Joo, jostain syystä kun 325i:llä hakee niin näyttää niin kuin tätä ei olisi edes saanut veivi-ikkunoilla, no ei varmaan olekaan vakiona, mutta Special Edition -paketissa on ollut.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Joo, jostain syystä kun 325i:llä hakee niin näyttää niin kuin tätä ei olisi edes saanut veivi-ikkunoilla, no ei varmaan olekaan vakiona, mutta Special Edition -paketissa on ollut.
En tiedä mihin kaikkiin on saanut veiveillä, itse hain vaan ihan alkupään 320i:llä, niin hyvin löytyi. Nämä osat kun ei muutu moottoriin mukaan, niin ei ole väliä minkä moottorin valitsee.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Se ohjainlaite on tuo metallinen laatikko. Noita ei taida ainakaan uutena saada erikseen, joten koko flekti vaihtoon, niin homma korjaantuu. Puskurin irrotuttaa.
Flektin laakerit ja moottori on kuluva osa ja noi siivetkin ja muu osa ottaa itteensä jatkuvasta lämpösyklittelystä ja siitä että ne ottaa kaiken keulasta lentävän täydellä vauhdilla vastaan + lavan nopeus. Eli ei ainakaan hukkainvestointi varuiksi vaihtaa koko tuuletin.
Joo, jostain syystä kun 325i:llä hakee niin näyttää niin kuin tätä ei olisi edes saanut veivi-ikkunoilla, no ei varmaan olekaan vakiona, mutta Special Edition -paketissa on ollut.
Special edition
Oli mullakin muuten se M-Sport 2 325i veivilaseilla.
Eikö kellään neuvoa miten saa penkin liikkumaan kun ees-taas nappi ei pelaa. Naksahtaa kyllä mutta ei liiku. Kaikki muut säädöt toimii paitsi se ja niskanojan säätö. Penkki siis jumiutu eteen ja etumaisia pultteja ei saa sen takia irti.. jonkun huhun mukaan moottoreissa pitäs takana olla paikka manuaalisesti liikutettavaks mut ei tuossa vaan ole?
Joo, jostain syystä kun 325i:llä hakee niin näyttää niin kuin tätä ei olisi edes saanut veivi-ikkunoilla, no ei varmaan olekaan vakiona, mutta Special Edition -paketissa on ollut.
Nyt pitäisi kaivella joku E46 aikainen touring esite, ja katsoa mitä siinä sanotaan noiden isoimpien bensa touringien vakiovarustelusta.
Onko näitä Suomeen tilattuja SE malleja siis väkisin halvennettu? Raksittu sellaisia varusteita pois, jotka tehdas laittaisi vakiona? Aika takapajula meininkiä.
Mullon täysin varustein, mutta se onkin keskieuroopasta käytettynä uitettu.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Ainakin tuon toisen harrastamani merkin tapauksessa pätee aina periaate less is more, vaikka Club Sport -mallit (joista on deletoitu tehtaalla kaikkea epäolennaista) ovatkin uutena olleet halvempia kuin enemmän varustellut perusmallit niin käytettynä tilanne on ihan päinvastainen.
Toki 325 Touring nyt ei ihan suoraan vertaudu Possun weekend racereihin, mutta minusta on ihan hauskaa että siinä on takana veivit, harvoinpa niitä takaikkunoita tarvitsee ilmastoidusta autosta edes availla. Olen pelkästään tyytyväinen siihen että kattoluukkuakaan ei ole, ja takalasinnaarmutinkin tuli deletoitua lähes ensi töiksi.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Voisko joku viisaampi kertoo miks tuo -00 e46 toukka m52b20tu hyytyy tasakaasulla ajaessa, mut tyhjäkäynnillä ja kiihdyttessä ei oo ollu mitään ongelmaa, ei nykymisiä eikä miun mielestä tyhjäkäynnissä/kiihdyttäessä mitään erikoisia ääniä, eikä syty ees moottorinvikavalo. Kun rupee hyytymään niin ei enää vastaa kaasuun millään tapaa ja hiljalleen kierrokset vaan laskee ja kun kone pysähtyy niin jää rullaamaan ja virrat jää päälle, sit joko käynnistyy uudestaan kuin palmun alta tai sit joutuu hetken sahaamaan käyntiin. Vikakoodeja en oo päässy lukemaan kun ei hirveesti päivissä aika nyt riitä kun kesälomat pyörii ja pitäs kuulema nukkuukkin välillä. En äkikseltään löytyäny aiheesta topiccia.
Comment