Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tommix
    replied
    Mä laittaisin orkkistulpat noilla vireillä. Ei ole mitään hyötyä NGK:n tulpista, ainoastaan vaivaa kun koittaa saada tulpan kärjen oikeaan suuntaan. Puolista samaa mieltä kuin yllä.

    Leave a comment:


  • tryffis
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Morjens, sanokaapa että mitkä tulpat tuohon n54 vehkeeseen laittaa? Muuta modia ei ole ku stage 1+ ja parempi välijäähdytin.

    Meinasin puolatki uusia joten saa ehdotella mitkä puolat olisi parhaat ja mistä nuo tulpat ja puolat kannattaa tilata. Varmaan se päivitetty pcv-venttiili tulee myös asennettua.
    Ngk tulpat toimivat hyvin, joutaa vain kärkiväliä hieman säätämään, forumilta löytyy paljon juttua näistä. Puoliksi parhaat ovat eldorit (uusimmat oem) mutta delphit(aikaisemmat oem) kyllä ainakin itsellä toimii hyvin. Boschin puolista oli joillain ollut negatiivisia kokemuksia. Noita eldoreita ei taida ainakaan suomesta saada tarvikkeena vaan joutaa marmorilta hakemaan päälle 70€/kpl. Delphit jotain 25.
    Autodocilla hyvä valikoima.

    Leave a comment:


  • majgul
    replied
    Morjens, sanokaapa että mitkä tulpat tuohon n54 vehkeeseen laittaa? Muuta modia ei ole ku stage 1+ ja parempi välijäähdytin.

    Meinasin puolatki uusia joten saa ehdotella mitkä puolat olisi parhaat ja mistä nuo tulpat ja puolat kannattaa tilata. Varmaan se päivitetty pcv-venttiili tulee myös asennettua.

    Leave a comment:


  • Inspector
    replied


    Failed to write ECU, Failed to write section, Error 7F 36 80

    Tai sitten


    Failed to write ECU, ECU status: data are not available or incomplete


    3h fläsäytystä, 2 tuntia BACKUP:pia.
    Alkoi jo tuntua ettei tänään tuolla autolla töihin lähdetä.

    1.kerta BACKUP-kaatuessa alkoi se b-pumppu taas jäämään päälle?

    Mulla on 15A virtalähde käytössä, pitääkö olla vielä jytympi ?
    Ei ainakaan digimittarilla huomaa jännitteessä suuria heittoja fläshin aikana.
    Last edited by Inspector; 12-02-2018, 08:37.

    Leave a comment:


  • Inspector
    replied
    Originally posted by vam0s View Post
    Itselläni ei ole softien kanssa ikinä ollut mitään ongelmaa kunhan muistaa vain pitää auton laturissa, kaikki ylimääräiset sähkölaitteet kiinni (valot, mankka, yms) ja muistaa vaan ettei paina mitään nappia tai availe/sulje ovia.


    Mulla tismalleen samat konstit käytössä.
    1. BACKUP- jökähti 14%
    2. BACKUP- jökähti 35%
    3. BACKUP- meni 100% , eli auto palautettu lähtötilaan.

    Ei parane hermostua jos käpyä käy, näin vaan vinkkinä tuleville tekijöille. Itsellähän oli toi sydänkohtaus jo tulossa ja 1500€ romutuspalkkio mainos kädessä.

    En tiedä, voiko tuo johto olla se tulppa,

    BimmerGeekin piuha piti olla muita nopeampi, mutta mutta....

    Täytyy kokeilla fläshiä vielä tänään uudestaan,
    Jos sais vähän lisää voimaa vetäville pyörille.

    Leave a comment:


  • vam0s
    replied
    Itselläni ei ole softien kanssa ikinä ollut mitään ongelmaa kunhan muistaa vain pitää auton laturissa, kaikki ylimääräiset sähkölaitteet kiinni (valot, mankka, yms) ja muistaa vaan ettei paina mitään nappia tai availe/sulje ovia.

    Leave a comment:


  • Inspector
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Nää flässäykset on kyllä aina niin ihania, sydärin partaalla odottaa meneekö läpi . Se on sitä harrastamista


    Kyllä tässä sydäriä odotan tän kanssa.

    Nyt virrat päälle ja pumppu aloitti pyörimisen.

    Vikakoodeihin en päässyt kiinni, tosin eilen ei edes valikko auennut kun oli keskeytyneen flässin ABORTTI päällä .

    Kuitenkin sain nyt MHD:een aloittamaan BACKUP- fläshin,
    Ilmoitti että 2 min jäljellä kesken eräistä flässiä eilisestä.

    Pumppu hiljeni melkein heti.

    Ja fläshi jumahti 18% kohdalle , kesää odotellessa.....

    Kohta Abortoin tämänkin ja yritettävä uudestaan jotain.


    Voiko sen akun ottaa surutta irti, ts.nollaako se Ecun vakioksi vai jääkö tämä johonkin error tilaan?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Nää flässäykset on kyllä aina niin ihania, sydärin partaalla odottaa meneekö läpi . Se on sitä harrastamista

    Leave a comment:


  • Inspector
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Onko käytössä joku vanha versio MHD:tä? Bensapumpun pyörintä on poistettu aikaa sitten.:think
    Auton akusta piuha irti ja hetken odottelu (resetointi). Sitten kokeilemaan uudestaan.
    Versio 1.66, viimeisin MHD?

    Itse fläshäyksen aikana ei pumppu pyörinyt, mutta palautuksen aikana alkoi surina, eikä loppunut.

    En jättänyt pumppua surisemaan yöksi vaan nappasin avaimet pois virtalukosta.

    Nyt on Androidi tabin akku ladattu ja kohta toteamaan tilannetta uudelleen.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Onko käytössä joku vanha versio MHD:tä? Bensapumpun pyörintä on poistettu aikaa sitten.:think
    Auton akusta piuha irti ja hetken odottelu (resetointi). Sitten kokeilemaan uudestaan.

    Leave a comment:


  • Inspector
    replied
    Originally posted by Inspector View Post
    Se oli nopea toimitus, katsotaan saanko omia logeja illalla ulos ja vertailuun.
    Ei ole mennyt putkeen tämä(kään) projekti, ja neuvoja kaivataan?

    Vihdoin kun sain postia, niin tämä
    BimmerGeekin piuha ei ota toimiakseen sitten vähääkään. Piti olla laatu kaapeli. Tein reklamaation katotaan miten etenee.

    Sain lainaan toimivan kaapelin, sillä sain aikani Googlen maksuvaikeuksien tappelemisen jälkeen Xhp:n laitettua laatikkoon ja ei muuta kuin MHD:tä laittamaan koneeseen.

    Eka fläsh keskeytyi, heitti jonkun herjan.

    Kokeilin uudelleen ja latasi 95% kunnes kyykkäsi.
    Ei reagoinut mihinkään puoleen tuntiin.
    Peruutin fläshin ja ohjelma rupesi sitä poistamaan.
    Bensa pumppu pyörii ja ohjelma poistaa poistamistaan.

    Noh, tunti täynnä tätä , pumppu pyörii edelleen, samoin ohjelma , kunnes Androidista kyykkäsi akku. Johan se tunnista toiseen päällä tänään olikin.

    Nyt ladattuna mutta MHD edelleen jatkaa poistoa ja b-pumppu pyörimistä!

    Mitä tälle voisi tehdä?

    Onko jollain muulla ollut vastaavaa ongelmaa softatessa ?

    Alkaa hauskuus loppumaan tästä virittämisestä tänään,
    Yömyssy ja unille, huomenna ihmeteltävä kadonneita hevosvoimia lisää

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by FastDsl View Post
    Tuolla 70. sivun kohdalla oli puhetta katsastuksesta ilman katteja. Mulla N55:ssa ei ole katteja lainkaan, niin onko mitään toivoa saada päästöistä läpi? MHD stg2+ sisällä, ton toki voi vaihtaa orggis softaan. Auttaako 100% E85? päästöihin kun ajetaan lappuja?
    Ei mee läpi ilman kattia, vaikka olisi pelkkää E85 polttoaineena. N54 on yleensä vain etukatit poistettu, mutta putkistossa on vielä toiset katit. Niiden teho riittää leimaan jos ne on kunnossa ja lämmitetty.

    Leave a comment:


  • FastDsl
    replied
    Tuolla 70. sivun kohdalla oli puhetta katsastuksesta ilman katteja. Mulla N55:ssa ei ole katteja lainkaan, niin onko mitään toivoa saada päästöistä läpi? MHD stg2+ sisällä, ton toki voi vaihtaa orggis softaan. Auttaako 100% E85? päästöihin kun ajetaan lappuja?

    Leave a comment:


  • Zoppa
    replied
    MHD:llä pääset helpoiten. E50 kartta sisään ja puolet e85 koneeseen.. Luulisi kulkevan ihan riittävästi sen jälkeen . JB4 tarttet sen MHD:n joka tapauksessa kun joudut asentamaan backend flasin.. Toinen vaihtoehto on että teetät custom flashin, sillä saat ainakin kaikki tehot irti noista osista.

    Leave a comment:


  • tmpzk
    replied
    Arvon tässä edelleen JB4 vs MHD:tä, vaikka kuinka olen lukenut ja tutkinut en käsitä kumpi on parempi? Mulla on jonkun firman tekemä softa, voiko siihen päälle laittaa JB4/MHD vai tarvitseeko olla vakiosofta? Tällä hetkellä kiinni katittomat dp:t, isompi cooleri, fuelit stage 2 pumppu, kartiosuodattimet, alumiini ahtoputki / tialin bov. Hyllyssä huilaa supersprintin katittomat keskiputket.. Menee kamat hukkaan tolla softalla... Minkälaisia tehoja noilla uskaltaa haaveilla?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎