Lupaavaa kun tuolle manuaali-ikkunan regulaattorille ei löydy edes osanumeroa, Realoem:ssäkin vain N/A..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Wespa View PostLupaavaa kun tuolle manuaali-ikkunan regulaattorille ei löydy edes osanumeroa, Realoem:ssäkin vain N/A..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostJoo, jostain syystä kun 325i:llä hakee niin näyttää niin kuin tätä ei olisi edes saanut veivi-ikkunoilla, no ei varmaan olekaan vakiona, mutta Special Edition -paketissa on ollut.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostSe ohjainlaite on tuo metallinen laatikko. Noita ei taida ainakaan uutena saada erikseen, joten koko flekti vaihtoon, niin homma korjaantuu. Puskurin irrotuttaa.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostSpecial edition
Oli mullakin muuten se M-Sport 2 325i veivilaseilla.
Nyt pitäisi kaivella joku E46 aikainen touring esite, ja katsoa mitä siinä sanotaan noiden isoimpien bensa touringien vakiovarustelusta.
Comment
-
-
Eikö kellään neuvoa miten saa penkin liikkumaan kun ees-taas nappi ei pelaa. Naksahtaa kyllä mutta ei liiku. Kaikki muut säädöt toimii paitsi se ja niskanojan säätö. Penkki siis jumiutu eteen ja etumaisia pultteja ei saa sen takia irti.. jonkun huhun mukaan moottoreissa pitäs takana olla paikka manuaalisesti liikutettavaks mut ei tuossa vaan ole?
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostJoo, jostain syystä kun 325i:llä hakee niin näyttää niin kuin tätä ei olisi edes saanut veivi-ikkunoilla, no ei varmaan olekaan vakiona, mutta Special Edition -paketissa on ollut.Originally posted by MPV View PostJostain syystä yhteensopivuustaulukossa ei tosiaan ole noita veivillisiä takalaseja 325i ja 330i touringiin. Sedaneihin kyllä on.
Nyt pitäisi kaivella joku E46 aikainen touring esite, ja katsoa mitä siinä sanotaan noiden isoimpien bensa touringien vakiovarustelusta.
Mullon täysin varustein, mutta se onkin keskieuroopasta käytettynä uitettu.Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
Tuo mun on ihan oma saksantuonti.
Ainakin tuon toisen harrastamani merkin tapauksessa pätee aina periaate less is more, vaikka Club Sport -mallit (joista on deletoitu tehtaalla kaikkea epäolennaista) ovatkin uutena olleet halvempia kuin enemmän varustellut perusmallit niin käytettynä tilanne on ihan päinvastainen.
Toki 325 Touring nyt ei ihan suoraan vertaudu Possun weekend racereihin, mutta minusta on ihan hauskaa että siinä on takana veivit, harvoinpa niitä takaikkunoita tarvitsee ilmastoidusta autosta edes availla. Olen pelkästään tyytyväinen siihen että kattoluukkuakaan ei ole, ja takalasinnaarmutinkin tuli deletoitua lähes ensi töiksi.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Minä tykkään kun kaikki on sähköllä, eli tarkoittaa, että voin estää lapsia leikkimästä ikkunoilla.
Edellisessä 316i:ssä sitten ei ollutkaan mitään, radio oli sentään CD-malli, eikä kasetti.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
Voisko joku viisaampi kertoo miks tuo -00 e46 toukka m52b20tu hyytyy tasakaasulla ajaessa, mut tyhjäkäynnillä ja kiihdyttessä ei oo ollu mitään ongelmaa, ei nykymisiä eikä miun mielestä tyhjäkäynnissä/kiihdyttäessä mitään erikoisia ääniä, eikä syty ees moottorinvikavalo. Kun rupee hyytymään niin ei enää vastaa kaasuun millään tapaa ja hiljalleen kierrokset vaan laskee ja kun kone pysähtyy niin jää rullaamaan ja virrat jää päälle, sit joko käynnistyy uudestaan kuin palmun alta tai sit joutuu hetken sahaamaan käyntiin. Vikakoodeja en oo päässy lukemaan kun ei hirveesti päivissä aika nyt riitä kun kesälomat pyörii ja pitäs kuulema nukkuukkin välillä. En äkikseltään löytyäny aiheesta topiccia.
Comment
-
Comment