Originally posted by nekholm
View Post
E46 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Smistik View PostMulla on vakio alustalla oleva 330d toukka. Edessä tuon kokoinen setti ja takana ET38 9" vanne 255/35 renkulalla. Ei kyllä raavi kuormallakaan.Ok, entä sopiiko nämä vanteet e46:seen, vai onko liian halvan näköiset?Originally posted by janne320d View Postmahtuu

Kun ei kuitenkaan ole varaa laittaa pari tonnia "kunnon" vanteisiin, niin pitää tyytyä replicoihin..VW Passat 1.4 TSI -12
Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Comment
-
Kyllähän nuo ihan nussakat on. Laitoin viime kesänä LM replicat eli IA B9:t 18 tuumaisina. Muuten ok, mutta ehkä alkanut tässä talvella mietityttämään oisko kuitenkin jokin muu malli parempi. Ehkä tuo lippi on jo nähty joten esim. perus BBS RC:kin sopii E46 todella hyvin.
Toisaalta tämä Hamann HM2:set on alkanut kiihottaa lipistä huolimatta
ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
Comment
-
-
-
No heittämälläOriginally posted by Esko View PostEli periaatteessa 19x10 ET38 menisi ihan kivuttomasti kanssa tuonne Coupen kaaren sisään?
alla kuva kaverin autosta johon valittiin tuo koko melkolailla tuon oman mitoituksen mukaan.
Takana 20x10" ET35 gymmi 265

Kuva on vaan vinossa normi camber on laputkin on varmasti tallella vielä säädöstä. Yritin vielä säädättää vähän reilummin niitä, mutta mulkku äijä oli rengasliikkessä ei alkanu säätämäänOriginally posted by NokiLeka View PostPaljonkos takapään camberi on tässä kuvassa?
Tosin ehkä sentti pari sen jälkeen laskettu.. Taitaa olla tuossa toisessakin coupessa melkolailla normi camber ja on silti melko tontissa. Siinnä on kaaria aavistus pokkailtu ja sillä voi jo ottaa jonku verran porukkaa kyytiinki toisin ku tuohon omaan.
Ihan normi kuluminen ehkä aavistus sisäreunasti sileämpi siitäkin vois löytyä kuvia toiselta koneelta. Varmaan joku 15000 ajeltu samoilla gummeilla ja välillä jopa vähän driftailtukkinOriginally posted by Hemi View PostAinakin aika reilulta camberilta kuvan perusteella vaikuttaa? 265-leveät kumit alta puolen vuoden sisäkanteista sileät?
Ulkokantti on tietenkin reunasta melko sileä johtuen kaariin rappaamisesta.
Comment
-
No niin jenkkipojat taas turhaan pelotteli, että tarvii serious työstöä kaariin ja alikokoiset renkaat, että on edes toivoa. Tuollaiset VMR VB3:t meinasin laittaa 8,5x19 ja 10x19 koossa jahka noi nykyiset saisi myytyä.Originally posted by BimmerM View PostNo heittämällä
alla kuva kaverin autosta johon valittiin tuo koko melkolailla tuon oman mitoituksen mukaan.
Takana 20x10" ET35 gymmi 265
Comment
-
Säikkyjä vaan ovatOriginally posted by Esko View PostNo niin jenkkipojat taas turhaan pelotteli, että tarvii serious työstöä kaariin ja alikokoiset renkaat, että on edes toivoa. Tuollaiset VMR VB3:t meinasin laittaa 8,5x19 ja 10x19 koossa jahka noi nykyiset saisi myytyä.
Tuossa jyrbba69 autossahan oli muistaakseni nuo linea corset 19x10 ET37 ja miehen omat kommentit tässä http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...9&postcount=70
Kuvia ei enään ollut, mutta tuossapa vastaavia ameriikan mantereelta kaikki 19x10 ET37
my fenders are shaved and i'm dropped on tein s-tech.. and to my surprise, i'm not even slightly rubbing
Doesn't rub on normal driving, but rubs a little over big dips that make the suspension travel.
The 275's and E90 offsets don't go well together on an e46 non-m. Even at that height, there was some rubbing. 265's would solve the issue.
Before the drop, there was minimal rubbing on the driver side without any fender rolling/cutting. There is currently a bit of rubbing coming from the bumper support bracket bolt that's inside the wheel well, but I just haven't gotten around to cutting it off. There are however no problems clearing the fenders after the roll/shaving.
Vielä loppuun nuo kyseiset VMR VB3 sedanin alla jossahan on paljon pienemmät pyöräkotelot ku coupessa, toivottavasti tästä oli edes jotain apua
Last edited by BimmerM; 09-02-2010, 10:31.
Comment
-
Mulla on touringissa 19x10 ET 37 255 kumilla. Kaaret mankeloitu, mutta suht pienellä vaivalla sai niin ettei pahemmin raavi edes kuormalla.
Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment
-
Pred, minkä merkkiset nuo vanteet ovat ja minkä levyset vanteet + ET edessä?
Tommoset ajatellut myös itselleni, just 10" taakse 255 gummeilla mutta 18"
Comment
-
Eiköhän nuo ole juurikin nuo Linea Corce Lemansit koossa 19x8.5" ET30mm ja 19x10" ET37 tuosta jyrbba69 wheeldude tilauksesta :thinkOriginally posted by Dani View PostPred, minkä merkkiset nuo vanteet ovat ja minkä levyset vanteet + ET edessä?
Tommoset ajatellut myös itselleni, just 10" taakse 255 gummeilla mutta 18"
Last edited by BimmerM; 09-02-2010, 22:02.
Comment
-
Hoi! Onko täällä tietoa, menevätkö uuden 3-sarjalaisen vakiona tulevat alut Double Spoke 156 heittämällä esim. meikäläisen E46 316 Bemuun?
Tykkäään niiden ulkonäöstä ja niitä olisi saatavillakin aika helposti, mutta en ole koskaan sellaisia E46:ssa nähnyt...
Comment
-
Menee heittämällä. Tosin jos niissä on RF -kumit päällä niin heitä niillä vesilintua ja osta tavalliset. Ovat aivan liian kovarunkoiset E46:een, kun sitä ei ole suunniteltu RF:lle.Originally posted by lucky View PostHoi! Onko täällä tietoa, menevätkö uuden 3-sarjalaisen vakiona tulevat alut Double Spoke 156 heittämällä esim. meikäläisen E46 316 Bemuun?
Tykkäään niiden ulkonäöstä ja niitä olisi saatavillakin aika helposti, mutta en ole koskaan sellaisia E46:ssa nähnyt...2020 G20 320i xdrive
Comment

Comment