Alkoi siis laakerin vaihdosta. Silloi herjasi saksaksi etu oikeaa ettei signaalia.
Sitten koitin uutta boshia, jonka remontin yhteydessä kolhin navan kehä-rinkulaa ja päätin vaihtaa koko olkavarren, myöskin sen takia että jarrukilpi oli rikki.
No nyt vaihdoin olkavarren ja laitoin siihe sen uuden boschin anturin. Sehän ei meinannut mennä paikalleen vaan otti kiinni kehään.. Vähän kun väännätin ja kiristin samalla, nii ei raapinut enää kiinni mutta ei kuulosta oikealle tavalle eihän? No nyt inpa ei herjaa enää renkaasta mitään mutta ei näytä nopeutta livedasta. Kaikki muut kolme rengasta näyttää(ei poksivika?). Liitteenä nykyinen vikakoodi. APUVA??
Joo siinä 136:ssa surullisen kuuluisa bosch vp44 jakajapumputin.
Bavaria ei osannu kertoa enkä itsekkää löydä tietoa muualta onkohan noissa pumpuissa eroa manuaali vs automaatti ?löyty purkuauto ,mutta se manuaaliaskilla sopiikohan tuohon omaani?
Alkoi siis laakerin vaihdosta. Silloi herjasi saksaksi etu oikeaa ettei signaalia.
Sitten koitin uutta boshia, jonka remontin yhteydessä kolhin navan kehä-rinkulaa ja päätin vaihtaa koko olkavarren, myöskin sen takia että jarrukilpi oli rikki.
No nyt vaihdoin olkavarren ja laitoin siihe sen uuden boschin anturin. Sehän ei meinannut mennä paikalleen vaan otti kiinni kehään.. Vähän kun väännätin ja kiristin samalla, nii ei raapinut enää kiinni mutta ei kuulosta oikealle tavalle eihän? No nyt inpa ei herjaa enää renkaasta mitään mutta ei näytä nopeutta livedasta. Kaikki muut kolme rengasta näyttää(ei poksivika?). Liitteenä nykyinen vikakoodi. APUVA??
Tuo vikakoodi on englanniksi "unknown error location" eli sanasta sanaan suomennettuna "tuntematon virhe sijainti" eli sanoisinko vapaalla suomennoksella "tuntematon vikakoodi"
EDIT: Ei se kyllä hyvältä vaikuta boksin suhteen, että sieltä tulee sellainen vikakoodia, mitä siellä ei edes ole. Onhan johdot ehjät boksille asti? Se, että kolmelta renkaalta näkyy pyörintänopeus, tarkoittaa vain, että boksi on ehjä niiden kolmen absianturin sisääntulon kohdalta.
Last edited by JiiVee92; 06-09-2017, 16:52.
Reason: Lisäys
EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment