Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Holotti
    replied
    Leima tuli notta pauke kuulu! Ilman moitteen sanaa

    Leave a comment:


  • aaty
    replied
    Ledejä

    tekeekös näillä nyt sit yhtään mitään ? olin lukevinani aiemmin jotain keskustelua kyseisen maahantuojan tuotteista? http://www.epdtuning.com/angle-eyes-...lit-p-952.html

    Leave a comment:


  • timoBMW
    replied
    Umpion sisuskalut irti

    Saako korjattua vai meneekö koko umpio vaihtoon? Halogeni LCI mallin heijastinpinnat heiluu umpion sisällä ja valot tippuu aina osoittamaan parin metrin päähän auton keulaa. Korkeudensäätö moottori toimii ja säätelee kyllä valoja ylös ajas. Joku klipsi umpion sisällä irti vai onko sieltä murtunut jotain? -09 LCI e91 Halogeeni 318d (umpio ilmeisesti 2011 mallia kun siinä päällä niin lukee miks lie edeltäjäni vaihtanut sen)

    Leave a comment:


  • _Sylin_teri_
    replied
    On jo pari viikkoa mietityttänyt sellainen rolina/kolina oikealta takaa. Ääni tulee kun ajaa hiemankin kuoppaisella tiellä. Iskarit ja suurin osa puslista on pois laskuista kun vaihdettu. Akkukaan ei ollut löysällä

    Jäljelle jää koiranluut ja vakaajan puslat. Mutta jarrupalasta puuttuu se "anti-rattle clip" Voiko se aiheuttaa tuollaista ääntä? Ääni ei kyllä häviä vaikka jarruttaa ja ihan tiiviisti se pala siinä on kiinni. Mitä tuo anti-rattle clip edes tekee?

    Edit: Vakaajan pusla ja koiranluu oli kyllä kunnossa. Ja ei tuo anti-rattle homma kyllä voi vaikuttaa tuohon kun jarruttaessakin kuuluu... Mikä ihme siellä rolisee, ei ole kovin metallinen ääni. Konttikaan ei heilunut kun ravistin sitä

    Edit2: Onko näissä takana minkäänlaista iskarin tuki"laakeria"? Sellainenhan kävisi oireisiin mainiosti

    Ja se yläpäähän ongelman ydin oli... Pitää huomenna purkaa ja katsoa tarkemmin mikä on vika
    Last edited by _Sylin_teri_; 03-02-2015, 17:15.

    Leave a comment:


  • Rrooppee
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    Se ei sitten oliskaan ollu pelastus näköjään. Eli i-drivesta saa vaan asetettua sen päälläoloajan, mutta silti pitää aktivoida viiksestä joka kerta. Koodaushommiksi siis menee, jos tuon turhakkeen haluaa welcome modeenki
    No olishan se nyt hieno kun valot syttyis

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by Rrooppee View Post
    Nii ja sekin viellä pitää mainita että ei ole i-driveä
    Se ei sitten oliskaan ollu pelastus näköjään. Eli i-drivesta saa vaan asetettua sen päälläoloajan, mutta silti pitää aktivoida viiksestä joka kerta. Koodaushommiksi siis menee, jos tuon turhakkeen haluaa welcome modeenki

    Leave a comment:


  • Rrooppee
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    i-drivessa taitaa olla jotain valojen asetuksia....
    Nii ja sekin viellä pitää mainita että ei ole i-driveä

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by Rrooppee View Post
    Sillain jää siis valot palamaan kun vetää viiksestä mutta saako sillain laitta ovet lukkoon ja aukasee?
    i-drivessa taitaa olla jotain valojen asetuksia....

    Leave a comment:


  • Rrooppee
    replied
    Sillain jää siis valot palamaan kun vetää viiksestä mutta saako sillain laitta ovet lukkoon ja aukasee?

    Leave a comment:


  • Benzi87
    replied
    Originally posted by Rrooppee View Post
    Mitenkäs tollaseen -07 e90 mikä ei oo vielä faceliftiä niin saako siihen ohjelmoitua jotenkin saattovalo toiminnon?
    Kokeile kun oot ottanu avaimet pois virtalukosta niin väläyttää pitkiä.
    Jää palaan joksikin aikaa ku laitat ovet lukkoon.
    Ja saa saattovalot ohjelmoitua.

    Leave a comment:


  • Rrooppee
    replied
    Mitenkäs tollaseen -07 e90 mikä ei oo vielä faceliftiä niin saako siihen ohjelmoitua jotenkin saattovalo toiminnon?

    Leave a comment:


  • Homebrew
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    No niin minä taisin eilen kirjoittaa.

    Menee sitten noin niinku Banned kirjoitti, eli hälyttää edelleen jos kesken ajon lämpötila putoaa alla +3c, startatessa ei hälytää.
    Eli tuo menisi sillä että lisää FA-listalle cold climate version varustekoodin ja kirjoittaa sen, mutta mille modulille/moduleille tuon kirjoittaminen riittää?

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by emper0r View Post
    120tkm huolto lähestyy 325iA lci bemariin, osaako porukka yhtään sanoo mitä kyseinen huolto pitää sisällänsä? autoo ne tutkii varmaan taas suurennuslasin avulla ympäriinsä mutta esim onko tulppien vaihto kun niistä ei mitään inffoo näy ajotietokoneen kautta? Ja oletteko käyttäny merkkihuollossa vaiko ajaako samanasian käyttää jossain muualla "iso huollot"?
    Voi teettää muuallakin, näissä tosin ei ole enää mitään "120tkm huoltoa" vaan huoltoilmaisin kertoo mitä milloinkin kuuluu tehdä.

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by Komu View Post
    Saisiko tuon +3(ja alle) asteesta varoittavan gongin ohjelmoitua pois? Tuntuu näilläkeleillä piippaavan joka päivä...
    Mulla ei oo mitään cold climate pakettia.
    No niin minä taisin eilen kirjoittaa.

    Menee sitten noin niinku Banned kirjoitti, eli hälyttää edelleen jos kesken ajon lämpötila putoaa alla +3c, startatessa ei hälytää.

    Leave a comment:


  • Komu
    replied
    Saisiko tuon +3(ja alle) asteesta varoittavan gongin ohjelmoitua pois? Tuntuu näilläkeleillä piippaavan joka päivä...
    Mulla ei oo mitään cold climate pakettia.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎