyssyn tarvitsee irrotukseen?[/QUO

    Merteil tai KL-varaosa, tosi monimutkane osa, mut kuulema
    tekovaihees jättävät oljyä väliin, niis joissain ja se saattanee jopa
    korkata, eli laakeri osa irtoaa...aiks uskomatonta.

    Ainakin siis Lemförder on okei...

    Leave a comment:


  • Slazha
    replied
    Originally posted by JonttuPeke View Post
    Mistä kannattaa hommata takaiskareiden yläpäät? Pulttipyssyn tarvitsee irrotukseen?
    Mistä tahansa varaosaliikkeestä noita saa, pulttikone helpottaa irroitusta

    Leave a comment:


  • JonttuPeke
    replied
    Mistä kannattaa hommata takaiskareiden yläpäät? Pulttipyssyn tarvitsee irrotukseen?

    Leave a comment:


  • Jokkede
    replied
    Originally posted by Jokkede View Post
    Ei tule vanoksen letkusta. Öljy vaan alkaa kertymään siihen pultin kohdalle, kun autoa pitää käynnissä.
    Vuoto bongattu. Olikin suodattimen jalassa "tulpan" takana oleva o-rengas. Liekkö öljynlauhduttimen lähtöjä?

    Leave a comment:


  • Slazha
    replied
    Originally posted by _racing_ View Post
    Motonetissä ei ainakaan ole eroteltu kumpaakaan. Mistäs sitten tunnistaa tuon 0-5v lambdan?
    Zirkonium lambda tunnistin jännite 0,1-0,9v
    Titaani lambda jännite 0-5v (joissain tapauksissa myös 0-1v)

    Jos nyt oikein muistan niin titaani tunnistimissa signaali johto on väriltään keltainen, zirkoniumissa ei ole punaista johtoa

    e36 joissa on siemensin (m5x) tekemä moottorinohjainlaite pitäisi olla titaanitunnistimet, eli m52 taitaa tulla vasta nämä

    Viisaammat korjatkoon mutuni
    Last edited by Slazha; 03-04-2014, 22:03.

    Leave a comment:


  • Jokkede
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Oisko mahdollista, että vanoksen letkusta tiputtaa siihen? Se tahtoo monesti vähän tihkuttaa.
    Ei tule vanoksen letkusta. Öljy vaan alkaa kertymään siihen pultin kohdalle, kun autoa pitää käynnissä.
    Last edited by Jokkede; 04-04-2014, 16:45.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Jokkede View Post
    Vaihoin tohon omaan 328 tänään öljynsuodattimen jalan tiivisteen, kun puski öljyä vähän yhtä pulttia pitkin, mutta tiivisteen vaihdonkaan jälkeen vuoto ei loppunut. Osaiskohan kukaan sanoo mistä se öljy pääsee nousemaan vieläkin? Kyseessä on jalan ylin ja tulipellin puoleinen pultti jos tämä tieto auttaa.
    Oisko mahdollista, että vanoksen letkusta tiputtaa siihen? Se tahtoo monesti vähän tihkuttaa.

    Leave a comment:


  • Jokkede
    replied
    Vaihoin tohon omaan 328 tänään öljynsuodattimen jalan tiivisteen, kun puski öljyä vähän yhtä pulttia pitkin, mutta tiivisteen vaihdonkaan jälkeen vuoto ei loppunut. Osaiskohan kukaan sanoo mistä se öljy pääsee nousemaan vieläkin? Kyseessä on jalan ylin ja tulipellin puoleinen pultti jos tämä tieto auttaa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎