335i (N54) ja JB4 part II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Silmaauki
    replied
    Originally posted by Ruppis View Post
    kaikki liittimien pinnit suorat ja ehjät. saan myös yhteyden bluethootilla. täytyy lukea tuolta ohjeita, jos sen kerta puhelimellakin pystyy suoraan resetoimaan ja päivittämään
    Etkö saanut tätä resetoiduksi mitenkään?

    Näyttää nyt olevan sulla myynnissä toi boksi.

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Originally posted by Ruppis View Post
    kaikki liittimien pinnit suorat ja ehjät. saan myös yhteyden bluethootilla. täytyy lukea tuolta ohjeita, jos sen kerta puhelimellakin pystyy suoraan resetoimaan ja päivittämään
    Omassani oli käytetty JB4:n kiinni ja minun täytyi pyytää, että se resetoidaan tehtaalta, niin että voin omalla puhelimella tehdä muutoksia ja päivityksiä.

    Leave a comment:


  • Ruppis
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Onko kaikkien liittimien pinnit ehjät/suorat? Saatko purkkiin yhteyden bluetooth:lla? Jos saat yhteyden niin resetoi ja päivitä purkki.
    Ohjeita ja infoa sitten vaan lukemaan täältä:
    https://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=10605
    kaikki liittimien pinnit suorat ja ehjät. saan myös yhteyden bluethootilla. täytyy lukea tuolta ohjeita, jos sen kerta puhelimellakin pystyy suoraan resetoimaan ja päivittämään

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Ruppis View Post
    Elikkä eilen tuli laitettua jb4 (käytetty) kiinni autoon. Ensimmäisenä syttyi moottorin vikavalo tauluun mikä siitä kuittaamalla hävisi. Map1 laiteltiin päälle ja lähdettiin ajamaan niin auto vikatilassa puolitehoilla, eikä toimi millään mapilla. Moottorin vikavalo siellä tulee uudelleen tauluun kokoajan ja auto nyt vikatilassa, eikä tapahdu mitään kaasusta 😁
    Auto toimi kuitenki moitteettomasti ennen jb4 asennusta.
    Ennen asennusta jo autossa ollut pysyvä koodi : low fuel pressure sensor.
    Voiko tuossa olla vika, vaikka aikasemmin toiminut normaalisti?

    Kuulin myös, että jb4 pitäisi päivittää/ohjelmoida uuteen autoon vaihtaessa? Pitääkö kutinsa?

    Apuja kaivattaisiin pikaisesti!!
    Onko kaikkien liittimien pinnit ehjät/suorat? Saatko purkkiin yhteyden bluetooth:lla? Jos saat yhteyden niin resetoi ja päivitä purkki.
    Ohjeita ja infoa sitten vaan lukemaan täältä:

    Leave a comment:


  • Ruppis
    replied
    Joo, jos pääkaupunki seudulta löytyis joltai piuhaa, läppäriä ja auttavaa kättä, niin olis aivan mahtavaa, jos ton sais jotenkin pelittämään 👌 itse en ton kanssa enään tiedä mitä tehdä.

    Leave a comment:


  • Georgios Terziakis
    replied
    Toi JB4 on siitä paska kun siihen ei ole mitään helppoa resetointi-mahdollisuutta, mut onnistuu kun saat siihen yhteyden esim. läppärillä ja laittelet asetukset niinkuin ne on JB4-ohjeissa ilmoitettu. Ja riippuen versiosta kannattaa päivittää viimeisin firmis sisään.
    Nuo irralliset johdot liittynee tuohon bluetooth-palikkaan, niistä ei ole omakohtaista kokemusta, mut eiköhän niihinkin ohjetta löydy googlettamalla.

    Leave a comment:


  • Ruppis
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Kokeile ottaa JB4 pois, katoaako ongelma? jos kyllä, niin luultavasti vika itse laitteessa/kytkennöissä.
    Jb4 otettiin irti ja auto alkoi taas pelittämään normaalisti. Asensin tarkasti boxin uudelleen ja edelleen sama ongelma, auto menee vikatilaan..
    Mitenhän tuon boxin saisi palautettua takaisin kaikkiin tehdas asetuksiin/nollaamaan jotenkin?

    Leave a comment:


  • Ruppis
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Kokeile ottaa JB4 pois, katoaako ongelma? jos kyllä, niin luultavasti vika itse laitteessa/kytkennöissä.
    Nyt menossa vaihtamaan ensin tuon bensa paine anturin (matalapaine) ja kokeilen, että tuleeko muutosta. Jos ei niin boxi irti. Mietityttää vaan nuo muutama piuha mitkä ei mennyt mihinkään. Toinen luultavaati liittyy tuohon bluethoot juttuun mutta toi toinen valkonen mikä on tuossa virtapiuha nipussa 🤔

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Originally posted by Ruppis View Post
    Elikkä eilen tuli laitettua jb4 (käytetty) kiinni autoon. Ensimmäisenä syttyi moottorin vikavalo tauluun mikä siitä kuittaamalla hävisi. Map1 laiteltiin päälle ja lähdettiin ajamaan niin auto vikatilassa puolitehoilla, eikä toimi millään mapilla. Moottorin vikavalo siellä tulee uudelleen tauluun kokoajan ja auto nyt vikatilassa, eikä tapahdu mitään kaasusta 😁
    Auto toimi kuitenki moitteettomasti ennen jb4 asennusta.
    Ennen asennusta jo autossa ollut pysyvä koodi : low fuel pressure sensor.
    Voiko tuossa olla vika, vaikka aikasemmin toiminut normaalisti?

    Kuulin myös, että jb4 pitäisi päivittää/ohjelmoida uuteen autoon vaihtaessa? Pitääkö kutinsa?

    Apuja kaivattaisiin pikaisesti!!
    Kokeile ottaa JB4 pois, katoaako ongelma? jos kyllä, niin luultavasti vika itse laitteessa/kytkennöissä.

    Leave a comment:


  • Ruppis
    replied
    Tässä kuvaan ympyröity myös 2 ylimääräistä piuhaa mitkä eivät menneet mihinkään, oisaisko joku myös kertoa mitkä piuhat on kyseessä ja onko niillä merkitystä?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Ruppis
    replied
    Ongelma jb4 asennuksen kanssa

    Elikkä eilen tuli laitettua jb4 (käytetty) kiinni autoon. Ensimmäisenä syttyi moottorin vikavalo tauluun mikä siitä kuittaamalla hävisi. Map1 laiteltiin päälle ja lähdettiin ajamaan niin auto vikatilassa puolitehoilla, eikä toimi millään mapilla. Moottorin vikavalo siellä tulee uudelleen tauluun kokoajan ja auto nyt vikatilassa, eikä tapahdu mitään kaasusta 😁
    Auto toimi kuitenki moitteettomasti ennen jb4 asennusta.
    Ennen asennusta jo autossa ollut pysyvä koodi : low fuel pressure sensor.
    Voiko tuossa olla vika, vaikka aikasemmin toiminut normaalisti?

    Kuulin myös, että jb4 pitäisi päivittää/ohjelmoida uuteen autoon vaihtaessa? Pitääkö kutinsa?

    Apuja kaivattaisiin pikaisesti!!

    Leave a comment:


  • hardyy
    replied
    Mitäs tällänen meinaa: CDAD no description found

    Leave a comment:


  • P33P33
    replied
    Originally posted by 599gtb View Post
    onko kukaan ajannut 335i 100% e85 onnistuuko?
    riittäkö poltoaine syöttö jos ei riitä mitä maksaa parantaa se riitäväksi?:think
    Ensinnäkin jb4:sta tähän ei todellakaan tarvita, vaan se MHD. Ja nyt lähiaikoina on tulossa mhd:n kautta todellinen flexfuel optio ja mhd:n kautta saa tähän sitten valmiit kartat. Silloin ei tarvii miettiä mitä tankkaa, kuhan vaan tankkaa. Se että miten he tuon toteuttavat eli vaatiiko päivitetyn lpfp pumpun, niin jää nähtäväksi. Ihan orkkis pumpulla voi pärjätä, jossei ahtoja nosta paljoo 15psi:n yli. Jos on hyvä kuntoinen hpfp pumppu niin stage 2 lpfp pumpulla voi tehdä custom kartan 100% re85:lle. Täs joutuu yleensä kyllä pitämään ahdot 20 psi:n alapuolella ja AFR:t aika laihalla, jotta bensantuotto riiittää. Tällöin ei myöskään saadaa kaikkia tehoja irti. Eli jos vain haluat ajaa 100% re85, niin se kyllä onnistuu, mutta vaatii custom kartan ja MHDn, mutta jb4 ei tosiaan ole kyllä pakollinen.

    Leave a comment:


  • vam0s
    replied
    Oma kokemus ja tietämys taas sanoo että stage 2 lpfp riittää tuohon re85 kun taas hpfp'ssä ei riitä syöttö yli 50% seokselle.

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Riittää Stage 1 pumppu. Pullonkaulana on korkeapainepumppu. Ahtoja pystyy pitämään 15psi paikkeilla riippuen vähän yksilöstä.

    Eli Stage 1 LPFP, JB4 ja JB4 E85 backend flash.

    Leave a comment:

Working...
X