Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 M3 - Kokemuksia & tietoa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ///MJ
    BTCF Member
    • Jan 2004
    • 1869
    • Joensuu

    Originally posted by ReDDog View Post
    Vähän offtopic kyssäri mutta e46 m3 CSL takakonttiin merkki? saako jostain erilaista bmw logoa? kontti on sisäänpäin kaareutuva ja normaali merkki juuri toiseen suuntaan. Miten jengi on näitä kiinnitellyt?
    Tilaat tiskiltä CSL ///M3 merkin :think

    51 14 7 897 398

    http://bmwfans.info/parts/catalog/E4..._trim/emblems/

    Edittiä että samathan osanumerot nuo olikin, en osaa sanoa miten CSL:ssä on merkki kiinni...
    Last edited by ///MJ; 12-03-2013, 14:23.
    F36 428iA GC M-Sport
    Z3 2.8i Roadster Myytävänä

    M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

    M: E36 328i osia

    M: E39 business cd ja info display

    M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

    Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

    Comment

    • ReDDog
      BTCF Member
      • Dec 2012
      • 456
      • Nurmijärvi

      Joo se on just sama, siinä ///m3 logossa ei ollut mitään ongelmaa vaan nimenomaan siinä bmw merkissä lähinnä sen takia kysyin että mitä konsteja porukka on niihin kyhäillyt.

      Originally posted by ///MJ View Post
      Tilaat tiskiltä CSL ///M3 merkin :think

      51 14 7 897 398

      http://bmwfans.info/parts/catalog/E4..._trim/emblems/

      Edittiä että samathan osanumerot nuo olikin, en osaa sanoa miten CSL:ssä on merkki kiinni...
      Bmw e90 335i Platinbronze Metallic
      Ex:
      E92 ///M3 Silverstone II
      E92 335i M-sport '07 Sapphire Black
      E46 ///M3 Phoenix Gelb
      E90 320i '05

      Comment

      • Harrison
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2004
        • 1525
        • Iisalmi

        Originally posted by dinin View Post
        Melkosta. Hain 14e releen (salmon relay), vaihdoin sen ja toimii kun rasvattu. Hyvä, että google on olemassa!
        Smg:stä löytyy juttua täältä foorumiltakin Mutta enivei tommonen rele kannattaa aina olla takataskussa. Yleisin murheen aiheuttaja (kestää ~50tkm) ja sitten kädettömät/tietämättömät manaa, kun smg on niin p*sk*. Loppupeleissä huomataan että tommonen 15e rele on hajalla...
        Last edited by Harrison; 18-03-2013, 10:20.
        Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset,
        Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset.
        Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella

        Official Vonkaus & Styrlh Club Iisalmi

        Tallissa:G20 330e M-sport + F34 GT

        EX:t:G30 530e,F30,F32,F33 M-sport,F11 520d,e70 X5,E87,e92 M3,e46 M3 Cabi,2x e93 335i,2x e92 325i,2x e60,e46 328Ci,e46 352Ci,2x e39+M5, M3+3x e36,E30 325i

        Comment

        • Veeksi
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 2177
          • Kuopio

          Kevät tekee tuloaan ja erittäin vahvasti alkaa näyttämään siltä, että Juhis saa lähteä Saksan reissulle ja hakea e46 M3:n avona.

          Suurin vaikeus yksilön valinnassa on nyt sen, että en todellakaan osaa päättää haluanko SMG-vaihteisen vai enkö halua. Joten nyt kiinnostaisi mielipiteet ja muiden asenteet näitä vaihteistoja kohtaan. Itsellä ei ole SMG:stä minkäänlaista kokemusta. Mielikuvien perusteella SMG kiinnostaisi siinä mielessä, että se tekee tuosta autosta selvästi eksoottisemman ja urheilullisemman. Toisaalta on tullut sellainen mielikuva, että siinä voi tulla eteen kalliita vikoja (vanha autohan tuo alkaa jo olemaan). Ja joskus oon kuullut, että meno olis nykivää. Mutta te joilla on kokemusta, niin kumminko valitsisitte (vaihteisto ei näy hinnassa tuntuvan)? Auto ei tule mihinkään rata-ajoon eikä matka-ajoon, vaan kaupunkipyöritykseen.

          Toinen vähäpätöisempi kysymys on että, jos haluaa että autossa soi ihan hyvin musiikki ja mielellään esim. kännykän kautta Spotify niin onko viisasta ottaa isolla navilla oleva... vai eikö? Minkälaisia ratkaisuja noihin on tehty (omassa 330i:ssä ei isossa navissa ollut minkäänlaista aux-iniä edes)?

          Ja Juhis takuulla osaa valkata ihan ehjän yksilön, mutta silti haluan varmasti jo tämän ensimmäisen kesän vaihdattaa kk-laakerit ja kiristyttää tai uusia nokkapyörän pultit, joten tietääkö tai tunteeko kukaan kenties Savon, Keski-Suomen tai Oulun lähistöltä sellaista tahoa, kuka osais nuo hommat laittaa? Tai mitä tuo ilo maksaa Hartikaisella/Avain vaunulla (merkkihuollossa)?
          BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
          BMW E63 630iA '05

          Comment

          • ///MJ
            BTCF Member
            • Jan 2004
            • 1869
            • Joensuu

            Originally posted by Veeksi View Post
            Kevät tekee tuloaan ja erittäin vahvasti alkaa näyttämään siltä, että Juhis saa lähteä Saksan reissulle ja hakea e46 M3:n avona.

            Suurin vaikeus yksilön valinnassa on nyt sen, että en todellakaan osaa päättää haluanko SMG-vaihteisen vai enkö halua. Joten nyt kiinnostaisi mielipiteet ja muiden asenteet näitä vaihteistoja kohtaan. Itsellä ei ole SMG:stä minkäänlaista kokemusta. Mielikuvien perusteella SMG kiinnostaisi siinä mielessä, että se tekee tuosta autosta selvästi eksoottisemman ja urheilullisemman. Toisaalta on tullut sellainen mielikuva, että siinä voi tulla eteen kalliita vikoja (vanha autohan tuo alkaa jo olemaan). Ja joskus oon kuullut, että meno olis nykivää. Mutta te joilla on kokemusta, niin kumminko valitsisitte (vaihteisto ei näy hinnassa tuntuvan)? Auto ei tule mihinkään rata-ajoon eikä matka-ajoon, vaan kaupunkipyöritykseen.

            Toinen vähäpätöisempi kysymys on että, jos haluaa että autossa soi ihan hyvin musiikki ja mielellään esim. kännykän kautta Spotify niin onko viisasta ottaa isolla navilla oleva... vai eikö? Minkälaisia ratkaisuja noihin on tehty (omassa 330i:ssä ei isossa navissa ollut minkäänlaista aux-iniä edes)?

            Ja Juhis takuulla osaa valkata ihan ehjän yksilön, mutta silti haluan varmasti jo tämän ensimmäisen kesän vaihdattaa kk-laakerit ja kiristyttää tai uusia nokkapyörän pultit, joten tietääkö tai tunteeko kukaan kenties Savon, Keski-Suomen tai Oulun lähistöltä sellaista tahoa, kuka osais nuo hommat laittaa? Tai mitä tuo ilo maksaa Hartikaisella/Avain vaunulla (merkkihuollossa)?
            Luulisin että täällä kannatus on 50/50 vaihteistoille. Käyt ajamassa SMG:tä ja teet sitten valinnan :think Muistaakseni facelifteissä on ainakin ison navin kanssa bluetoothia jotta saa kännyyn yhteyden...

            Ostaisin isolla navilla, myydessä auttaa myös ja onhan se ilman aika karun näköinen... Laitanpa piruuttaan muutaman vaihtoehdon mitä itse miettisin:

            http://www.autoscout24.de/Details.as...000000&asrc=st

            http://www.autoscout24.de/Details.as...000000&asrc=st

            Onko itselläsi jo kiikarissa tietty yksilö? Väitän että jos ei Saksan halvinta osta niin hinta kilpiin menee jokatapauksessa 30k -> :think
            F36 428iA GC M-Sport
            Z3 2.8i Roadster Myytävänä

            M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

            M: E36 328i osia

            M: E39 business cd ja info display

            M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

            Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

            Comment

            • Esca
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2008
              • 1662
              • Pirkkala

              Koeajamalla se SMG:n mielipide selkenee.

              Itselläni kuusilovinen schalter oli ehdoton.

              Comment

              • Squamish
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2009
                • 260
                • HEL

                En ole koskaan ajanut SMG:llä, mutta jos se on yhtä raaka kuin SSG, niin ainakin avoautoon valitsisin manuaalin. Cabrio on enemmän kruisailupeli kuin urheiluauto, ja mielestäni siihen ei siksi sovi laatikko mikä vaihtaa raa'asti. Tämä siis sillä perusteella mitä olen SMG:stä lukenut. Korjatkoon ne joilla on asiasta ensikäden tietoa.
                Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa

                Comment

                • tuumas
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2007
                  • 2564
                  • Lapland, Finland

                  50/50 - ihan fiilisasia. Molemmat todella hyviä vaihtoehtoja... SMG tosiaan raaempi/racempi ja ehkä kaupunkipyörittelyyn manuaali? Minusta SMG ei kuitenkaan ollut nykivä, ennemminkin S54 haluaa hieman sitä jengaa :think Minulla ei ollut oman omistusaikana vikoja laatikossa 140tkm-175tkm. Osta molemmat

                  Comment

                  • Veeksi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 2177
                    • Kuopio

                    Originally posted by ///MJ View Post
                    Luulisin että täällä kannatus on 50/50 vaihteistoille. Käyt ajamassa SMG:tä ja teet sitten valinnan :think Muistaakseni facelifteissä on ainakin ison navin kanssa bluetoothia jotta saa kännyyn yhteyden...

                    Ostaisin isolla navilla, myydessä auttaa myös ja onhan se ilman aika karun näköinen... Laitanpa piruuttaan muutaman vaihtoehdon mitä itse miettisin:

                    http://www.autoscout24.de/Details.as...000000&asrc=st

                    http://www.autoscout24.de/Details.as...000000&asrc=st

                    Onko itselläsi jo kiikarissa tietty yksilö? Väitän että jos ei Saksan halvinta osta niin hinta kilpiin menee jokatapauksessa 30k -> :think
                    Aika vanhoja soittimiahan ne on faceliftissäkin. Vähän on matalat odotukset, että noin vanhat BT-laitteet skulais nykyisen WP8-luurin kanssa, kun aikanaan tahmoi niin paljon e60:nkin BT-laitteen kanssa. Rumahan se pikkusoitin on, mutta tuumailin, että olipa isolla tai pienellä soittimella, niin sen soittimen vois kenties korvata aftermarket-soittimella, kun niissä on ominaisuudet vähän parempaa luokkaa. Muistelisin, että jollain valmistajalla oli ihan mukavasti bemariin integroituvia (visuaalisesti ja softalla) 2din soittimia missä ei ominaisuudet ihan heti lopu (pienen soittimen kanssa vaan vaatisi sitten ilmastointipaneelin uudelleen sijoittamisen).

                    Useitakin vaihtoehtoja on. Tarkoitus olis löytää hyvä yksilö ihan 16-18k€:n luokasta. Ihan potentiaalisen oloisia yksilöitä sieltä onkin jo löytynyt. Katotaan mitä menee kilpiin saamisessa, mutta toiveissa olis, että jää selkeesti alle 30k€ ja toiveissa olis sit myös saada vähän veronpalautuksia. Pientä lottoahan se aina tullin kanssa asioidessa on.

                    Originally posted by Esca View Post
                    Koeajamalla se SMG:n mielipide selkenee.

                    Itselläni kuusilovinen schalter oli ehdoton.
                    Onhan tuossa toki Harrisonin komea laitos SMG:llä lähellä, mutta en todellakaan kehtaa käydä räppäämässä kenenkään laitteita, jos ei ole ostohousut jalassa. Saksan reissulle taas ulkoistan koeajamisen.

                    Originally posted by tuumas View Post
                    Osta molemmat
                    Toi olis varma ratkaisu ...ei pettyis.
                    BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                    BMW E63 630iA '05

                    Comment

                    • Hiace
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2011
                      • 1203
                      • Helsinki/Joensuu

                      Ompa hienoja nuo pari linkitettyä Saksan cäbiä, upeat sisustat.

                      Oma mielipide smg vs. manuaali:
                      -Manuaali on toimintavarmempi, kun elektroniikkaa ja hydrauliikkaosaa puuttuu. Tosin hiukan taitaa yleinen mielipide vikaherkkyydessä olla liioiteltu smg:n osalta. Kun se yksi smg-rele löytyy tallista, niin suurin osa vioista kuittaantuu sen vaihdolla.
                      -itse kävin koeajamassa 2 kpl smg-autoja Suomessa, joista ei syntynyt kauppoja. Smg on huikea nopeimmilla vaihtoajoilla, kun vaihde pamahtaa sisään. Ja pienemmälle vaihdossa (onko se nyt ylös vai alasvaihto?) välikaasu antaa hyvän fiiliksen. Kokonaisuutena jäi fiilis, että smg toimii hienosti nopeassa ajossa, mutta arkiajoon fiilis jäi kulmikkaaksi. Tuohon olisi varmaan tottunut, mutta ajattelin pelata varman päälle ja otin manuaalin Juhiksen kautta.
                      -Kokonaisuutena ajattelisin, että jos haluat erikoisuutta ja vaihtojen raakuutta, ota smg. Jos olet tykännyt ajaa manuaalilla ja tykkäät kytkimen käytön tuomasta fiiliksestä, ota manuaali. Kannattaa katsoa youtubesta ajovideoita niin saa vähän hahmotusta miten smg toimii.

                      Ite olin pitkään tyytyväinen manuaaliin, mutta välillä tulee fiilis, oisko pitäny kuitenkin ottaa smg...no ehkä se menee ohi
                      F20 M135i 2016 / Ex-autot: 335xi 135i 335i M3 330d 2 x Hiace

                      Comment

                      • pyroz
                        BTCF Member
                        • Nov 2002
                        • 6721
                        • PK-seutu

                        Originally posted by Veeksi View Post
                        Useitakin vaihtoehtoja on. Tarkoitus olis löytää hyvä yksilö ihan 16-18k€:n luokasta. Ihan potentiaalisen oloisia yksilöitä sieltä onkin jo löytynyt. Katotaan mitä menee kilpiin saamisessa, mutta toiveissa olis, että jää selkeesti alle 30k€ ja toiveissa olis sit myös saada vähän veronpalautuksia. Pientä lottoahan se aina tullin kanssa asioidessa on.
                        Ei se nyt kovin kummoista arpomista ole. Jos esim. tänään laittaisit veropaperit vetämään, tulisi autoveroa noin 15,5keur - 16keur.



                        Tuosta yo. linkistä autojen hinnan keskiarvo, eli ilman tuota taxfree-vehjettä = 36450eur. Siitä tulli vähentää perusalennuksen 5%, jonka jälkeen vielä 750eur vähennys. Markkina-arvoksi siis tänään tulli laskisi 33877,5eur. Siitä sitten makselet sen 46,5% autoveroa, eli about 15750euroa. Ihanaa eikö totta. Jos löydät saksasta auton 18keuroon, siihen nuo verot päälle ja Juhiskin jotain varmasti haluaa, et todellakaan saa autoa kilpiin alle 30keur.


                        Ja siitä tullin sekoilusta ja mahdollisista palautuksista voi itkeä kyllä, olen ihan samaa mieltä, että takaisinkin sitä voi joskus tulla, mutta toistaiseksi ensin joutuu nuo verot maksamaan, jos auton haluaa Suomessa kilpiin.
                        S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                        Comment

                        • Veeksi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2003
                          • 2177
                          • Kuopio

                          Originally posted by pyroz View Post
                          Ei se nyt kovin kummoista arpomista ole. Jos esim. tänään laittaisit veropaperit vetämään, tulisi autoveroa noin 15,5keur - 16keur.



                          Tuosta yo. linkistä autojen hinnan keskiarvo, eli ilman tuota taxfree-vehjettä = 36450eur. Siitä tulli vähentää perusalennuksen 5%, jonka jälkeen vielä 750eur vähennys. Markkina-arvoksi siis tänään tulli laskisi 33877,5eur. Siitä sitten makselet sen 46,5% autoveroa, eli about 15750euroa. Ihanaa eikö totta. Jos löydät saksasta auton 18keuroon, siihen nuo verot päälle ja Juhiskin jotain varmasti haluaa, et todellakaan saa autoa kilpiin alle 30keur.


                          Ja siitä tullin sekoilusta ja mahdollisista palautuksista voi itkeä kyllä, olen ihan samaa mieltä, että takaisinkin sitä voi joskus tulla, mutta toistaiseksi ensin joutuu nuo verot maksamaan, jos auton haluaa Suomessa kilpiin.
                          Himpun verran epäilen, että se tullikaan nyt ihan noin laskee. Kieltämättä vähän huono tilanne tällä hetkellä nettiautossa, kun on vain 2 tarjolla ja kummankaan pyynti ei ole sitä luokkaa mitä myyntitilastoista voi ihailla.

                          Ensisijaisesti ne kyllä katsoo mahtia eikä nettiautoa. Mahdin mukaan '01-'02 M3 on myyntihinnaltaan vajaa 23 000€. Se tosin on coupe hinta, mutta eihän tuo coupe ole oikeasti (hinta uutena tai Saksan hinnat) sen arvottomampi kuin cabriolettikaan. Toisekseen tullille saattaa tulla mieleen katsoa mitä noista on aiemmin pyydetty veroa, ja jos tarkastellaan toteutuneita M3 veroja (cabrioletit ja coupet) kuluneelta vuodelta niin yli 100tkm ajetut on olleet siinä 8000-10000€:n veroissa. Että vaikka ne veroprosentit olisivatkin nousseet, niin toisaalta niin on autojen arvot laskeneet... vaikka tietysti oliskin kiva varmasti ajatella että 2000-luvun alun autojen arvot oliskin vuodessa nousseet 5000-10000€.
                          Last edited by Veeksi; 24-03-2013, 17:13.
                          BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                          BMW E63 630iA '05

                          Comment

                          • pyroz
                            BTCF Member
                            • Nov 2002
                            • 6721
                            • PK-seutu

                            Originally posted by Veeksi View Post
                            Himpun verran epäilen, että se tullikaan nyt ihan noin laskee. Kieltämättä vähän huono tilanne tällä hetkellä nettiautossa, kun on vain 2 tarjolla ja kummankaan pyynti ei ole sitä luokkaa mitä myyntitilastoista voi ihailla.

                            Ensisijaisesti ne kyllä katsoo mahtia eikä nettiautoa. Mahdin mukaan '01-'02 M3 on myyntihinnaltaan vajaa 23 000€. Se tosin on coupe hinta, mutta eihän tuo coupe ole oikeasti (hinta uutena tai Saksan hinnat) sen arvottomampi kuin cabriolettikaan. Toisekseen tullille saattaa tulla mieleen katsoa mitä noista on aiemmin pyydetty veroa, ja jos tarkastellaan toteutuneita M3 veroja (cabrioletit ja coupet) kuluneelta vuodelta niin yli 100tkm ajetut on olleet siinä 8000-10000€:n veroissa. Että vaikka ne veroprosentit olisivatkin nousseet, niin toisaalta niin on autojen arvot laskeneet... vaikka tietysti oliskin kiva varmasti ajatella että 2000-luvun alun autojen arvot oliskin vuodessa nousseet 5000-10000€.
                            Kas kun Mahti ei tunne avoja ollenkaan ja se katsotaan nimenomaan noin kuten yllä esitin. Kannattaa ihan oikeasti tarkistaa, jos olet turvautunut alempiin laskelmiin itse.
                            S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                            Comment

                            • Veeksi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2003
                              • 2177
                              • Kuopio

                              Originally posted by pyroz View Post
                              Kas kun Mahti ei tunne avoja ollenkaan ja se katsotaan nimenomaan noin kuten yllä esitin. Kannattaa ihan oikeasti tarkistaa, jos olet turvautunut alempiin laskelmiin itse.
                              Tarkistaa mistä? Sinulta? Kyllä mä oon tullista kysynyt miten ne niitä veroja arpoo ja se on tasan tapauskohtaista mitä menetelmää käytetään. Ensisijaisesti mahtia ja jo tehtyjä verotuksia (näitä oon katsonut). Seuraavaksi Suomen markkinoita ja jos sieltä ei löydy sopivaa niin Saksan markkinahintoja. Tuskinpa tullikaan nyt niin puusilmä on, että jos Saksasta tuo edullisimman luokan M3 avon niin ne tosiaan vertaa sitä tuohon Harrison "vähän" laiteltuun tai sitten Sipilän PYYNTIhintoja? Eihän siinä toki mitä menettäis, jos tuollaiset verot joutus maksamaan ja auto tosiaan olisi sen arvoinen. Mutta eihän hullukaan mistään '02 hinnat alkaen M3:stä maksa 34 000€ ku pari tonnia lisää laittamalla saa ikäpolvea tuoreemman 335i M-sportin.
                              BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                              BMW E63 630iA '05

                              Comment

                              • Veeksi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2003
                                • 2177
                                • Kuopio

                                Lokakuu 2012:
                                BMW M3 3.2 2D AVO 252 KW N 20121024 20010518 221 15411.40 7166.30
                                Syyskuu 2012:
                                BMW M3 3.2 2D COUPE 252KW N 20120921 20030710 163 21958.80 10123.00
                                BMW M3 3.2 2D COUPE 252KW N 20120926 20031030 58 26760.10 12336.40
                                BMW M3 3.2 2D COUPE AUT 252KW N 20120912 20030417 170 21661.45 9985.92
                                Heinäkuu 2012:
                                BMW M3 3.2 2D AVO N 20120720 20041231 180 30940.10 10117.41
                                Toukokuu 2012:
                                BMW M3 3.2 2D COUPE 252KW N 20120528 20010427 77 23876.85 9526.86
                                BMW M3 3.2 2D COUPE 252KW N 20120523 20031030 89 25119.45 11580.06

                                ...toki ongelma on tuo että coupejahan noi on pääasiassa ja ihan just saman ikäistä ja kilometreillä olevaa avoa ei noistakaan löydy, mutta näyttäis kulla mun silmään että tulli on avot arvostanut samoihin hintoihin kuin coupet. Ja että aika paska homma kyllä pitää sattua jos tulli arpois 15 000€:n verot...

                                Mutta ehkäpä siinä olis jo ihan aiheellisen valituksen aihe jos Lokakuussa 2012 e46 avon myyntihinnaksi katsotaan 15400€ ja Toukokuussa 2013 34000€... voin olla väärässä ja elämä ei ole reilua, mutta joku raja kai sentään. Noh, tietysti on aika vaikee löytää linjaa tuohon heinäkuun arvoonkaan. Tämä tässä autoverotuksessa tietysti häiritsee kaikkein eniten...linjattomuus ja juuri siksi puhunkin arpomisesta.
                                Last edited by Veeksi; 24-03-2013, 17:49.
                                BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                                BMW E63 630iA '05

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎