Originally posted by JJT
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bemarituristi View PostOlisiko tähän jollain ideoita?
Auto alkaa nykyttää, ikäänkuin pomppii, kierrokset hyppii. Tämä tapahtuu vain, kun ykkösvaihteella laittaa kaasun pohjaan , täydellä kiihdytyksellä. Rivakasti kiihdyttäen, mutta kaasu ei kuitenkaan pohjassa, voi onnistua kiihdyttämään, mutta kun kaasu menee pohjaan, alkaa pomppimaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostMikähän tähän on nyt tullut:
Kun koittaa paikaltaan lähteä liikkeelle ykkösvaihteella, täyskiihdytyksellä, niin auto alkaa "pomppimaan" kierrokset menee ylös alas ylös alas, tuntuu että auto pomppii, eikä liiku juuri mihinkään. Tätä tapahtuu vain kun tekee paikaltaan, 1. vaihteella TÄYS kiihdytyksen, rauhallisesti liikkeellelähtien toimii normaalisti.
Auto alkaa nykyttää, ikäänkuin pomppii, kierrokset hyppii. Tämä tapahtuu vain, kun ykkösvaihteella laittaa kaasun pohjaan , täydellä kiihdytyksellä. Rivakasti kiihdyttäen, mutta kaasu ei kuitenkaan pohjassa, voi onnistua kiihdyttämään, mutta kun kaasu menee pohjaan, alkaa pomppimaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJos manuaaleista puhutaan, niin realoem näyttää, että s5d 320z ZF:n lootaa ja 250 getraggia on ollu saatavilla 323:een, mutta mulla on sellanen käsitys, että ZF löytyy 323:sta yleensä. Samoin kuin 328:sta. 320 ja 325 on taas yleensä getragilla, mutta toki poikkeuksia on.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JJT View PostRealoem.com?Originally posted by TsTPioneeri View PostMistäs löytää tietoa mitä vaihdelaatikoita on kätetty eri moottoreiden kanssa?
Erityisesti E36 323i kiinostaisi. :think
Leave a comment:
-
-
Mistäs löytää tietoa mitä vaihdelaatikoita on kätetty eri moottoreiden kanssa?
Erityisesti E36 323i kiinostaisi. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostUusi yläpää ja hilut. Joko kasattu väärin tai iskarin varsi niin ruosteessa että alempi pohjauslautanen mennyt varresta läpi. Eli jos siellä on alalautanen olemassa niin uudet iskarit myös.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jespaa View PostKIIRE! Iskari otti itteensä kuopasta; tuloksena lähti yläpäästä irti. Pitääkö koko roska purkaa jotta sen saa takaisin vai saako väkivalloin takas paikalleen?? Ja kuinka hallaa tekee jos ajaa? Täytyisi koiraa viedä eläinlääkäriin ennen neljää, 10-15km suuntaansa!
Leave a comment:
-
-
Doddih, uudet ccfl annelit saapu ja nyt tarveis enää pistää kiinni. Mites nuo kannatteis kytkeä kiinni? Nykyiset paska-annelit toimii parkeissa+ajovalojen kera (olisi kiva myös näillä uusilla), mutta ne on umpioissa "integroituina" (miten lie selittäis) niin vähä rapsuttaa päänahkaa uusien kytkeminen. Onnistuiskohan vain seuraamalla umpioiden sisällä mihin piuhat vanhoilla menee ja kytkeä niihin vai tarviiko invertterien takia ottaa virta jostain muualta? Miten muut kytkeneet jos ootte laittanut näitä keksintöjä autoihinne kiinni?
Solved! KIIRE! Iskari otti itteensä kuopasta; tuloksena lähti yläpäästä irti. Pitääkö koko roska purkaa jotta sen saa takaisin vai saako väkivalloin takas paikalleen?? Ja kuinka hallaa tekee jos ajaa? Täytyisi koiraa viedä eläinlääkäriin ennen neljää, 10-15km suuntaansa! Solved!Last edited by Jespaa; 22-04-2014, 13:38.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ville--- View Postavaat kattoluukkua niin että sen verhoilun reuna näkyy ja sit vaan työnnät sen pois edestä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by naxuuu View PostNoni, eipä ookkaan pelkästä letkusta ilmeisesti kiinni... Bensatankin kohalla auton alla bensalammikko... Joko tankki paskana tai joku liitos siellä suunnalla? Ei saa ite autoa nostettua ylös niin pitänee jonnekkin korjaamolle viedä tutkailtavaks..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by naxuuu View PostNoni, eipä ookkaan pelkästä letkusta ilmeisesti kiinni... Bensatankin kohalla auton alla bensalammikko... Joko tankki paskana tai joku liitos siellä suunnalla? Ei saa ite autoa nostettua ylös niin pitänee jonnekkin korjaamolle viedä tutkailtavaks..
Leave a comment:
-
Leave a comment: