E46 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• racing02
    replied
    Originally posted by McBeast View Post
    Tässä siis vastauksia. Itse ainakin käyttänyt sellaista lausetta motivaattorina, kun on suoraan kävellyt merkkitiskille. "Köyhän ei ole vara ostaa halpaa."
    Jep jep, uskoisin että opin jo tästä. Myöskin tarvike lämppärinsiili mikä kesti vajaan puolitoista vuotta opetti samaa :-)
    Mutta helposti tulee tämäntyyppisissä osissa haksahdettua tarvikkeisiin kun orggiksen hinta on kolminkertainen. Sitten vielä BMW-tiskille saa matkustaa 30km kun tarvikkeet tulee postilaatikkoon.
    Last edited by racing02; 15-11-2011, 09:38.

Leave a comment:

• McBeast
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Sama homma täällä. Ostin tarvikeanturin.
    Tässä siis vastauksia. Itse ainakin käyttänyt sellaista lausetta motivaattorina, kun on suoraan kävellyt merkkitiskille. "Köyhän ei ole vara ostaa halpaa."

Leave a comment:

• Esal
    replied
    Originally posted by -jartza80- View Post
    Täytyykin varmaan ottaa auto nosturille että pääsee katsomaan moottorin tukikumit. Ajossa ravistusta ei huomaa ollenkaan, mutta kun pysähtyy risteykseen niin silloin se alkaa.
    Moottorin tukikumien kuntoa voi kokeilla automaatissa kun pysäköi auton nokka alaspäin mäkeen tai luiskaan, niin jyristää P-asennossakin. En tiedä voiko vaihdelaatikon tukikumikin tehdä tuossa tilanteessa ääntä.

Leave a comment:

• H3nxu
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Mäpä ennakoin ja ostin laatu anturin marmorilta, n. 150€

Eipä pala valo

Leave a comment:

• racing02
    replied
    Originally posted by McBeast View Post
    Ostitko tarvikeanturin?

Leave a comment:

• Supa
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Ei vaadi. Muistaakseni ovipahvia ei tarvinnu kokoonaan irrottaa, vähän raottaa ja sai vaihdettua osan.
    Aika fakiiri saa olla. Kyllä me se pahvi otettii kokonaan pois. Eipä siinä muuten mitään ihmeellistä ole.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by pav View Post
    Vaatiko mitään taikuutta vai vaan ovipahvi irti ja osa vaihtoon?
    Ei vaadi. Muistaakseni ovipahvia ei tarvinnu kokoonaan irrottaa, vähän raottaa ja sai vaihdettua osan.

Leave a comment:

• pav
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mulla kävi ihan samoin. Osta tuo osa nro 5 ja korvaa se vanha sillä.
    Vaatiko mitään taikuutta vai vaan ovipahvi irti ja osa vaihtoon?

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by pav View Post
    Kuskin oven saranasta kuului viikko sitten poks eikä se enää pysy auki. Eli ennen siinä oli ne "jäykät" kohdat, joilla ovi pysyi auki. Mitä ne nimeltään onkaan.
    Kellään tietoa miten tuon sais ehjättyä?

ja pikaisella realoem selauksella vissiin osa nro 5?
    http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/v/131.png
    Voikohan noita korjata vai meneeköhän uusiks...
    Mulla kävi ihan samoin. Osta tuo osa nro 5 ja korvaa se vanha sillä.

Leave a comment:

• McBeast
    replied
    Originally posted by e-zone View Post
    Tere!
    Mun 330d e46 oli tuo öljyvalo ongelma (syttyi käynnistyksen jälkeen ja sammui hetken päästä). Vaihdoin tasoanturin öljynvaihdon yhteydessä ja vika häipyi. Mutta nyt tuo öljyvalo syttyy n.10min ajon jälkeen eikä sammu ollenkaan. Öljyn taso OK. Oisko kellään tietoa?
    Ostitko tarvikeanturin?

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by huvee- View Post
    Moro
    Minkälaisia omia kokemuksia tai mitä ootte kuullut näistä neliveto kiisseleistä ? että onko ollu enemmän vikaa entä normaalisti tai miten on neliveto toiminut tai mitkä ovat tyyppivikoja ? tai onko parempi ajettavuus entä e36 ? :think

Ite oon katellu nuita 3.0l diisseli nelivetoja ja aattelin täältä teiltä asiantuntijoilta kysellä hieman kokemuksia ja tuntemuksia ettei kasva ostamisen jälkeen kahen metrin kyrpä ottaa
    Mulla on tuo sigun toukka ollut kesästä 2006 lähtien ja sillä olen ajanut 40tkm -> 200tkm. Mitään suurempia vikoja ei ole ollut. Normaaleja pikkujuttuja, mitä näissä dieselfarkuissa muutenkin on. Ainoa neliveto-ongelma on ollut toisena vuonna meni etuvetarin suojakumi. Myöhemmin pienen välyksen takia on vaihdettu molemmat etuvetarit. Vika on melko yleinen näissä ja hintava sekä työläs vaihtaa. Onneksi noita laadukkaita vetareita saa jo suomalaisilta maahantuojiltakin kohtuuhintaan. Ikävä kyllä, vetarit on vaihdettava kokonaisuudessaan.

Leave a comment:

• e-zone
    replied
    Tere!
    Mun 330d e46 oli tuo öljyvalo ongelma (syttyi käynnistyksen jälkeen ja sammui hetken päästä). Vaihdoin tasoanturin öljynvaihdon yhteydessä ja vika häipyi. Mutta nyt tuo öljyvalo syttyy n.10min ajon jälkeen eikä sammu ollenkaan. Öljyn taso OK. Oisko kellään tietoa?

Leave a comment:

• huvee-
    replied
    Moro
    Minkälaisia omia kokemuksia tai mitä ootte kuullut näistä neliveto kiisseleistä ? että onko ollu enemmän vikaa entä normaalisti tai miten on neliveto toiminut tai mitkä ovat tyyppivikoja ? tai onko parempi ajettavuus entä e36 ? :think

Ite oon katellu nuita 3.0l diisseli nelivetoja ja aattelin täältä teiltä asiantuntijoilta kysellä hieman kokemuksia ja tuntemuksia ettei kasva ostamisen jälkeen kahen metrin kyrpä ottaa

Leave a comment:

• pav
    replied
    Kuskin oven saranasta kuului viikko sitten poks eikä se enää pysy auki. Eli ennen siinä oli ne "jäykät" kohdat, joilla ovi pysyi auki. Mitä ne nimeltään onkaan.
    Kellään tietoa miten tuon sais ehjättyä?

ja pikaisella realoem selauksella vissiin osa nro 5?
    http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/v/131.png
    Voikohan noita korjata vai meneeköhän uusiks...
    Last edited by pav; 14-11-2011, 17:06.

Leave a comment:

• amfe
    replied
    Nyt alkaa konstit loppua kesken... autossa on ollut koko ajan vikana että ei puhalla lämmintä kunnolla.
    kierroksia kun on yli 3000 niin tulee lämmintä tyhjäkäynnillä ei.

autoon vaihettu jo vesipumppu,syylärinkorkki... vesiventtili tutkittu toimii. ilmattu monta kertaa.
    nyt asennettiin vesiventtiilin tilalle kiertovesipumppu. pikkasen lämpimämpää alkoi tulemaan sen jälkeen.

mutta missä vika kun vain yhdestä "suuttimesta" puhaltaa lämmintä?? keskeltä pelkääjän puolimmainen puhaltaa lämmintä muut haaleaa/kylmää..
    Last edited by amfe; 14-11-2011, 17:22. Reason: kirj.virheitä...

Leave a comment:

Working...
X