Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Noni, eipä ookkaan pelkästä letkusta ilmeisesti kiinni... Bensatankin kohalla auton alla bensalammikko... Joko tankki paskana tai joku liitos siellä suunnalla? Ei saa ite autoa nostettua ylös niin pitänee jonnekkin korjaamolle viedä tutkailtavaks..
-
-
Onkohan sitten kaikki minun omistuksessa olleet e36 rikki? Ei ole mitään kikkailuja tarvinut tankatessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostPistoolin kahva täytyy e36:ssa pitää niin että se näyttää taaksepäin, ei katko eikä pätki.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostPistoolin kahva täytyy e36:ssa pitää niin että se näyttää taaksepäin, ei katko eikä pätki.
Leave a comment:
-
-
Pistoolin kahva täytyy e36:ssa pitää niin että se näyttää taaksepäin, ei katko eikä pätki.
Leave a comment:
-
-
Eikait siinä, kun vaihdat vaan uudet bensaletkut konehuoneen puolelle. Ja elä laita mitään motonetin"bensa"letkuja. Haprastuu puolessa vuodessa niin pilalle että syttyy varmasti tuleen koko vehje.
Ja mulla ainakin on täysin asemakohtaista, että katkooko pistooli vai ei.
Leave a comment:
-
-
Mulla ilmeisesti 325i -91 vuotaa bensaa jostain edestä kun haju tulee kabinettiin asti ja auton alla eturenkaiden etupuolella märkä läntti. Eikös tuo vuotaminen voi aiheuttaa tavattoman suuren kulutuksenkin? Kävin yhdellä hiekkakentällä max. pari minuuttia leikkimässä ja mittarin mukaan hävis melkee 15 litraa ainettaAlko tekemään tänää tuota ku tankkasin ekaa kertaa tankin täyteen? Muutenkin bensa ei meinannu millää mennä suosiolla tankkiin vaan tahto katkasta sitä virtausta täydempänä kokoajan? APUA!
Leave a comment:
-
-
Juu kiitti linkistä, mutta sanaakaan en ymmärrä
Mutta mites ton verhoilun saa siitä pois edestä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juuso Karimo96 View Postmites e36 kattoluukun saa purettua kun se ei liiku mihinkään suuntaan kun about. 0,5cm. kun eikös se kuulu avata tiettyyn asentoon, että sen saa purettua?
Leave a comment:
-
-
mites e36 kattoluukun saa purettua kun se ei liiku mihinkään suuntaan kun about. 0,5cm. kun eikös se kuulu avata tiettyyn asentoon, että sen saa purettua?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bandiitti View PostMulla e36 pyyhkijän rele paskana ni käykö mistään muusta korimallista vai onko kaikkiin erilaiset? Kaverilla olis purussa e34 toukka niin mietein voiskohan siitä sopia kun on uus kovin suolasen hintanen.
Leave a comment:
-
-
Mistä johtuu että kun kääntyy vasemmalle niin kuuluu oikeelta takaa sellainen kruks kruks ääni, ei ota renkaat kiinni kaariin. Voisko jousi "klonksua" kun perä on säädetty niin alas kuin saa 140mm jousella?
Edit: Eipä mitään ottikin sisäpuolelta kiinni, eikun spaceria..Last edited by JonttuPeke; 20-04-2014, 09:14.
Leave a comment:
-
-
Mulla e36 pyyhkijän rele paskana ni käykö mistään muusta korimallista vai onko kaikkiin erilaiset? Kaverilla olis purussa e34 toukka niin mietein voiskohan siitä sopia kun on uus kovin suolasen hintanen.
Leave a comment:
-
Leave a comment: