Originally posted by ShanE
View Post
E46 Madallus?
Collapse
X
-
TA on ainaki iha kuraa mun mielestä. Matka ajos viel menee mutta muuten huono ajaa suomen teillä. Ei nuo jomit varmaa sen kummemmat.
-
Siltä se ainakin näyttää, melkoinen maastoautoOriginally posted by biglimited View PostTarkottaako tuo 15 että nousi 5mm orkkis ämsportista? Itelle tulee cäbiin tällä viikolla 40/20 eibach pro jouset sekä taakse uudet orkkis ämsportiskarit. Laittelen kuvaa kun auto asettuu helken laiton jälkeen myös
. Tulee oma 330xd mieleen ENNEN madallusta
.
Sullehan tulee Sachsin iskarit taakse. Tietääkö kukaan, onko se täysin sama kuin alkuperäinen m-sport iskunvaimennin?
Leave a comment:
-
Tarkottaako tuo 15 että nousi 5mm orkkis ämsportista? Itelle tulee cäbiin tällä viikolla 40/20 eibach pro jouset sekä taakse uudet orkkis ämsportiskarit. Laittelen kuvaa kun auto asettuu helken laiton jälkeen myös
Leave a comment:
-
Siinä nyt kuva korkeudesta mihin se H&R Comfort kit asettui
-35/15mm
Leave a comment:
-
Itellä näyttäs olevan varustelistassa S226A, sport suspension settings, auto on -99 328i sedan. Paljonkohan tuo tiputtaa noilla jousilla? Keula on munmielestä himpun verran liian korkea. Pitäs laittaa ensviikolla BBS RK2 alle 18x10 ET25 ja 18x8.5 ET22, 225/40 dunlopin kitkoilla jokanurkkaan, takaa saa foorumin mukaan mankeloida jonkuverran mutta sehän kyllä passaa
Leave a comment:
-
Kumpi?
Kumpi näistä olisi parempi tai siis kumman te laittaisitte?
Leave a comment:
-
Mulla kävi -35/20mm sarjaan hyvin Sachsin m-sport alustalle tarkoitetut pohjaanlyöntikumit/pölysuojat. AD-varaosasta 1 päivän toimitusajalla, 63€ muistaakseni.
Leave a comment:
-
Mitkäs pohjaanlyöntikumit käy tuommoiseen 40mm madaltavaan alustaan ja mistä kannattaa hankkia, kun ei näytä tulevan tuon AP-sarjan mukana? Nyt autossani on jotkut mitkälie puukotetut tai lyhyemmät kun on säädettävä alustasarja. Yläpäät varmaan tuosta ebay-linkistä tulee hommattua.Last edited by Oltsu; 20-08-2014, 09:42.
Leave a comment:
-
Tuolta voisi vertailla melko kätevästi.Originally posted by 426Hemi View PostOnko alustasarjoilla sopivuuseroa eri korimallien välillä, ts. käykö esim coupen alusta avoon?
Leave a comment:
-
Onko alustasarjoilla sopivuuseroa eri korimallien välillä, ts. käykö esim coupen alusta avoon?
Leave a comment:
-
Tuo Konin sarja vaikuttaisi hyvinkin mielenkiintoiselta, itse valitsin tuon H&R lähinnä sentakia kun aiemmin oli siitä niin hyviä kokemuksia. Kai noissakin takuu on jos ne öljyt työntää ulos?Originally posted by Jygga View PostKellään kokemuksia koni str.t sarjasta..?
Samat jouset ku H&R cupkit comfortissa mutta konin kaasuiskareilla, kun H&R paketin iskarit on käsittääkseni öljytäytteiset ja joillakin tullut kuulemma öljyt pihalle suhteellisen nopeasti... :think
Tai entäpä tämmösestä AP:n satsista, ois aika huokea.
Ainakin AP:n coilovereita oon kuullut kehuttavan. Näitä kiinteän madalluksen sarjoja ei vissiin suomessa myydäkkään ainakaan mitä äkkiä katselin.
Passaakohan näille alkuperäset pölysuojat ja pohjaanlyöntikumit..?
Ja mistäköhän mahtasi suomessa tai nopeimmin ulkomailta saaha lemförder iskarin yläpään tukilaakereita eli mitä perssoneita nyt ovatkaan..?
Ostin itse yläpäät eteen ja taakse tältä myyjältä:
Tavara tuli n. viikossa, eli ei se nopein mutta mielestäni hinnaltaan kohtuullinen. AD varaosasta saa lemförderinä seuraavaksi päiväksi n. 110€ hintaan.
Leave a comment:
-
Mori!
Myykä joku mulle bmw e46 320d 99 sedan madallus jouset eteen 45mm tai 50mm
Leave a comment:
-
Kellään kokemuksia koni str.t sarjasta..?
Samat jouset ku H&R cupkit comfortissa mutta konin kaasuiskareilla, kun H&R paketin iskarit on käsittääkseni öljytäytteiset ja joillakin tullut kuulemma öljyt pihalle suhteellisen nopeasti... :think
Tai entäpä tämmösestä AP:n satsista, ois aika huokea.
Ainakin AP:n coilovereita oon kuullut kehuttavan. Näitä kiinteän madalluksen sarjoja ei vissiin suomessa myydäkkään ainakaan mitä äkkiä katselin.
Passaakohan näille alkuperäset pölysuojat ja pohjaanlyöntikumit..?
Ja mistäköhän mahtasi suomessa tai nopeimmin ulkomailta saaha lemförder iskarin yläpään tukilaakereita eli mitä perssoneita nyt ovatkaan..?
Leave a comment:
-
Prokittijousilla madaltui alkuturvotuksen jälkeen tälläiseen mataluuten.
Leave a comment:
-
Jos jollain tarvetta lyhyemmille koiranluille, niin meikältä löytys uudet! Noudettuna vaikka hintaan 40euroa!
Leave a comment:
Leave a comment: