Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 kysymyksiä ja vastauksia XI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wespa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2016
    • 1837
    • Karjaa

    Lupaavaa kun tuolle manuaali-ikkunan regulaattorille ei löydy edes osanumeroa, Realoem:ssäkin vain N/A..
    E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
    Porsche 944 -86 (DE)
    Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

    Comment

    • Antti O
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6936
      • N/A

      No millanen vaihtoehto olisi ostaa tuo nostin purkuautosta? Suomessa varmasti veivilasillisia riittää..

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10941
        • Joensuu

        Originally posted by Wespa View Post
        Lupaavaa kun tuolle manuaali-ikkunan regulaattorille ei löydy edes osanumeroa, Realoem:ssäkin vain N/A..
        Ihan normaalisti löytyy osanumero luettelosta. Esim. schmiedmann on myynnistä. Tosin itse hankkisin purkuautosta osan kuten tuossa edellä todettiin.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • Wespa
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2016
          • 1837
          • Karjaa

          En Schmiedmanniltakaan löytänyt, en ilmeisesti vain osaa. No lähistöltä taisi jo löytyä purkuosa, sellaista sitten.
          E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
          Porsche 944 -86 (DE)
          Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

          Comment

          • Antti O
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6936
            • N/A



            Eikö ne ole tossa noi kaks ekaa..?
            Mun facelift sedanin vinillä tuo auki.. Missä myöskin veivilasit takana.

            Comment

            • Wespa
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2016
              • 1837
              • Karjaa

              Joo, jostain syystä kun 325i:llä hakee niin näyttää niin kuin tätä ei olisi edes saanut veivi-ikkunoilla, no ei varmaan olekaan vakiona, mutta Special Edition -paketissa on ollut.
              E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
              Porsche 944 -86 (DE)
              Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

              Comment

              • HTK12
                BTCF Member
                • Jul 2011
                • 10941
                • Joensuu

                Originally posted by Wespa View Post
                Joo, jostain syystä kun 325i:llä hakee niin näyttää niin kuin tätä ei olisi edes saanut veivi-ikkunoilla, no ei varmaan olekaan vakiona, mutta Special Edition -paketissa on ollut.
                En tiedä mihin kaikkiin on saanut veiveillä, itse hain vaan ihan alkupään 320i:llä, niin hyvin löytyi. Nämä osat kun ei muutu moottoriin mukaan, niin ei ole väliä minkä moottorin valitsee.
                e39 540iA E85

                Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                Comment

                • Remotion
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2003
                  • 15247
                  • Ajamisen Iloa

                  Originally posted by Clavurion View Post
                  Se ohjainlaite on tuo metallinen laatikko. Noita ei taida ainakaan uutena saada erikseen, joten koko flekti vaihtoon, niin homma korjaantuu. Puskurin irrotuttaa.
                  Flektin laakerit ja moottori on kuluva osa ja noi siivetkin ja muu osa ottaa itteensä jatkuvasta lämpösyklittelystä ja siitä että ne ottaa kaiken keulasta lentävän täydellä vauhdilla vastaan + lavan nopeus. Eli ei ainakaan hukkainvestointi varuiksi vaihtaa koko tuuletin.
                  Z3 coupé individual

                  F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                  E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                  Comment

                  • Antti O
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2005
                    • 6936
                    • N/A

                    Originally posted by Wespa View Post
                    Joo, jostain syystä kun 325i:llä hakee niin näyttää niin kuin tätä ei olisi edes saanut veivi-ikkunoilla, no ei varmaan olekaan vakiona, mutta Special Edition -paketissa on ollut.
                    Special edition

                    Oli mullakin muuten se M-Sport 2 325i veivilaseilla.

                    Comment

                    • MPV
                      Bimmer Enthusiast
                      • Nov 2002
                      • 1193
                      • Muhos

                      Originally posted by Antti O View Post
                      Special edition

                      Oli mullakin muuten se M-Sport 2 325i veivilaseilla.
                      Jostain syystä yhteensopivuustaulukossa ei tosiaan ole noita veivillisiä takalaseja 325i ja 330i touringiin. Sedaneihin kyllä on.


                      Nyt pitäisi kaivella joku E46 aikainen touring esite, ja katsoa mitä siinä sanotaan noiden isoimpien bensa touringien vakiovarustelusta.

                      Comment

                      • >bemari<
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2011
                        • 239
                        • P-karjala

                        Eikö kellään neuvoa miten saa penkin liikkumaan kun ees-taas nappi ei pelaa. Naksahtaa kyllä mutta ei liiku. Kaikki muut säädöt toimii paitsi se ja niskanojan säätö. Penkki siis jumiutu eteen ja etumaisia pultteja ei saa sen takia irti.. jonkun huhun mukaan moottoreissa pitäs takana olla paikka manuaalisesti liikutettavaks mut ei tuossa vaan ole?

                        Comment

                        • jluoma
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2015
                          • 685
                          • Lappeenranta

                          Originally posted by Wespa View Post
                          Joo, jostain syystä kun 325i:llä hakee niin näyttää niin kuin tätä ei olisi edes saanut veivi-ikkunoilla, no ei varmaan olekaan vakiona, mutta Special Edition -paketissa on ollut.
                          Originally posted by MPV View Post
                          Jostain syystä yhteensopivuustaulukossa ei tosiaan ole noita veivillisiä takalaseja 325i ja 330i touringiin. Sedaneihin kyllä on.


                          Nyt pitäisi kaivella joku E46 aikainen touring esite, ja katsoa mitä siinä sanotaan noiden isoimpien bensa touringien vakiovarustelusta.
                          Onko näitä Suomeen tilattuja SE malleja siis väkisin halvennettu? Raksittu sellaisia varusteita pois, jotka tehdas laittaisi vakiona? Aika takapajula meininkiä.

                          Mullon täysin varustein, mutta se onkin keskieuroopasta käytettynä uitettu.
                          Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.

                          325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,

                          Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04

                          Comment

                          • Wespa
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2016
                            • 1837
                            • Karjaa

                            Tuo mun on ihan oma saksantuonti.

                            Ainakin tuon toisen harrastamani merkin tapauksessa pätee aina periaate less is more, vaikka Club Sport -mallit (joista on deletoitu tehtaalla kaikkea epäolennaista) ovatkin uutena olleet halvempia kuin enemmän varustellut perusmallit niin käytettynä tilanne on ihan päinvastainen.

                            Toki 325 Touring nyt ei ihan suoraan vertaudu Possun weekend racereihin, mutta minusta on ihan hauskaa että siinä on takana veivit, harvoinpa niitä takaikkunoita tarvitsee ilmastoidusta autosta edes availla. Olen pelkästään tyytyväinen siihen että kattoluukkuakaan ei ole, ja takalasinnaarmutinkin tuli deletoitua lähes ensi töiksi.
                            E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
                            Porsche 944 -86 (DE)
                            Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

                            Comment

                            • jluoma
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2015
                              • 685
                              • Lappeenranta

                              Minä tykkään kun kaikki on sähköllä, eli tarkoittaa, että voin estää lapsia leikkimästä ikkunoilla.

                              Edellisessä 316i:ssä sitten ei ollutkaan mitään, radio oli sentään CD-malli, eikä kasetti.
                              Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.

                              325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,

                              Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04

                              Comment

                              • Jhpl
                                Newbiemmer
                                • Jul 2020
                                • 1
                                • Joensuu

                                Voisko joku viisaampi kertoo miks tuo -00 e46 toukka m52b20tu hyytyy tasakaasulla ajaessa, mut tyhjäkäynnillä ja kiihdyttessä ei oo ollu mitään ongelmaa, ei nykymisiä eikä miun mielestä tyhjäkäynnissä/kiihdyttäessä mitään erikoisia ääniä, eikä syty ees moottorinvikavalo. Kun rupee hyytymään niin ei enää vastaa kaasuun millään tapaa ja hiljalleen kierrokset vaan laskee ja kun kone pysähtyy niin jää rullaamaan ja virrat jää päälle, sit joko käynnistyy uudestaan kuin palmun alta tai sit joutuu hetken sahaamaan käyntiin. Vikakoodeja en oo päässy lukemaan kun ei hirveesti päivissä aika nyt riitä kun kesälomat pyörii ja pitäs kuulema nukkuukkin välillä. En äkikseltään löytyäny aiheesta topiccia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎