Originally posted by Sansq
View Post
Jousiksi ehkä H&R tai Eibach, maltilliset pudotukset niistä ja kaveriksi Sachsin Super Touringit eli M-sport alustaa vastaavat iskarit. Koiranluut pitää ottaa sopivan mittaiset, en osaa sanoa passaako M-sportin osanumeroilla tilatut vaikkapa Lemförderin koiranluut. Saman valmistajan ylätukilaakerit eteen ja taakse.
HUOM! Tarvikeosana iskarien suojakumit (erityisesti taakse) ovat aika heppoisia. Jouduin Febi-merkillä myydyt suojakumit vaihtamaan taakse, halkesivat pariin kertaan. Tilalle value line -suojakumit, osa 1 täältä: KLIK. GP:ltä hinta 16€/sarja, eli ei paha.
HUOM! Älä edes harkitse taakse mitään muuta ylätukea kuin OEM tai Lemförder. Se tie on kokeiltu ja ei kannata. Alkaa ajan kanssa kolista kun ylätuen sisäänleivottu kumi katkeaa sieltä välistä --> kilistää ikävästi nimismiehen kiharassa. Samalta yo. sivulta löytyy takapään ylätukilaakerit vaihtosarja, GP:ltä 25,14€/sarja. Yläpuolinen suojakuppi on kokenut muutoksen matkan varrella, siinä on alapuolelle leivottu kumipinta kun alkuperäisessä ei sellaista ollut vielä jokunen vuosi sitten.
Jos vaihdat itse, huomaa taka-akselilla iskarin yläpään kasaaminen oikein, jos osat 5 ja 6 jää välistä pois, niin iskarin yläpää tulee moikkaamaan kontin puolelle: KLIK.
Kun purat takapäätä, niin kontin puolella äänieristeet melko varmasti hajoavat käsiin, osa 12 vas+oik: KLIK.
Comment