e46 touring M54B22 tykkää sytytellä ABS:n merkkivaloa, luistoneston ja kässärin merkkivaloa. Sammuu yleensä hetkeksi ja sitten syttyy taas palamaan. Nopeusmittari ja kiekkamittari toimii kyllä normaalisti. Rouva ajoi auton pieneen lumipenkkaan jonka jälkeen viat alkoi. Onko joku liitin ottanut siipeensä, vai mitä tuo temppuilee?
Kannattaa tarkistaa myös jarrunesteen määrä ettei oo lähellä alarajaa.
e46 touring M54B22 tykkää sytytellä ABS:n merkkivaloa, luistoneston ja kässärin merkkivaloa. Sammuu yleensä hetkeksi ja sitten syttyy taas palamaan. Nopeusmittari ja kiekkamittari toimii kyllä normaalisti. Rouva ajoi auton pieneen lumipenkkaan jonka jälkeen viat alkoi. Onko joku liitin ottanut siipeensä, vai mitä tuo temppuilee?
Vikakoodien luku tosiaan näyttää missä vika. Itelläkin tota tekee ja anturi pitäs vaihtaa tai putsata liitännät. Melkeen joka pesun jälkeen palaa valo mut seuraavana päivänä toimii taas. Joskus tosi kosteella kans tota tehny. En oo jaksanu tehdä asialle mitään kun toimii kuitenkin 98% ajasta. Matala akun varaustila tai muuten vaan kakka akku voi myös heittää noi.
320 vm2004
Antaa vikakoodia p0302 cylinder 2 misfire. Puola + tulpat vaihdettu ja puolia koitettu ristiin silti 2pytty vika. Onko sytkänpääteaste puolassa vai jossain muualla?
Pitäisi moottorin alaosa pestä mahdollisen öljyvuodon löytämiseksi.
Eli pohjapanssarin irroitus ja alaosan pesu (vähän raidetankoa korkeammalle). Mitäköhän maksaa ja missä helsingissä saisi edukkaasti teetettyä?
Vaihdoin päivällä ilmansuodattimen ja yksi ilmansuodattimen kiristimistä tippui limboon, ja en enään löytänyt sitä (varmaan pohjapanssarissa seikkailee).
Osanumero taitaa olla 13719071752 ja näyttää tuollaiselta;
Onko vinkkiämistä Helsingistä saisi? Schmiedmanilla tuntui olevan loppu...
Marmori varmaan jos ei muualta löydy? Paketti tuntuu olevan kuitenkin tiukasti kassassa ilmankin, niin varmaan uskaltaa vaatiamtonta ajoa suorittaa?
-Jussi
I3 94Ah REX -16
F31 316d -13
Ex E90 318d -06
Ex E46 320iA Touring - 00
Ex E36 320 Coupé -93
Ex E36 318 Sedan -94
Ex E46 316 Sedan -00
Ex E36 325 Coupé -94
Ex E39 520 Touring -98
Ex E46 316 Compact -03
Saako touringin takaluukun ikkunaa auki manuaalisesti? Ei suostu aukeamaan napista. Myöskään takaluukku ei aukea avaimesta, mutta avausnapista aukeaa. Pitäis päästä kattospoilerin alle kun takalasin pesimen letku irronnu ja lorottaa nyt spoilerin välistä.
Kannattaa myös tsekata onko takalasin sulake otettu irti. Touringeissa tyyppivikana takaluukun johtosarja kuluu rikki, jolloin yksi tyypillinen oire on että takalasi alkaa aukeilla itsestään. Helpoin fixi siihen on, yllätys yllätys, sulakkeen nyppääminen pois.
Säädin käsijarrua kun ei oikein toiminut. Nyt toimii taas niin kuin pitääkin, paitsi että mittariston käsijarruvalo ei syty vielä ensimmäisen "napsun" jälkeen, välähtää vain. Toisella napsulla sitten syttyy. Voiko asialle tehdä jotain muuta kuin säätää uudelleen jarrua? Ei jaksaisi millään tunkkailla perää uudelleen ylös, ja mielestäni valo toimi ihan oikein silloin kun säätäessä sitäkin toki varmuuden vuoksi testasin.
Edit. Tai no, ehkä jos varovasti kiristää vähän kerrallaan noita käsijarrukahvan muttereita niin ehkä se niin onnistuu..
Muistaakseni ei tarvikaan syttyä vielä eka napsulla, vai muistanko väärin?
Muistaakseni ei tarvikaan syttyä vielä eka napsulla, vai muistanko väärin?
Kyllä kakkos napsulla pitää syttyä, ei ekalla.
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Onko ideaa miksi imusarjan DISA venttiili ei liiku ollenkaan? Se on uusittu kertaalleen mutta Carsoft scannerilla on ajossa kokoajan Not active tilassa. Vikakoodi tulee jos liittimen ottaa irti... Myös tyhjäkäynnillä on läppä auki asennossa vaikka sen pitäis olla mun mielestä kiinni ja aueta sitten kun kierrokset nousee tarpeeks.
VANOS oli kans toimimaton/jumissa mutta se lähti toimimaan kun puhdisti pakonokan asentoanturin liittimen.
Tilasin just omaani kiristimen hintaan 71,50e (mulle menee just se kalliimpi versio, halvempi karvan päälle 50e), tuolta sivulta: bemariosat.fi
Ainakin aiemmin tilaamani osat ovat olleet sinetöidyissä pusseissa, joissa bemarin logot ja oem osanumerot.
Nyt jännitetään minkä merkkinen kiristin saapuu.
Vastaan itselleni että INA:n merkkinen kiristinhän sieltä saapui.
Onko se sähköflektin takana niinku nokantunnistin, vai jossain syvällä kaasuläppäkotelon alla:think???
Pajalla sano että etupäästä pitäs löytyä mutta mutta...
jaa niin:328i -00 touring
Onko se sähköflektin takana niinku nokantunnistin, vai jossain syvällä kaasuläppäkotelon alla:think???
Pajalla sano että etupäästä pitäs löytyä mutta mutta...
jaa niin:328i -00 touring
Onko se sähköflektin takana niinku nokantunnistin, vai jossain syvällä kaasuläppäkotelon alla:think???
Pajalla sano että etupäästä pitäs löytyä mutta mutta...
jaa niin:328i -00 touring
Olettaisin että on ikänsä perusteella M52/TU moottori.
Nokan anturit on etupäässä konetta, kampiakselin asentoanturi on takapäässä.
Comment