E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
120tkm huolto lähestyy 325iA lci bemariin, osaako porukka yhtään sanoo mitä kyseinen huolto pitää sisällänsä? autoo ne tutkii varmaan taas suurennuslasin avulla ympäriinsä mutta esim onko tulppien vaihto kun niistä ei mitään inffoo näy ajotietokoneen kautta? Ja oletteko käyttäny merkkihuollossa vaiko ajaako samanasian käyttää jossain muualla "iso huollot"?
-
Oman DVD:n tekemiseksi menee. Combox retrofit vaatii snap-inin jos tuon videotoiston haluaa pelaamaan, NBT osaa soittaa videoita suoraan tikulta.Originally posted by Tertsoni View PostOnko vinkkejä miten cic:sä saisi nkymään musiikkivideot jos ei ole comboxia?
Esimerkiksi jos itse tekee vaikka dvdStylerilla dvdlevyn ja valikot??
Ja pitääkö musiikkivideot olla tietyssä muodossa?
Leave a comment:
-
Onko vinkkejä miten cic:sä saisi nkymään musiikkivideot jos ei ole comboxia?
Esimerkiksi jos itse tekee vaikka dvdStylerilla dvdlevyn ja valikot??
Ja pitääkö musiikkivideot olla tietyssä muodossa?
Leave a comment:
-
Joo eihän se kiinan sarja toiminut ihan plug and play. Oli kyllä canbus sarja kun yksi ylimääräinen palikka oli johtojen välissä mutta herjaa polttimoista ja pätkäsee virran valoilta n.minuutin jälkeen
Enemmänkin mietityttää tuo että miksi se katkaisee virran? Pitää auto käynnistää uudelleen että saa taas syttymään.
Sarja on kyllä 55W niin voisikohan jotenkin mennä ylivirroille jolloin katkaisee syötön? Vikakoodeja antoi 9CBC JA 9CB9 eli oikosulkua ilmeisesti.
Edit: Löysin vanhan relesarjan hyllystä ja vilkkuvastukset niin niillä sain toimimaan. Ainut vaan että nuo vastukset lämpenee niin että ei meinaa sähköteippi päällä pysyä...Last edited by _Sylin_teri_; 24-01-2015, 19:26.
Leave a comment:
-
On kokemusta. Softa tosin nimimerkki tuikulta ja erittäin tyytyväinen olen, suosittelen. Tehoista löytyy näiden osalta paljon keskustelua toisaalta. Sanotaanko nyt niin, että persdynolla mitattuna kulkua tuli selkeästi lisää. Nelikossa on tuo DPF melko kenkussa paikassa, joten varaudu jumppaamiseen (tai maksamaan enemmän, mikäli työn teetät).Originally posted by Maueri View PostHei! kellään kokemuksia 330d xd -07 lastutuksesta? Lukemalla selvinnyt, että aj-techiä kannatetaan kovasti, millaisia tehoja on saatu? DPF ilmeisesti kannattaa poistattaa samalla =) kiitos!
Leave a comment:
-
sen verran tulee pimeää pätkää ajettua että valoa tarvitsee. Tilasin kiinanpojilta 45e 55W digitaalisen canbus sarjan, pitää sitten infota miten toimii. Tärkeinhän noissa kiinan sarjoissa on että tulee AC sarja. DC sarjatkin kestää mutta vähän huonommin.Originally posted by joni_t View PostSäästä rahoja ja osta ihan vaan Osram Nightbreakerit tms.
Pitkien käyttö on kuitenkin niin vähäistä, joten en kannata xenon viritystä.
Jos kuitenkin haluat laittaa, niin suosittelen 35w versiota uudemmilla "digitaalisilla" ballasteilla, joista huomasi eron olevan iso vanhempiin sarjoihin juuri nopeuden osalta. Ja ei herjoja tullut ja vaikka tulee, sen valvonnan saa koodattua helposti pois.
Saksasta tilasin ja 60e taisi olla posteineen hintaa. Kiinastahan saa halvimpia n.30e hintaan jos budjettiratkaisua haet.
Leave a comment:
-
Säästä rahoja ja osta ihan vaan Osram Nightbreakerit tms.Originally posted by _Sylin_teri_ View PostToimiikos nuo canbus jälkiasennus xenonit näissä ihan plyg and play periaatteella? Noin ainakin mainostaavat. 55 wattisia meinasin pitkiin kun aika köykäset nuo halogeenit
Pitkien käyttö on kuitenkin niin vähäistä, joten en kannata xenon viritystä.
Jos kuitenkin haluat laittaa, niin suosittelen 35w versiota uudemmilla "digitaalisilla" ballasteilla, joista huomasi eron olevan iso vanhempiin sarjoihin juuri nopeuden osalta. Ja ei herjoja tullut ja vaikka tulee, sen valvonnan saa koodattua helposti pois.
Saksasta tilasin ja 60e taisi olla posteineen hintaa. Kiinastahan saa halvimpia n.30e hintaan jos budjettiratkaisua haet.
Leave a comment:
-
Moi,Originally posted by Kapanos View PostTartteeko muuta kuin koodauksen kun vaihtaa lci mallin takakontin/valot vanhemman malliseen ?
Valomodulia tai jtn? Valojen liittimet?
Oma auto on 2008 vuoden alusta..
Vaatii tosiaan uudet liittimet tai adapterin väliin. Liitäntä on erilainen noissa LCI LED palikoissa.
Itse hommasin adapterin valmiilla vastuksella. Saa pois myös koodaamalla jos herjaa tulee.
Laita privaa jos haluat nuo ostaa, löytyy ekstra pari noita. Löytyy myös liittimet niihin.
Leave a comment:
-
Yläpäänlaakerit kolisi itsellä vaikka oli ehjän näköiset. Ensin vaihdoin koiranluut kun ääni kuulosti siltä , mutta vasta yläpään vaihto poisti kolinan.Originally posted by siksta View PostMikäs näissä on yleisin kolinan aiheuttaja alustassa? :think
Joku aiheuttaa kolinaa pienemmissä, jatkuvissa töyssyissä mutta en oo ihan varma tuleeko ääni edestä vai takaa.
Rattiin ei kuitenkaan iske eli ei varmaan mikään ohjauksen nivel ole kyseessä.
Koiranluut? :think
Leave a comment:
-
huomasin auton käydessä että kuuluu konetilasta napsutus/täkätys vaikea kuvailla ääntä,varmaa paikkaa en havainnut. Hihnat irti ja ääni loppui..
Seuraavana aamuna ihmettelyä mitään hälyyttävää en nähnyt,hihnat paikalle ja ääni hävinnyt..tänään kuulostelin niin sama ääni huomattavasti hiljaisempana ?? Koneena m57.
Leave a comment:
-
Tuosta 4:s mosasta en tiedä, mutta diisseli 6:ssa (pois lukien 35 mosa) on pelltinen pakosarja, joka repeilee helposti. Noissa tyyppivika.Originally posted by Pademus View PostOnko kovin yleistä 320d m47 moottorissa? Täällä kanssa kuumalla koneella valoissa rupee haisemaan sisälle pakokaasut. Altapäin näytti että pakosarjan alta noessa moottori. Täytyy imusarjan läpät heivata menemään niin samalla varmaan selviää tuokin.
Leave a comment:
-
Koiranluut, iskarit...Originally posted by siksta View PostMikäs näissä on yleisin kolinan aiheuttaja alustassa? :think
Joku aiheuttaa kolinaa pienemmissä, jatkuvissa töyssyissä mutta en oo ihan varma tuleeko ääni edestä vai takaa.
Rattiin ei kuitenkaan iske eli ei varmaan mikään ohjauksen nivel ole kyseessä.
Koiranluut? :think
Leave a comment:
-
Tervehdys. Tuli hommattua tuollainen e91 320d n47 177hv. Jakopääremppa tehty kylläkin. Mutta lievää öljyvuotoa havaittavissa moottorissa imusarjan puolella, näyttäisi vuotavan n.3cm paksun metalliputken juuresta (takaisinkierrätysjärjestelmän joku putki?) Onko tässä mallissa ollut näiden kierrätysjärjestelmien kanssa ongelmia?
Leave a comment:
-
Mikäs näissä on yleisin kolinan aiheuttaja alustassa? :think
Joku aiheuttaa kolinaa pienemmissä, jatkuvissa töyssyissä mutta en oo ihan varma tuleeko ääni edestä vai takaa.
Rattiin ei kuitenkaan iske eli ei varmaan mikään ohjauksen nivel ole kyseessä.
Koiranluut? :think
Leave a comment:
-
Mulla meni turbo n. 220tkm mittarissa. Turbon vaihdon jälkeen tuli jonkin ajan kuluttua käryä kabiiniin paikallaan ollessa. Kiristelin turbon pantaa, joka on aika v-mäisessä paikassa, mutta pienellä räikällä onnistuu muutama milli kerrallaan yläkautta. Hävisi aluksi, mutta jouduin tekemään toisen kerran ja nyt ei ole vuoteen tuoksahdellut.Originally posted by Mrjussi View PostHeh.
Turbon laakerit menee paljon aikaisemmin, 200tkm kaks kertaa korjattu. ei sole sen kummenpaa ku öljynvaihto.
no seuraava vika. mistä voisi vuotaa pakokaasut sisälle'? vaihoin just termarin ku ei lämmöt noussut, ja nyt ku motti lämpenee niin haisee hytässä muukin ku kuskinsta tuleva paskanhaju. EGR?
Leave a comment:
Leave a comment: