Originally posted by BMW E46 320i
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by BMW E46 320i View PostMilläs live-dataa pystyy katsoa? Obd lukijalla vika koodit katoin mutta eipä sillä mitään saanut selville...
Alle 01 mallisissa OBD II info on vähän niin ja näin edes moottorin osilta.
Comment
-
-
Semmosta taas kun heitti viikko sit pakkasilla moottorinvikavalon ja valitti kaikkia lambdoja, tai bank 1 ja 2 plus sit jotai niiistä. "säätö liian suuri" tms mut saksaksi..
Tutkin konehuonetta niin disan o-rengas oli vähä sökö ja alemman haitariletkun pienempi tötterö oli halki klemmarin alta mutta voiko se tehdä? Auto syö liikaa ja bensaa ja tiiän siitä ku se on ollu mulla kuutisen vuotta.
Lisäksi ehkä hieman nuhainen on hän. Vika tuli kun auto seiso vuoden, nyt hiljattain on vaihdettu, tulpat, vanoksen tiivisteet, ilmansuodatin, imuilman lämpöanturi, nokka-akselin pakopuolen anturi, bank 1 kummatkin lambdat ja maffi.
Tuntuu että riippuu kelistä tai tähtien asennosta tuo kulku ja se miten kulutusviisari elää, jarrut ei laahaa, kokeiltu on nosturilla.Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostSemmosta taas kun heitti viikko sit pakkasilla moottorinvikavalon ja valitti kaikkia lambdoja, tai bank 1 ja 2 plus sit jotai niiistä. "säätö liian suuri" tms mut saksaksi..
Tutkin konehuonetta niin disan o-rengas oli vähä sökö ja alemman haitariletkun pienempi tötterö oli halki klemmarin alta mutta voiko se tehdä? Auto syö liikaa ja bensaa ja tiiän siitä ku se on ollu mulla kuutisen vuotta.
Lisäksi ehkä hieman nuhainen on hän. Vika tuli kun auto seiso vuoden, nyt hiljattain on vaihdettu, tulpat, vanoksen tiivisteet, ilmansuodatin, imuilman lämpöanturi, nokka-akselin pakopuolen anturi, bank 1 kummatkin lambdat ja maffi.
Tuntuu että riippuu kelistä tai tähtien asennosta tuo kulku ja se miten kulutusviisari elää, jarrut ei laahaa, kokeiltu on nosturilla.
Comment
-
-
Originally posted by 325tds View PostLöytyykö näihin nelipyttysten vanoksiin jostain tiivistesarjoja.
Eikai nämä kertakäyttösiä ole:think
?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
[QUOTE=peltone;4165102]https://www.ebay.com/itm/BMW-N42-N46...QAAOSwH2Vb2un~
Sain ne vanokset auki ja ei siellä ole mitään tiivisteitä.
Tuo tiivistesarja on mangeetti venttiileille ja valvetronikin moottorille:thinkE93 vaimon
ex
E70 3.0 SD
E46x2
M5 E39
325tds E36
M535i E28
323i E30
323 E21
BMW vuodesta -82 Laskelmoitua nautintoa
Comment
-
-
Originally posted by 325tds View PostSain ne vanokset auki ja ei siellä ole mitään tiivisteitä.
Tuo tiivistesarja on mangeetti venttiileille ja valvetronikin moottorille:thinkE30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostPitää paikkansa, molemmat. Jos vertaat esim. kuuluisaan M52/M54 vanokseen on konstruktio aivan erilainen. N42/46 "vanos" on itse säätyvät nokkapyörät.
Eikös N42/46 sähköiset vanos solenoidit ohjaa moottorin öljynpainetta joka muuttaa nokkien ajoitusta:thinkE93 vaimon
ex
E70 3.0 SD
E46x2
M5 E39
325tds E36
M535i E28
323i E30
323 E21
BMW vuodesta -82 Laskelmoitua nautintoa
Comment
-
-
Originally posted by 325tds View PostEikös N42/46 sähköiset vanos solenoidit ohjaa moottorin öljynpainetta joka muuttaa nokkien ajoitusta:thinkE30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
En tiedä mutta kyllä mun 330i lämpes hyvin vuosi sitten lokakuussa.
Se puhaltaa hyvinkin nopeasti lämmintä. Todella selkeä ero 4-sylinterisiin malleihin.
Keli oli -3 tai -4c ja ei mitään esilämmityksiä.
Viittaan tällä aiempiin kommentteihin ettei M5X sarjan moottorit lämpeä nopeasti.
Minul on jokainen M54 moottorinen auto lämmenny mielestäni varsin hyvin.Last edited by Antti O; 13-12-2019, 11:42.
Comment
-
Comment