Originally posted by Rrooppee
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Cunttory View Posti-drivessa taitaa olla jotain valojen asetuksia....BMW G21 320d xdrive -19 ///M-sport
EDELLISET
BMW F31 320d -13 ///M-sport
BMW F31 320d -14 sportline
BMW E46 330i -05 ///M-sport
BMW E46 328i -00
BMW E46 320i -02
Comment
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostNii ja sekin viellä pitää mainita että ei ole i-driveäKaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostSe ei sitten oliskaan ollu pelastus näköjään. Eli i-drivesta saa vaan asetettua sen päälläoloajan, mutta silti pitää aktivoida viiksestä joka kerta. Koodaushommiksi siis menee, jos tuon turhakkeen haluaa welcome modeenkiBMW G21 320d xdrive -19 ///M-sport
EDELLISET
BMW F31 320d -13 ///M-sport
BMW F31 320d -14 sportline
BMW E46 330i -05 ///M-sport
BMW E46 328i -00
BMW E46 320i -02
Comment
-
-
On jo pari viikkoa mietityttänyt sellainen rolina/kolina oikealta takaa. Ääni tulee kun ajaa hiemankin kuoppaisella tiellä. Iskarit ja suurin osa puslista on pois laskuista kun vaihdettu. Akkukaan ei ollut löysällä
Jäljelle jää koiranluut ja vakaajan puslat. Mutta jarrupalasta puuttuu se "anti-rattle clip" Voiko se aiheuttaa tuollaista ääntä? Ääni ei kyllä häviä vaikka jarruttaa ja ihan tiiviisti se pala siinä on kiinni. Mitä tuo anti-rattle clip edes tekee?
Edit: Vakaajan pusla ja koiranluu oli kyllä kunnossa. Ja ei tuo anti-rattle homma kyllä voi vaikuttaa tuohon kun jarruttaessakin kuuluu... Mikä ihme siellä rolisee, ei ole kovin metallinen ääni. Konttikaan ei heilunut kun ravistin sitä
Edit2: Onko näissä takana minkäänlaista iskarin tuki"laakeria"? Sellainenhan kävisi oireisiin mainiosti
Ja se yläpäähän ongelman ydin oli... Pitää huomenna purkaa ja katsoa tarkemmin mikä on vikaLast edited by _Sylin_teri_; 03-02-2015, 18:15.
Comment
-
-
Umpion sisuskalut irti
Saako korjattua vai meneekö koko umpio vaihtoon? Halogeni LCI mallin heijastinpinnat heiluu umpion sisällä ja valot tippuu aina osoittamaan parin metrin päähän auton keulaa. Korkeudensäätö moottori toimii ja säätelee kyllä valoja ylös ajas. Joku klipsi umpion sisällä irti vai onko sieltä murtunut jotain? -09 LCI e91 Halogeeni 318d (umpio ilmeisesti 2011 mallia kun siinä päällä niin lukee miks lie edeltäjäni vaihtanut sen)Bayerische Motoren Werke
320I E30 -84
325iA coupe e36 -92
318D A E91 Touring Business LCI -09
520D A Twinpower Turbo Sport F11 Touring -12
Comment
-
-
Ledejä
tekeekös näillä nyt sit yhtään mitään ? olin lukevinani aiemmin jotain keskustelua kyseisen maahantuojan tuotteista? http://www.epdtuning.com/angle-eyes-...lit-p-952.htmlE91 318d -08 Facelift
E46 328
Comment
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostOn jo pari viikkoa mietityttänyt sellainen rolina/kolina oikealta takaa. Ääni tulee kun ajaa hiemankin kuoppaisella tiellä. Iskarit ja suurin osa puslista on pois laskuista kun vaihdettu. Akkukaan ei ollut löysällä
Jäljelle jää koiranluut ja vakaajan puslat. Mutta jarrupalasta puuttuu se "anti-rattle clip" Voiko se aiheuttaa tuollaista ääntä? Ääni ei kyllä häviä vaikka jarruttaa ja ihan tiiviisti se pala siinä on kiinni. Mitä tuo anti-rattle clip edes tekee?
Edit: Vakaajan pusla ja koiranluu oli kyllä kunnossa. Ja ei tuo anti-rattle homma kyllä voi vaikuttaa tuohon kun jarruttaessakin kuuluu... Mikä ihme siellä rolisee, ei ole kovin metallinen ääni. Konttikaan ei heilunut kun ravistin sitä
Edit2: Onko näissä takana minkäänlaista iskarin tuki"laakeria"? Sellainenhan kävisi oireisiin mainiosti
Mulla kolisi takapää aika reilusti tuossa äskettäin. Oli iskari jäätynyt ja pamauttanut ylätukilaakerin tukilautasen iskarin vartta pitkin alaspäin. Iskarin yläpää heilui sitten siellä poterossaan irtonaisena.
Rakenne tuossa ylätukilaakerissa on kyllä sellainen että se ei helpolla sieltä rikki mene, tai ei ainakaan 287tkm ajetussa ollut alkuperäinen mennyt vielä miksikään, tuosta edellämainitustakin episodista huolimatta.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Vikakoodeja!
noniin lukasin koodit ja anto tällasta. osan löysin googlettamalla osaa en. joku viisaampi vois kertoa mahd kaikki että mie tarkalleen sit tarkoittaa?
5DE2 ( jarrupalojen kuluminen, etuakseli)
5DE1 ( jarrupalojen kuliminen, taka-akseli) eli nää visii noita antureita?
A559 virransyöttö MPM-rele
A125 MSA-vika. Signaali korkea
A6D1 Lisävesipumpun tila -oikosulku plusnapaan tai arvoin virtapiiri. ?
A6E0 -istuinlämmitys etuvasen (lämmitin toimii, mutta miksi antaa koodia?)
40D4 -Pakokaasujen kierrätyksen ohjain, asennossa ohjaus ??E91 318d -08 Facelift
E46 328
Comment
-
-
Jaahas, nythän se tempun teki. Ajelin vakkarilla motarilla kun alkoi kuulumaan sisälle lievää ulinaa, vastaava kuin aux kautta kuunneltaessa ottaisi häiriötä. Luulin aluksi, että puhaltimen moottori ujeltaa, mutta ääni ei kadonnut sammuttaessa. Ajelin n. 60km/h n. 5km matkan huoltoasemalle ja hiljaa ajaessa ääni olikin jo suhteellisen kova. Selvästi tulee ahtimen suunnalta helvetinmoinen ulina. Vikavalo ei syttynyt tauluun enkä pääse nyt koodejakaan lukemaan.
Ahdin vaihdettu bemarilla tehdasuuteen n. 40t takaperin, onko tämä uusi ahdin nyt jo tiensä päässä vai voiko tuo "palosireenin" ääni tulla jostain muusta syy-yhteydestä? Auto on 320d m47 -06.
Tehon puutteesta en osaa sanoa kun ei uskaltanu antaa kuin varovaisesti pintakaasua. Ääni kuuluu hyvin tyhjäkäynnillä ja kovenee kierrosten mukaan.
EDIT: purin imuputken pois ja koitin, niin päittäis välystä ei tunnu, mutta poikittain oikein "hölskyy" eli useamman millin...Last edited by mikeboo; 01-02-2015, 21:15.
Comment
-
-
Vikakoodit ja moottorivikavalo
Juu eli bemarissa on vilkkunu/palanu viimisen 10tkm aikana vähän väliä se keltanen check engine light ja se antaa vikakoodit p1100 ja p1101 jotka viittais maf ja map antureihin, onko muilla ollu samaa? Tyyppivika? Liittimien putsaus ei vaikuta. Nollaaminen auttaa joksikin aikaa mutta koodit tulevat aina takas. Hämmentävää vain kun auto toimii täysin normaalisti niin en oo saanu aikaseks huolestua vielä.exät ja nykyiset:
-e90 318i -05 (ex)
-e36 320 -93 (ex)
-e34 530 -88 (ex)
-e91 330d -07 (ex)
-e60 530i -03 (ex)
-e61 535d -07 (ex)
-e46 320ia cabrio -01
Comment
-
Comment