Tämä yleinen riesa.. Umpion kosteus ongelma. Onko mitään muuta ratkasua kun vaihtaa koko umpio? Olen siis ostamassa e90 liikkeestä ja kuskinpuolen umpio kerää kosteutta. Kannattaako yrittää tinkiä kauppaan että umpio laitetaan kuntoon? Vai saako vain tylyn vastauksen, uusia autoja saa kaupasta
Xenonit kyseessä ja uusi umpio, se maksaa.. Jos tuo jää omaks murheeks niin halvempi ratkasu vaihtaa varmaan pelkkä linssi? Ne on muutenki jo sumeat, kilometrejä takana kuitenkin 245tkm. Vai onko ne erikseen vaihdettavissa? E46 ainakin on, ja saa alle satasella parin linssejä
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by joni_t View Post
semmoset ja ebaysta tilasin polttimot.
Vielä yksi kyssäri tähän hätään. Mistä porukka suosii tilata takajarrulevyt + palat. Onko merkkiä mitä kannattaa välttää? ulkomailta vai suomesta? Ei vielä ole kiire mutta syksyllä menee vaihtoon, niin voisi tilailla ajoissa. Ei olis toimitusaikojen kans niin kiire..
Comment
-
On vaihdettavissa joo, mutta pirullinen homma on ymmärtääkseni. Ei vissiin ihan perus uunicase ole. Itse puin samaa tuossa talvella. Kannattanee toki koittaa saada virman piikkiin se, uusi kun ei halpa ole.Originally posted by Nikke- View PostTämä yleinen riesa.. Umpion kosteus ongelma. Onko mitään muuta ratkasua kun vaihtaa koko umpio? Olen siis ostamassa e90 liikkeestä ja kuskinpuolen umpio kerää kosteutta. Kannattaako yrittää tinkiä kauppaan että umpio laitetaan kuntoon? Vai saako vain tylyn vastauksen, uusia autoja saa kaupasta
Xenonit kyseessä ja uusi umpio, se maksaa.. Jos tuo jää omaks murheeks niin halvempi ratkasu vaihtaa varmaan pelkkä linssi? Ne on muutenki jo sumeat, kilometrejä takana kuitenkin 245tkm. Vai onko ne erikseen vaihdettavissa? E46 ainakin on, ja saa alle satasella parin linssejä 
Toisaalta voi olla, että esim vain polttimon luukku on jäänyt auki tai jokin tiiviste paskana ja kerää siksi kosteutta. Omassani oli pleksi halki, korjasin sitten silarilla ja hyvin on tähän asti kosteudet pysynyt ulkopuolella. Linssitkin voi sitten hiotuttaa ja lakata uudestaan niin ovat suht uudehkon näköset ja kirkkaat taas
G30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90

Comment
-
Jos zimmermanit kelpaa niin yksi vaihtoehto WS-AUTOTEILE. Tavara tulee viikossa, jos on hyllyssä oleva tuote. Lähetyskulut 16,95€Originally posted by soundeffect View PostVielä yksi kyssäri tähän hätään. Mistä porukka suosii tilata takajarrulevyt + palat. Onko merkkiä mitä kannattaa välttää? ulkomailta vai suomesta? Ei vielä ole kiire mutta syksyllä menee vaihtoon, niin voisi tilailla ajoissa. Ei olis toimitusaikojen kans niin kiire..Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Käsi pystyssä virheen merkiksi jo valmiina mutta ei jaksa, osaa tai älyä käyttää hakua...
Mielessä olisi E9 toukka kutosdieselillä ja nelivedolla, mitä heikkouksia näissä on ollut?
Tuo tilapäiskäyttis 46 on ollut kyllä uskomattoman mieleinen tuohon lähes 400tkm ajomäärään nähden. Mutta teknik sano ryssä kun saranan näki, eihän tuossa nelikutosessa montaa rikkoutuvaa osaa edes ole...ex-E46 330 XD
Comment
-
Onko järkeä maksaa 50e extraa tälläisistä? Onko noissa reijitetyissä levyissä järkeä, jäähdytys nyt voipi olla parempi. Huomaako tai onko hyötyä/tai jopa haittaa?Originally posted by Cunttory View PostJos zimmermanit kelpaa niin yksi vaihtoehto WS-AUTOTEILE. Tavara tulee viikossa, jos on hyllyssä oleva tuote. Lähetyskulut 16,95€
Comment
-
Katu-uskottavuutta tulee ainakin.Originally posted by soundeffect View PostOnko järkeä maksaa 50e extraa tälläisistä? Onko noissa reijitetyissä levyissä järkeä, jäähdytys nyt voipi olla parempi. Huomaako tai onko hyötyä/tai jopa haittaa?
Helpoin tapa saada varmasti hyvää osaa on ottaa puhelin käteen ja soittaa KL-Varaosille. Taisi sieltä jonkun memberialennuksenkin saada(mikäli jäsenmaksut maksettu).
Levyt nyt kaiketi yleensä on aika suoraa tavaraa, jarrupaloissa huomaat sitten, että onko vanteet mustana kahden päivän jälkeen ja kitiseekö jarruttaessa, että korvat sulaa.
Comment
-
Huomiota kannattaa kiinnittää ainakin turboon, DPF:ään ja termostaatteihin.Originally posted by Kojontti View PostKäsi pystyssä virheen merkiksi jo valmiina mutta ei jaksa, osaa tai älyä käyttää hakua...
Mielessä olisi E9 toukka kutosdieselillä ja nelivedolla, mitä heikkouksia näissä on ollut?V60 D4 AWD -16
Civic "Track-spec" VTEC -02 kauppakassi
ex V60 D4 -13
ex E36 323i 4D -96
ex E91 320d -06 Stage 1
Comment
-
Kellään mitään mukavia pikku juttuja mitä saa koodattua sigun autoon?
Tänään käytetään piuhan päässä niin samalla voisi ruksia jtn pientä kivaa.
Comment
-
Pistin tonne saksanmaalle kyselyä noista kahdesta zimmermannin setistä. Onko noissa muuten 2x levyt, molemmille palat ja yksi kulumisanturi. Sekottaa toi ku lukee, että pakkauksessa 2x levyt(?) ja sen jälkeen 1x palat(?) ja 1x anturi. eikä google translate, muutakuin sekoita päätä.Originally posted by McBeast View PostKatu-uskottavuutta tulee ainakin.
Helpoin tapa saada varmasti hyvää osaa on ottaa puhelin käteen ja soittaa KL-Varaosille. Taisi sieltä jonkun memberialennuksenkin saada(mikäli jäsenmaksut maksettu).
Levyt nyt kaiketi yleensä on aika suoraa tavaraa, jarrupaloissa huomaat sitten, että onko vanteet mustana kahden päivän jälkeen ja kitiseekö jarruttaessa, että korvat sulaa.
Tohon kyssäriin ei tullut vastausta, mutta kyselivät VIN numeroa ja antoivat sen perusteella tälläisen Textarin setin. Textarin jarruista mielipiteitä?
Comment
-
Tämä. On nimittäin niin vittumaiset ja heikot ne klipsit, että todennäköisesti joku niistä rikki ja kansi jää raolleen. Vähän saumaussilikoonia tms. siihen tiivisteen päälle, niin taas pitää huurut pois.Originally posted by amisqo View PostToisaalta voi olla, että esim vain polttimon luukku on jäänyt auki tai jokin tiiviste paskana ja kerää siksi kosteutta.KTM 990 Adventure
Passat GTE
Comment
-
Jos on levyt ja palat ilmoituksessa, niin aina tulee 4x pala. Sana Bremsbelagsatz nimenomaan tarkoittaa sitä "sarjaa". Ei ole tietoa textarin osista, tosiaan reijitetyillä levyillä ainoa hyöty siviililiikenteessä on mainittu ulkonäkö.Originally posted by soundeffect View PostPistin tonne saksanmaalle kyselyä noista kahdesta zimmermannin setistä. Onko noissa muuten 2x levyt, molemmille palat ja yksi kulumisanturi. Sekottaa toi ku lukee, että pakkauksessa 2x levyt(?) ja sen jälkeen 1x palat(?) ja 1x anturi. eikä google translate, muutakuin sekoita päätä.
Tohon kyssäriin ei tullut vastausta, mutta kyselivät VIN numeroa ja antoivat sen perusteella tälläisen Textarin setin. Textarin jarruista mielipiteitä?Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Comment
-
Yleinen vaiva tuppaa olemaan. Ratkaisin kosteusongelmat lopulta tilaamalla uudet kannet, oli jonkun 15e/kpl jos en väärin muista. Kokeiltu on silikonia, jesaria ja muuta patenttia,mutta aina se pesussa pukkasi jostain kosteutta läpi. Rumathan ne umpiot märkänä on.Originally posted by Banned View PostTämä. On nimittäin niin vittumaiset ja heikot ne klipsit, että todennäköisesti joku niistä rikki ja kansi jää raolleen. Vähän saumaussilikoonia tms. siihen tiivisteen päälle, niin taas pitää huurut pois.
Muistoksi jäi linssit vähän sameaksi, johon löysin yhden DIY kikan mikä on käynyt mielessä. Poraa yläpuolelle 15mm reiän ja pumpuli+keppi viritelmällä hinkkaa linsseihin kiiltoa
lopuksi sitten 15mm tulpat saumaa reikien kohdalle. Taitaa jäädä tekemättä kuitenkin
F30 320iA xDrive M-Sport Edition
Comment
-
Mulla on sitten vaihdettu omasta liittimet kun siellä oli vastus johtojen välissä joka oli palanut. Sen takia tuli omaan uusittua noi kun luulin lampun olevan rikki. Koodasin sit valvonnan pois bmwhatilla ja vastukset lähti mäkeen.Originally posted by soundeffect View PostTuli nyt haettua noi aiemmin puhutut kilvenvalot, no niissä on eri liitin kuin omissani.
Liittimenvaihto ei paha rasti ole. Kerran kun sen tekee ja "kunnolla" niin tuskin koskaan tarvii enää koskea siihen.F30 320iA xDrive M-Sport Edition
Comment
Comment