mistäköhän lähtisi etsimään vikaa kun ei kummankaan puolen etu diskanteista kuulu mitään? soitin tuohon autoon on joku joskus vaihtanut, soittimena tällä hetkellä Blaupunkt Buenos Aires 200 ja kaikki on kiinni, soittimen takana ei mitään ylimääräisiä piuhoja eikä mitään ja säädetty vaikka miten niin ei ääntä kuulu diskanteista :think ja autohan on siis -05 325 Ci Coupe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mitä nestettä siihen kytkimeen? Kelpaako Korrekin jarru- ja kytkinneste (DOT4), vai jotain parempaa? Ja paljon sitä menee?
Edit: DOT4, mutta paljonko?Last edited by nekholm; 16-03-2011, 22:05.VW Passat 1.4 TSI -12
Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Comment
-
-
Vikakoodien luvussa selvisi syy DSC:n toimimattomuuteen:
5E43 lateral acceleration sensor / 675364 ABS.
Kiihtyvyysanturi on siis ainakin virheilmoituksen mukaan rikki, muuten se olisi ilmoittanut katkosta. ABS-järjestelmä sinänsä toimii ihan OK.
Missäpäin autoa kiihtyvyysanturit sijaitsevat? Vekotin on 4-ov sedan, pre-facelift 01/2001. Millainen homma vaihtaa?BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
M-sport alustaisen huomaa siitä jos on muutakin m-sporttia eli m-sport paketti?
Tavallisen sport alustan saa erikseen, mutta ei ne tukivarret ainakaan siinä hirveesti eroa. Ainakin meyle hd varret menee, vähän voi kulmissa olla eroa mutta ei käytännön merkitystä. Korjatkaa jos olen väärässä? Itellä sport-alusta ja meylen varret laitoin
Edit: hae marmorilta varustelistaus niin selviääLast edited by Iltsu; 16-03-2011, 19:04.Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Comment
-
-
Kiitokset NokiLekalle ohjeistuksesta käsijarrun osalta.
Vielä olisi arvon foorumilaisille yksi kysymys.: Paisuntasäiliö. Vaihdoin korkin, kun epäilin sen olevan viallinen (ylhäältä paisaria nousi kovan ajon jälkeen höyryä, ja saa joskus lisäillä. Ei tiputa, mutta tuntuu että falskaa jostain ylhäältä paisarista, jonne kohdistan hajua. Epäilen tuota liitoskohtaa ks. kuva lopusta). Taitaa olla paisarissa semmoinen legendaarinen halkeama, mitä monilla muilla ollut? Taskulampulla en havainnut mitään fiksua ainakaan, ahtaat oli tilat vilkuilla.
Katselin että uutta paisuntasäiliötä saa n. 100e tai alle. Onko vaihtotyö tällaiselta wannabe yritän korjata mitä osaan henkilöltä liian monimutkainen suorittaa kun jäähdytinnesteet pitää kuitenkin tyhjäntää ja muuta purkaa varmaankin edestä, sekä ilmata järjestelmä hyvin kun pistää uusia nesteitä? Paljonko korjaamot ovat varanneet suorittamiseen aikaa, se kertoisi jo paljon jos joku osaa kertoa, tai työvaiheet mitä paisarinvaihtotyö tuo tullessaan. Arviot työn suorittamisesta paisari+nesteet+työt n. 200e, eli joku 1h homma, helppoa jos osaa ja on varusteet?
Kiitos vastauksista. Aikomuksena on saattaa kaikki auton viat pois, ja mitä olen suorittanut :(avaimet rempattu, napit vaihdettu uusiin ja patterit), jarruletkut edestä vaihtoon, tehtävissä vielä tuo käsijarrun homma ja sitten tämä lievä jäähdytinnesteen katoamiseen liittyvä ongelma.
Kiitos arvon foorumi avusta, ja toivon jos joku osaa tässäkin asiassa helpottaa toimintaa.Last edited by Warra; 13-07-2012, 17:18.E46 320i Facelift Touring M54b22
exät:E46 316i Facelift Sedan N42b18, E46 316i Sedan M43b19, E36 318tiA Compact M42B18
Comment
-
-
Mitenhän tuohon saa tunnin kulutettua :think
Letkut irti pikaliittimillä ja paisarin alta lukitus auki jolloin lähtee nostamalla pois. Tasoanturin liitin pitää myös ottaa irti ja mahdollisesti siirtää tasoanturi uuteen paisariin.
Kasaus vastakkaisessa järjestyksessä.
EDIT: Tuossa ohjeet. Klik!- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Onko apulaitteiden moniurahihnoille jotain tiettyä vaihtoväliä?
Itse olen ajanut nyt 50tkm hihnoilla jotka vaihdettiin 10/08. Näkeehän tuon tietenkin hihnasta missä kunnossa se on mutta joutuisi purkamaan keulalta muovia ja flektin irroittamaan jotta pääsisi käsiksi noihin hihnoihin ja ei kiinnosta sen takia ostaa 32mm kiintoa.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostOnko apulaitteiden moniurahihnoille jotain tiettyä vaihtoväliä?
Itse olen ajanut nyt 50tkm hihnoilla jotka vaihdettiin 10/08. Näkeehän tuon tietenkin hihnasta missä kunnossa se on mutta joutuisi purkamaan keulalta muovia ja flektin irroittamaan jotta pääsisi käsiksi noihin hihnoihin ja ei kiinnosta sen takia ostaa 32mm kiintoa.f22 220i
Comment
-
-
Originally posted by maukka86 View PostEi kait niille mitään määrättyä vaihtoväliä ole. Itse ainakin kattelen, että alkaako hihnassa näkyä murtumia tai muita kulumisen merkkejä. Ei muuta kuin taskulampulla tiirailemaan hihnan kuntoa, ei siinä mitään tarvitse irrotella sen takia. Ilmastoinnin hihnaa ei taida nähdä yläpuolelta, mutta jos se on vaihdettu samaan aikaan kuin apulaitehihna, niin ei se ainakaan huonommassa kunnossa ole.
Comment
-
Comment