Samaa täälläkin ja sama homma tsekannut puslat mutta ei väljää
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Todella yleinen ongelma tuntuu olevan. Vaihdoin omaan autooni perän tuennan puslat. Varsinkin perän iso takapusla oli huonossa kunnossa, josta syystä perämurikka pääsi liikkumaan ylös-alas suunnassa huomattavan paljon. Tämä vaimensi kyllä tumps-ääntä paljon, mutta kokonaan se ei silti hävinnyt. Alan kallistua siihen, että voimansiirron välykset pitävät tuon äänen, enkä ole enää jaksanut päätäni vaivata tuolla äänellä.Originally posted by -Hekaaa View PostOngelmana semmoinen ilmiö kun pakin iskee päälle ja lähtee pakittaa niin takaa kuuluu tunks ääni aina kun nostaa kytkimen ylös ja auto rupee liikkuu, sama ilmiö myös pienillä vaihteilla eteenpäin ajaessa... missä mahtaa olla vika?f22 220i
Comment
-
Syyläri ja ilmastoinnin kenno on erikseen mutta hyvin lähellä toisiaan.Originally posted by jonsered92 View PostNiin, eilen sain auton vasta kotiin nii en tiedä vielä tarkemmi mitä on hajalla. :/
Syyläri melko varmasti paskana mut ilmastoinnin kennosta en tiiä, onko se samassa nipussa? Varaosahausta löysin lukkopellin konepellin ja sähköjäähdyttimen. Pitää kysellä saisiko ne jollai tingatulla hinnalla. Miten kannattaisi tehdä valojen kanssa, ne toimii mutta kiinnikkeet hajosi tietysti?
Valot kannattaa vaihtaa, tuskin ne pitkään millään liimapatenteilla kestää.
Comment
-
Tietääkö kukaan osanumeroa tuolle mittariston "tripin nollaustapille" kun itse en puusilmänä sitä ole realoemista saanut bongattua? Nappi ei toimi ollenkaan ja näinollen en saa trippiä nollattua, en pääse salavalikkoihin enkä voi nollata huoltoväliä. Kellon säätötikku toimii normaalisti ja kun sitä painaa kuuluu selvä mikrokytkimen naksahdus, toisen tikun kanssa ei kuulu mitään. Autona siis E46 330Ci USA-versio 11/2002. Onko millainen homma vaihtaa tuo kyseinen osa?
Comment
-
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=719606 ?Originally posted by Sandelsson View PostTietääkö kukaan osanumeroa tuolle mittariston "tripin nollaustapille" kun itse en puusilmänä sitä ole realoemista saanut bongattua? Nappi ei toimi ollenkaan ja näinollen en saa trippiä nollattua, en pääse salavalikkoihin enkä voi nollata huoltoväliä. Kellon säätötikku toimii normaalisti ja kun sitä painaa kuuluu selvä mikrokytkimen naksahdus, toisen tikun kanssa ei kuulu mitään. Autona siis E46 330Ci USA-versio 11/2002. Onko millainen homma vaihtaa tuo kyseinen osa?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Itse oon ollu siinä käsityksessä että tuon kautta polttoaine liikkuu tankkien välillä.Originally posted by Mbi View PostKertokaahan mikä tehtävä kyseisellä osalla on numero 3 siis?:think
http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...sor/#6755880_3
Comment
-
Moro,
auto olis 330d ja sellanen kysymys olis että mitä vaikuttaa ku ohjaustehostimen paluuletkut on yhdistetty, niin että on jätetetty liittämättä siihen jäähdyttäjään? Eli hammastangolta tuleva neste ei kierrä jäähyn kautta, vaan menee suoraan säiliölle.
Comment
-
Joo kummatkin oli lytyssä ja viimeisetki ilmastoinnin aineet pihisi pihalle kun taivutin pakettia irti koneen sylistä..Originally posted by Antti O View PostSyyläri ja ilmastoinnin kenno on erikseen mutta hyvin lähellä toisiaan.
Valot kannattaa vaihtaa, tuskin ne pitkään millään liimapatenteilla kestää.
Pitää yrittää löytää käytettynä noita valoja, vai tiedätkö mistä saisi edullisesti uudet? Oisin ottanu syyläripaketin irti mutta ohjaustehostimen säiliöstä menee letku siihen ja joku toinen ihmeellinen? Mitä ohjaustehostime öljyt paisarin kupeessa tekee? D: Eli siis kuskin puolella menee kaksi letkua paisarin alle tavallaan.. Ei ollu akkua puhelimessa oisin ottanu kuvan.
e: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=32_0958 tossa kuvas osa nro 11. Jos vedän sen irti nii ei luulis tulevan öljyt pihalle?Last edited by jonsered92; 07-05-2015, 20:29.Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
Ruvennu omassa 330d turbo ääntämään. Elikkä kun vedättää vaikka 3-4 vaihteella, ahdot nousee niin rupee vinkuun/viheltään. Kuuluu hyvin sisälle..
Voisko olla vuotoo letkuissa/putkissa vai turbo vetelee viimesiä
Perstuntumalla tehot tallella ja 214tkm rullattu laitos
mistä tätä lähtis onkelmaa purkamaan
e46 330d Sedan ///M-Sport II -02 Topasblau Metallic
ex e36 325i Coupe -93
Comment
-
Mulla vihels samalla tavalla kun turbon jälkeinen jousto-osa oli halki, mut sen kyllä yleensä haistaa ennen kuin kuuleeOriginally posted by Nikke- View PostRuvennu omassa 330d turbo ääntämään. Elikkä kun vedättää vaikka 3-4 vaihteella, ahdot nousee niin rupee vinkuun/viheltään. Kuuluu hyvin sisälle..
Voisko olla vuotoo letkuissa/putkissa vai turbo vetelee viimesiä
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
Pakokaasun haju? Tyhyjäkäynnillä sillon tällön tulee kyllä kabiinii hajutOriginally posted by janne30 View PostMulla vihels samalla tavalla kun turbon jälkeinen jousto-osa oli halki, mut sen kyllä yleensä haistaa ennen kuin kuulee

Ei aina, mutta joskus aika reippaasti
Tämä ilmenny talven aikana, vihellys alkanu vasta.
Täytyy tuo jousto-osa tarkastaa ensimmäisenäe46 330d Sedan ///M-Sport II -02 Topasblau Metallic
ex e36 325i Coupe -93
Comment
-
Nii pakokaasu haju tuli itsellä kabiiniin. Hopeiset lämpöeristeet tulipellin lähettyvillä oli myös nokeentuneet. Eiköhä se löydy jos vuotaaOriginally posted by Nikke- View PostPakokaasun haju? Tyhyjäkäynnillä sillon tällön tulee kyllä kabiinii hajut
Ei aina, mutta joskus aika reippaasti
Tämä ilmenny talven aikana, vihellys alkanu vasta.
Täytyy tuo jousto-osa tarkastaa ensimmäisenäG20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment





Comment