Kuulostaa enemmän korimodulin vialta (ZKE eli GM5) tai johtosarjan vialta: KLIK.
Juu tuo moduuulihan ohjaa kyllä pyyhkijöitä niin miksipäs ei. Pitäs kokeilla ensin jollain toisella korjaantusko. Eikä kuulemma tule tuota pyyhkijäongelmaa jos ei näpäytä viikseä alaspäin vaan laittaa ylös suoraan sadetunnistimelle tai isommalle. Eli tuskin se sadetunnistintaan ole rikki siinä tapauksessa.
koitappa koodata avain uudelleen...
searcilla löytyy ohjeet
Kokeilin pariin otteeseen.
- Eli ovet kiinni (muttei lukkoon)
- avain asentoon 1 (max 5 sek)
- Homea pohjassa samalla kun naputtelee lukitusnappia (bemarin merkki)
Mutta mitään ei tapahtunut. Toisesta aviamesta puuttuu tuo bemarin merkki kokonaan niin ei voi sillä kokeilla (irronnut).
Kokeilin sitten rämppäillä sisänapista ovia aukia ja kiinni, ja huomasin että kuskin oven "tappi" tulee huonommin ylös kuin muissa ovissa, ja lukko ei tunnu jaksavan ihan aueta monasti.
Koitin ruiskia aseöljyä, mutta purkamatta tuskin paljon apua.
Minulle riittäisi että saisi edes lukkopesästä tuon toimimaan, mutta nyt kääntyy avain vain 90 astetta keskilinjasta vasemmalle tai oikealle, ja ei tee mitään.
I3 94Ah REX -16
F31 316d -13
Ex E90 318d -06
Ex E46 320iA Touring - 00
Ex E36 320 Coupé -93
Ex E36 318 Sedan -94
Ex E46 316 Sedan -00
Ex E36 325 Coupé -94
Ex E39 520 Touring -98
Ex E46 316 Compact -03
Katselin että tuolla lukon korjaussarjalla saisin varmaan lukon sen verran toimimaan että saisin auton edes yöksi lukkoon.
Onko kellään tietoa saako suomesta / onko jollain myydä sitä?
Helsingissä asustelen.
-Jussi
I3 94Ah REX -16
F31 316d -13
Ex E90 318d -06
Ex E46 320iA Touring - 00
Ex E36 320 Coupé -93
Ex E36 318 Sedan -94
Ex E46 316 Sedan -00
Ex E36 325 Coupé -94
Ex E39 520 Touring -98
Ex E46 316 Compact -03
Toisella avaimella lähti pelittämään koodaus. Toisesta avaimesta näköjään lukitusnappi mäsä -> koodausta ei voi suorittaa loppuun.
En uskaltanut remppailla ovia lukkoon - auki enempää, koska kuskin oven sähkömoottori ei ihan jaksa nostaa lukkoa auki -> ei tahdo päästä ulos kuskin ovesta.
Huomenna menossa huoltoon, kun katsastuksessa tuli hylky, Raidetangon pää vasemmalla välyksellinen. Saavat samalla katsoa tuota ja pistää uutta öljyä ja suodatinta.
ISO Kiitos kaikille auttaneille!
Ensi keskiviikkona sitten miitissä jos ei yllättävää paljastu
-Jussi
I3 94Ah REX -16
F31 316d -13
Ex E90 318d -06
Ex E46 320iA Touring - 00
Ex E36 320 Coupé -93
Ex E36 318 Sedan -94
Ex E46 316 Sedan -00
Ex E36 325 Coupé -94
Ex E39 520 Touring -98
Ex E46 316 Compact -03
Mitenkäs onnistuu tuon ews-sirun ohjelmointi? Kalliisti?
Uuteen hankintaan vain vaihdettu lukkopesät ja pitää käyttää vanhaa avainta ajoneston purkamiseen...
Hei!
E46 apparin sähkösäätöinen penkki ei puhu mitään...alla oli 2 irtonaista liitintä. Kuskin penkissä nämä 2 liitintä näyttää menevän ilmeisesti "muisti moduliin". Eli kysymys kuuluu että pitäisikö näiden 2 liittimen mennä myös apukuskin penkkissä johonkin vai olla sielä irtonaisena?! Tietäisi vaan alkaa etsiä vikaa muualta jos kuuluvat olla irtonaisina.
Hei!
E46 apparin sähkösäätöinen penkki ei puhu mitään...alla oli 2 irtonaista liitintä. Kuskin penkissä nämä 2 liitintä näyttää menevän ilmeisesti "muisti moduliin". Eli kysymys kuuluu että pitäisikö näiden 2 liittimen mennä myös apukuskin penkkissä johonkin vai olla sielä irtonaisena?! Tietäisi vaan alkaa etsiä vikaa muualta jos kuuluvat olla irtonaisina.
En osaa muuta sanoo kun ei mulla ainakaan mitään irtonaisia liittimiä ollut
En osaa muuta sanoo kun ei mulla ainakaan mitään irtonaisia liittimiä ollut
Onko sun autossa kuskilla muistipaikat? Eivätpä nuo marmorillakaan osannu sanoa oikein juuta eikä jaata kuin että kai ne on sielä sitten valmiina brittiversiota varten.
Onko sun autossa kuskilla muistipaikat? Eivätpä nuo marmorillakaan osannu sanoa oikein juuta eikä jaata kuin että kai ne on sielä sitten valmiina brittiversiota varten.
Osaakos joku kertoa mitä eroa on nokka-akselin asentotunnistimilla varaosa: 12147518628 ja 12147518628H.
Itellä tuli vanos remontin yhteydessä pienoinen pulma. Pakopuolen anturin ja liittimen hahlot/kolot ovat väärin päin.. liitin oli erittäin tiukka irroittaa, eikä sitä tullut katseltua vasta kuin kasaus vaiheessa tarkemmin. Onko sitten väkisin murjottu paikalleen aikaisemmin.. eli liittimen kolot menevät anturin leveämmällä olevien kolojen puolelle.. koneena m54b22
Comment