Taas näitä outoja ongelmia. Voi olla että ei jb4 vaikuta tähän sen enempää,kuin isompien ahtojen osalta.
Map vitosella mentiin ja viinaa 16litraa tankissa ,loput 98 bensaa.
Vedättelin ahdot tapissa (about 1.15Bar) jonkun verran ja heitti puolimoottorivalot yllättäen. Ei tiputtanut kumminkaan Map nollalle. Ja Inpalla ei mitään tietoa vikakoodista tietenkään löytynyt ,kun jb4 auto clear codea on pakko pitää päällä.
Mutta nyt kuuluu jännä ääni ,kun ahdot rupeaa olemaan siinä 1bar nurkilla.
Vähän semmonen ujeltava pärisevä ääni. Turbot on melkein uudet,ei ne varmaan syylliset. Luistava hihnakin kävi mielessä äänen perusteella ,mutta miksi se kiljuis vain ahtojen ollessa päällä.
Tulee heti mieleen bypass venttiilit tai joku muu imupuolen vuoto. Cossusierrassa noi vakiot boschin bypass venttiilit ainakin puhkes heti ,jos oli reilummin kuin yli 1.5bar ahtoja. Ja noi bemarin 20v uudemmat venat on ihan saman näkösiä ,sisuskalujen eroista en tiedä.
Uus ahtoputki on tulossa ,kun alkoi sekin epäilyttämään.
Onko jollain tullut jotain vastaavaa ongelmaa vakiota isommilla ahdoilla.
Mulla oli joskus vastaavaa ja silloi oli välijyyhdyttimen pääty halki. Pysyykö ahdot targetissa ?
Taas näitä outoja ongelmia. Voi olla että ei jb4 vaikuta tähän sen enempää,kuin isompien ahtojen osalta.
Map vitosella mentiin ja viinaa 16litraa tankissa ,loput 98 bensaa.
Vedättelin ahdot tapissa (about 1.15Bar) jonkun verran ja heitti puolimoottorivalot yllättäen. Ei tiputtanut kumminkaan Map nollalle. Ja Inpalla ei mitään tietoa vikakoodista tietenkään löytynyt ,kun jb4 auto clear codea on pakko pitää päällä.
Mutta nyt kuuluu jännä ääni ,kun ahdot rupeaa olemaan siinä 1bar nurkilla.
Vähän semmonen ujeltava pärisevä ääni. Turbot on melkein uudet,ei ne varmaan syylliset. Luistava hihnakin kävi mielessä äänen perusteella ,mutta miksi se kiljuis vain ahtojen ollessa päällä.
Tulee heti mieleen bypass venttiilit tai joku muu imupuolen vuoto. Cossusierrassa noi vakiot boschin bypass venttiilit ainakin puhkes heti ,jos oli reilummin kuin yli 1.5bar ahtoja. Ja noi bemarin 20v uudemmat venat on ihan saman näkösiä ,sisuskalujen eroista en tiedä.
Uus ahtoputki on tulossa ,kun alkoi sekin epäilyttämään.
Onko jollain tullut jotain vastaavaa ongelmaa vakiota isommilla ahdoilla.
Niin, saa tuon minunkin ideapädin tabletiksi niinkun sanoin.se toimii läppärinä ja tablettina(se on sen idea).johto on hanskalokerossa kun sitä ei tarvitse.
ei ainakaan omassa autossa tarvitse mitään leikkiä, usb johto on kivasti hansikas lokerossa, ottaa sieltä sen käyttöön kiinni läppäriin kun tarvis.yksinkertaista.
Läppärin käyttö autossa, kaukana yksinkertaisesta , mutta ihan hyvä ratkaisu, kun käyttö on satunnaista. Minilla on 7" tabletti pelkääjän puolen raitisilmasuuttimen kohdalla telineessä. 2 napin painallusta ja JB4 ruudussa, se on yksinkertaista. Lisäksi saa jatkuvaa infoa selkeästi näkyviin.
ei ainakaan omassa autossa tarvitse mitään leikkiä, usb johto on kivasti hansikas lokerossa, ottaa sieltä sen käyttöön kiinni läppäriin kun tarvis.yksinkertaista.
Meinaatko jb4 omaa vai jotain yleismallin johto-bluetooth muunninta?
Bluetooth palikan hinnalla saisi jo tabletin :think
Ei tuossa taida toimia kuin se sikahintainen oma bluetooth kikkula. Mutta ei tarvii sitten enää leikkiä johtojen kanssa, ja jopa laitteen lataaminen onnistuu kun mikro usb on vapaana.
Ja yhteys toimii sitten aina oli mikä vaan laite mukana, känny, tablet ym.
Suosituksia mikä puhelin tai tabletti ostaa tuota jb4 varten? Oma puhelin ei ton kanssa toimi... (Huawei p10+)
mulla on lenovon ideapädi mikä on erittäin kätevä.10" näytöllä riittävä ja samalla tarpeeksi pieni autossa mukana.ja saa tabletiksi kun irroittaa näppiksen.
ite pidän näppistä kiinne kyllä.usbi vaan kiinni jb4:een.
Leave a comment: