Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• naxuuu
    replied
    Noni, eipä ookkaan pelkästä letkusta ilmeisesti kiinni... Bensatankin kohalla auton alla bensalammikko... Joko tankki paskana tai joku liitos siellä suunnalla? Ei saa ite autoa nostettua ylös niin pitänee jonnekkin korjaamolle viedä tutkailtavaks..

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Onkohan sitten kaikki minun omistuksessa olleet e36 rikki? Ei ole mitään kikkailuja tarvinut tankatessa.

Leave a comment:

• JJT
    replied
    Originally posted by toNmbbA View Post
    Tai vaihtoehtoisesti vetää pistoolia ulospäin että se pistoolin viimeinen uloke jää siihen kauluksen reunaan kiinni. Näin tulee itse tankattua niin voi pistoolin jättää yksinään tankkailee
    Näin.

Leave a comment:

• toNmbbA
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Pistoolin kahva täytyy e36:ssa pitää niin että se näyttää taaksepäin, ei katko eikä pätki.
    Tai vaihtoehtoisesti vetää pistoolia ulospäin että se pistoolin viimeinen uloke jää siihen kauluksen reunaan kiinni. Näin tulee itse tankattua niin voi pistoolin jättää yksinään tankkailee

Leave a comment:

• Kissvesala
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Pistoolin kahva täytyy e36:ssa pitää niin että se näyttää taaksepäin, ei katko eikä pätki.
    Pätee muihinki baijerin tuotteisiin.

Leave a comment:

• jr66
    replied

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Eikait siinä, kun vaihdat vaan uudet bensaletkut konehuoneen puolelle. Ja elä laita mitään motonetin"bensa"letkuja. Haprastuu puolessa vuodessa niin pilalle että syttyy varmasti tuleen koko vehje.

Ja mulla ainakin on täysin asemakohtaista, että katkooko pistooli vai ei.

Leave a comment:

• naxuuu
    replied
    Mulla ilmeisesti 325i -91 vuotaa bensaa jostain edestä kun haju tulee kabinettiin asti ja auton alla eturenkaiden etupuolella märkä läntti. Eikös tuo vuotaminen voi aiheuttaa tavattoman suuren kulutuksenkin? Kävin yhdellä hiekkakentällä max. pari minuuttia leikkimässä ja mittarin mukaan hävis melkee 15 litraa ainetta Alko tekemään tänää tuota ku tankkasin ekaa kertaa tankin täyteen? Muutenkin bensa ei meinannu millää mennä suosiolla tankkiin vaan tahto katkasta sitä virtausta täydempänä kokoajan? APUA!

Leave a comment:

• VilleH.
    replied
    Originally posted by Juuso Karimo96 View Post
    Juu kiitti linkistä, mutta sanaakaan en ymmärrä
    Mutta mites ton verhoilun saa siitä pois edestä?
    avaat kattoluukkua niin että sen verhoilun reuna näkyy ja sit vaan työnnät sen pois edestä.

Leave a comment:

• Juuso Karimo96
    replied
    Juu kiitti linkistä, mutta sanaakaan en ymmärrä
    Mutta mites ton verhoilun saa siitä pois edestä?

Leave a comment:

• JonttuPeke
    replied
    Originally posted by Juuso Karimo96 View Post
    mites e36 kattoluukun saa purettua kun se ei liiku mihinkään suuntaan kun about. 0,5cm. kun eikös se kuulu avata tiettyyn asentoon, että sen saa purettua?
    BMW sunroofs can be very confusing items if you've never worked on one before, but hopefully this article can help you out the first time around.

Leave a comment:

• Juuso Karimo96
    replied
    mites e36 kattoluukun saa purettua kun se ei liiku mihinkään suuntaan kun about. 0,5cm. kun eikös se kuulu avata tiettyyn asentoon, että sen saa purettua?

Leave a comment:

• grab_
    replied
    Originally posted by Bandiitti View Post
    Mulla e36 pyyhkijän rele paskana ni käykö mistään muusta korimallista vai onko kaikkiin erilaiset? Kaverilla olis purussa e34 toukka niin mietein voiskohan siitä sopia kun on uus kovin suolasen hintanen.
    tuolta käytetty klik tai sitten kysele nettivaraosasta jostai purkuautosta..äkkiä joku myy vitosellakin..

Leave a comment:

• JonttuPeke
    replied
    Mistä johtuu että kun kääntyy vasemmalle niin kuuluu oikeelta takaa sellainen kruks kruks ääni, ei ota renkaat kiinni kaariin. Voisko jousi "klonksua" kun perä on säädetty niin alas kuin saa 140mm jousella?

Edit: Eipä mitään ottikin sisäpuolelta kiinni, eikun spaceria..
    Last edited by JonttuPeke; 20-04-2014, 09:14.

Leave a comment:

• Bandiitti
    replied
    Mulla e36 pyyhkijän rele paskana ni käykö mistään muusta korimallista vai onko kaikkiin erilaiset? Kaverilla olis purussa e34 toukka niin mietein voiskohan siitä sopia kun on uus kovin suolasen hintanen.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎