Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tommylee
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Sun pitäisi vetää logi niin että mahdollisuuksien mukaan kaasu pohjassa 3 vaihde läpi 4:lle asti.
    Tuossa yhdessä logissa jonka auki sain, niin lpfp romahtaa kierrosten kasvaessa alle 25 psi. Ei saisi mennä alle 50.
    Mutta parempi veto kertoisi enemmän.
    Joo. Se tosiaan vetää heti limpmodeen, ku yrittääki kiihdyttää edes puolella kaasulla..
    Etkö saanut auki sitä toista vetoa? Mulla aukee ongelmitta..?
    Last edited by tommylee; 22-02-2018, 13:27.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    https://datazap.me/u/mika70/log-1519...og=0&data=3-23

    Tuossa kaks logia..

    Ainakin 2,4 ja 5 cyl tulee ihme notkahdus, eli bensansyöttö katkeaa..
    Sun pitäisi vetää logi niin että mahdollisuuksien mukaan kaasu pohjassa 3 vaihde läpi 4:lle asti.
    Tuossa yhdessä logissa jonka auki sain, niin lpfp romahtaa kierrosten kasvaessa alle 25 psi. Ei saisi mennä alle 50. Samoin hpfp kyykkää.
    Mutta parempi veto kertoisi enemmän.
    Last edited by Tommix; 22-02-2018, 13:24.

    Leave a comment:


  • Zoppa
    replied
    Ei mitään.

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    HPFP tsi LPFP kyykkää? Logi auttaisi. Tänne logi ja linkitä topicciin:
    https://datazap.me


    Tuossa kaks logia..

    Ainakin 2,4 ja 5 cyl tulee ihme notkahdus, eli bensansyöttö katkeaa..
    Last edited by tommylee; 22-02-2018, 09:22.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    HPFP tsi LPFP kyykkää? Logi auttaisi. Tänne logi ja linkitä topicciin:

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    335xi mhd stage 1+ limpmode?

    Kukas osais tsekata logia?
    Kävi niin, että akun vaihdon jälkeen auto limpmodeen kotimatkalla. Vikakoodeja oli 0029DC cylinder injection shutdown: low pressure in the high pressure system.
    Fuel pressure sensor, electric code: 0029F3.
    Puolimoottorivalo syttyi.
    MHDllä pyyhitty vikakoodit ja historia, sekä kaikki moduulit pyyhitty.
    Tämän jälkeen koeajo ja taas tehot alas kun vähän reippaammin kiihdytin.
    29DC Cylinder injection cutout.
    Taas pyyhin vikakoodit MHDllä. Uusi koe ajo ja sama homma. Nyt koodia:
    29CE Combustion misfires cylinder 2
    29D1 Combustion misfires cylinder 5
    29DC cylinder injection cutout.
    Ei kärsi siis kiihdyttää ku ihan pintakaasulla.
    Logeja otin kaksi. Oisko apuja missä vika? Suuttimet, puolat,tulpat? :think
    Löytyskö apuja?
    EDIT: Mites nuo datalogit saa liitettyä prrrkl?
    Last edited by tommylee; 21-02-2018, 22:06.

    Leave a comment:


  • vam0s
    replied
    Onkos joku tilaamassa burgerilta jotain? Pitäisi antilag hilppeet saada

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by tmpzk View Post
    toinen optionssista löytyvä ”13. Desensitize the knock tables” ja selitykseksi tämän : ” this is only recommended for professional users.” Siihen en uskaltanut kajota..
    Tuolla vähennetään nakutusantureiden herkkyyttä. Näissä saattaa enemmän viritettynä esiintyä haamunakutusta, joka vähentää sytkäennakoita joka taas vähentää hieman tehoa.

    Leave a comment:


  • tmpzk
    replied
    Originally posted by tmpzk View Post
    Arvon tässä edelleen JB4 vs MHD:tä, vaikka kuinka olen lukenut ja tutkinut en käsitä kumpi on parempi? Mulla on jonkun firman tekemä softa, voiko siihen päälle laittaa JB4/MHD vai tarvitseeko olla vakiosofta? Tällä hetkellä kiinni katittomat dp:t, isompi cooleri, fuelit stage 2 pumppu, kartiosuodattimet, alumiini ahtoputki / tialin bov. Hyllyssä huilaa supersprintin katittomat keskiputket.. Menee kamat hukkaan tolla softalla... Minkälaisia tehoja noilla uskaltaa haaveilla?
    Nyt MHD laitettu ja autosta tuli ihan älytön. Vedin v8 stage 2+ ja E50 mapit sisälle. 3-4 vaihteilla kun kiihdyttää ~4k rpm hujakoilta kaasupohjassa pamahtaa vikakoodit missfirestä, 5 ja 6 pytyille. Tähän lääkkeeksi ilmeisesti kasa puolia ja tulppia? En äkkiseltään löytänyt myöskään vastausta että mitä eroa on v7.1 vs v8 stage 2+ toinen optionssista löytyvä ”13. Desensitize the knock tables” ja selitykseksi tämän : ” this is only recommended for professional users.” Siihen en uskaltanut kajota.. Mitenhän noiden asetusten muuten kannattaisi olla?

    Leave a comment:


  • eljas
    replied
    Mulla pähkinäpuhallettiin imukanavat noin 2tkm sitten ja voin sanoa että sinne on jo tuon 2tkm aikana kertynyt jonkin verran öljyä/karstaa kun tuossa viikonloppuna kurkkasin imukanaviin muussa yhteydessä. Nyt ei enää pitäisi kertyä öljyä/karstaa, kun on kaksi öljynkeruusäiliötä.

    Leave a comment:


  • tryffis
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Niinhän se on. Mutta sanoohan järkikin että kun autolle antaa runtua niin se poistaa karstaa, joten sinänsä helppohan tuota on uskoa.

    Eipä tuota aluksi edes ajetellut että tämä suihkutusjärjestelmä on niin muuttunut.

    Pitää varmaan alkaa sitten soittelemaan korjaamot Oulusta läpi yksitellen, että jos löytyisi paja joka homman osaa.
    Eipä myöskään mulle ihan avaudu tuo karstan poistuminen imukanavista kaasun käytöllä, ihanko ahtopaineen voimalla nuo paskat tuolta venttiileistä ym. irtoisi? Ainakaan lämpöjä sieltä ei mihinkään "polttamiseen" löydy. Pakopuoli erikseen.

    Tuo karstoittuminen ei varsinaisesti johdu liian lepsusta ajelusta vaan suorastaan siitä että imupuolelle huohotellaan ja turbot vuotaa öljyä yms. eikä jatkuva bensasumu ole liuottamassa tätä niinkuin imusarjaan suihkuttavissa moottoreissa.
    Last edited by tryffis; 13-02-2018, 17:57.

    Leave a comment:


  • majgul
    replied
    Originally posted by Dusty View Post
    kaikkeahan ei kannata uskoa mitä netistä löytää.
    Niinhän se on. Mutta sanoohan järkikin että kun autolle antaa runtua niin se poistaa karstaa, joten sinänsä helppohan tuota on uskoa.

    Eipä tuota aluksi edes ajetellut että tämä suihkutusjärjestelmä on niin muuttunut.

    Pitää varmaan alkaa sitten soittelemaan korjaamot Oulusta läpi yksitellen, että jos löytyisi paja joka homman osaa.

    Leave a comment:


  • Dusty
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Okei, ainakin ulkomaalaisella foorumilla väitti että oli putkessa karstaa ku oli tuota tehnyt. Eli lähtiso pois ku antanut vähä runtua.
    kaikkeahan ei kannata uskoa mitä netistä löytää.

    Leave a comment:


  • majgul
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Ei se puhdista imukanavia. Vaatii mekaanista tai kemiallista käsittelyä. Suorasuhkukone ei lykkää imukanavaan kuin paskaista ilma/öljyseosta.
    Okei, ainakin ulkomaalaisella foorumilla väitti että oli putkessa karstaa ku oli tuota tehnyt. Eli lähtiso pois ku antanut vähä runtua.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Kesällä kolmosta silmään tunnin ajaan 4000rpm nii luulis puhdistuvan. Ainaki tätä oli ulkomaalaisissa foorumissa todettu ilmeisesti toimivaksi. Enkä tiedä ees missä Oulussa tuota tehdään.
    Ei se puhdista imukanavia. Vaatii mekaanista tai kemiallista käsittelyä. Suorasuhkukone ei lykkää imukanavaan kuin paskaista ilma/öljyseosta.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎