Originally posted by larippa
View Post
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nojuu ihmettelinkin kun et ollut sitä maininnut tuossa alkuperäisessä viestissä
Tosiaan boost safety 21 ja auto boost shift reductionilla voi leikkiä.
Muuten logi ok.
Mulla on modattu back endi tosta race flashista sen takia kun siinä on syöttöä vähän liian vähän korkeille etanoliseoksille. Menee trimmit muuten liian korkealla. Ehkä sun tapauksessa voisi kokeilla E85 back endiä kun sulla on tuo stage 2 pumppukin tai sitten ihan customia MHD flashia jos haluat alkaa tuunaamaan lisää. Ja Inletit sitten rautapuolelle
Originally posted by F-Lame View PostKyllä on 30% re85 ja 70% 98e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Originally posted by larippa View PostNojuu ihmettelinkin kun et ollut sitä maininnut tuossa alkuperäisessä viestissä
Tosiaan boost safety 21 ja auto boost shift reductionilla voi leikkiä.
Muuten logi ok.
Mulla on modattu back endi tosta race flashista sen takia kun siinä on syöttöä vähän liian vähän korkeille etanoliseoksille. Menee trimmit muuten liian korkealla. Ehkä sun tapauksessa voisi kokeilla E85 back endiä kun sulla on tuo stage 2 pumppukin tai sitten ihan customia MHD flashia jos haluat alkaa tuunaamaan lisää. Ja Inletit sitten rautapuolelle
Tommix vaan saisi ottaa yhteyttä että päästäisiin hieromaan kauppa tuosta TBI:stä romuista
Last edited by F-Lame; 01-06-2017, 12:52.Bensa ja tulitikut on ratkaisu jokaiseen remonttiin...
1989 E30 316i 2D HARRASTE
1994 E36 M3 Limousine HARRASTE
Ex. E92 335 CiA m-sport
Ex. 2005 E87 130i m-sport
...monta muuta ennen sitä
Comment
-
-
Originally posted by F-Lame View PostPitää varmaan siirtyä ajamaan pelkällä re85 kohta ja hommata se TBI
Tommix vaan saisi ottaa yhteyttä että päästäisiin hieromaan kauppa tuosta TBI:stä romuista
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Downpipejä hommailemassa tohon n54 335i, Onkos se pakko tilata jonkin sortin "DP Fix" samaan syssyyn?
Mulla procede ja canclear päällähän tuo kuittailee vikavalot mutta
leimalle kun pitäis laittaa map 0 (canclear off) niin tuleeko mittauksissa ongelmia?
Ymmärtääkseni kuitenki pitäisi mennä päästöistä läpi ilman etummaisia katteja?
Mitenkäs porukka suorittanu vastaavan tilanteenLast edited by Markojs; 04-06-2017, 19:40.
Comment
-
-
Originally posted by Markojs View PostDownpipejä hommailemassa tohon n54 335i, Onkos se pakko tilata jonkin sortin "DP Fix" samaan syssyyn?
...
Menee läpi pelkillä takakateilla, tiukkaa voi joskus tehdä mutta silti. Kannattaa ajaa kuumaksi ja sitten päästötestiin.G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Originally posted by Markojs View PostDownpipejä hommailemassa tohon n54 335i, Onkos se pakko tilata jonkin sortin "DP Fix" samaan syssyyn?
Mulla procede ja canclear päällähän tuo kuittailee vikavalot mutta
leimalle kun pitäis laittaa map 0 (canclear off) niin tuleeko mittauksissa ongelmia?
Ymmärtääkseni kuitenki pitäisi mennä päästöistä läpi ilman etummaisia katteja?
Mitenkäs porukka suorittanu vastaavan tilanteen
melkein kannattaa hakea päästö lappu joltain korjaamolta valmiiksi konttorille kun menee niin ei tarvitse sitä jännittää.ja pääsee yleinsä halvemmallakin siitä.
Comment
-
-
Itse otin vloppuna savut, oli puolet e85 tankissa. CO oli liian korkea kun ei ollut katit kunnolla mansikkana, mutta meni se silti lopulta läpi.
En suosittelisi vieraalle konttorille menoa ilman päästölappua.
DP-fixillä ei tee mitään. Jos pelkkä JB4 -> autoclear päälle - Jos backendi -> vikakoodi poistettu suoraan koodistae90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
MAP1 päälle ja ajoa. Vakioasetuksiin ei tarvitse koskea, voit ottaa login ja sen perusteella sitten katsellaan.
Originally posted by hardyy View PostMoi! sain jb4 asennettua autoon millasia arvoja kannataisi nyt puhelimen app:iin laittaa? aika pihalla vielä koko touhusta..e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Originally posted by yarski View PostEi oo pakko tilata dpfix. Yleisin tapa on varmaan kääntää ecu-softasta etukattien vikakoodit pois päältä. Ns. backend-flasheissa toi taitaa olla oletuksena noin...
DP-fixillä ei tee mitään. Jos pelkkä JB4 -> autoclear päälle - Jos backendi -> vikakoodi poistettu suoraan koodista
Vikavalohan hoituu tuolla procedella mutta eikös edelleen odb mittauksissa herjaa valmiutta tjs? vai riittääkö pelkkä autoclear päällä ja katit mansikkana leimalle?
Mikäli vaatii tuon backend flashin niin eikö tuo dp fix aja saman asian vaikka
se ei sitten muuta pöytään tuokkaan?
On kuitenkin vain n. 50-60e lisä
Täytyy tuo päästölappu hakea varmaan jostai pajalta etukäteen kuitenkin,
mutta tavoite olis kuitenkin ettei tarvis joka leimalle niitä orkkiksia takasin tuuppaa..
Pää pyörällä lukenu aiheesta kommentteja ristiin rastiin
Comment
-
-
N55:een
Tervehdys,
Onko täällä porukat asennellu metanoli/vesi ruiskutusta imusarjaan. Itseä ei varsinaisesti viritys mielessä niinkään kiinnosta, mutta sillä voisi olla positiivinen vaikutus imusarjan ja venttiilien karstoittumiseen ja puhtauteen. Tarvisiko silti olla se jb jos tuollaisen hankkisi, että sitä voisi käyttää huoletta?
Comment
-
-
Originally posted by Markojs View Post
Täytyy tuo päästölappu hakea varmaan jostai pajalta etukäteen kuitenkin,
mutta tavoite olis kuitenkin ettei tarvis joka leimalle niitä orkkiksia takasin tuuppaa..
Pää pyörällä lukenu aiheesta kommentteja ristiin rastiin
JB4:sta ei kokemusta, mutta MHD:ssä etukattien puute näkyy vikakoodeja lukiessa, mutta on asetettu inactivemoodiin eli ei sytytä moottorivikavaloa.___________
E91 335i -08, Fin-Turbo stage2, Evolve DPs,Wagner Performance EVO1 fmic, DCI, MHD + custom softa, xHP Stage 3
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostTervehdys,
Onko täällä porukat asennellu metanoli/vesi ruiskutusta imusarjaan. Itseä ei varsinaisesti viritys mielessä niinkään kiinnosta, mutta sillä voisi olla positiivinen vaikutus imusarjan ja venttiilien karstoittumiseen ja puhtauteen. Tarvisiko silti olla se jb jos tuollaisen hankkisi, että sitä voisi käyttää huoletta?
Kukas sitä nyt sen ++50hv:n takia laittaisi
Comment
-
-
Originally posted by pohjoisen poika View Postmullakin oli n54 se ihan vain että pysyy puhtaana.
Kukas sitä nyt sen ++50hv:n takia laittaisi:think
Last edited by Topster; 06-06-2017, 08:40.G31 520d x-drive 2017
Porsche Cayenne Turbo 2006
VW Kupla 1967
Ex-E90 335i (pre-LCI 2008)
TTE550 turbos, TTE inlets, catless dp's, Wagner Evo II, Burger DCI, Burger CP, Turbosmart BOV Dual, MMP port injection, Walbro stage2, Burger Meth kit, Supersprint
Ulkopuolelta melko vakio m-sport.
Ex- Käyttis F11 530D
Ex- Suzuki Hayabusa
Comment
-
Comment