Kyllä meni tiukalle. Orkkis kuulerista klipit irti ja uuteen paikoilleen. Putket ihan napsahtivat kunnolla kun työnsi paikoilleen ja yhtään väljää ei ole. Ilman puskurin irroittamista tein tunkilla, aikaa meni about tunti, niin siitäkin suurin osa pohjamuovin kanssa pelaamiseen. Ainoa ongelma oli kun yksin teki, niin paikalleen nostaminen, ylhäällä pitäminen ja samaan aikaan torxien kiristäminen. putket sai paikoilleen, mutta joutui kyllä ihan painamaan kunnolla, eli ei ole väljät.
JB4 nollaa katti valon automaattisesti ja jos takimmaiset katit kunnossa ei ole ongelmia päästöjen kanssa. Ihan hyvin pääsee, ei näy minnekkään.
Juu ok, mulla on MHD ja siitä saa kanssa laitettua Catless DP asetuksen kun flashaa, niin ei anna koodeja. Nyt testissä v7.1 Stg2+ 95OCT102RON , hiukan säätöä STFT kanssa, mutta näyttää nyt paremmalta kun resetoi adaptaatiot. Muutama pieni timing correction on näkynyt logseissa, mutta harvoin WOT yhteydessä. Ehkä litra tai pari lisää E85 LPFP näyttää ihan ok, 50-90 välillä pyörii.
plug n play hyvin tuntuu toimivan sekä laadukkaan oloinen. About 170€ kotiin toimitettuna. Nyt vaan kaikki myyty loppuun näköjään.
Tää on kyllä hyvä, itsellä toinen cooleri jo menossa eikä mitään pahaa sanottavaa muuta kuin että muistakaa ennen asennusta imuroida tai ravistaa cooleri tyhjäksi, itsellä kummallakin kerralla ollut jonkin verran purua täynnä.
Tuo armmotorsport jäi itseltä käyttämättä koska hirveät rahdit. Voisin ainakin itse olla kiinnostunut BMS kimppatilauksesta
Tää on kyllä hyvä, itsellä toinen cooleri jo menossa eikä mitään pahaa sanottavaa muuta kuin että muistakaa ennen asennusta imuroida tai ravistaa cooleri tyhjäksi, itsellä kummallakin kerralla ollut jonkin verran purua täynnä.
Tuo armmotorsport jäi itseltä käyttämättä koska hirveät rahdit. Voisin ainakin itse olla kiinnostunut BMS kimppatilauksesta
Mulla N55 jossa katiton downpipe. Autoliike joka autoni suomeen on tuonut oli kuitenkin laittanut katit midpaippiin. Eli mulla siis n54 tyylinen ratkaisu nyt kattejen osalta. Kysymys kuuluu:
Jos MHD:n asentaa niin täytyykö edelleen laittaa täppä oem downpipe kohtaan?
Katithan siellä on mutta ovat jonkun matkaa downpipen jälkeen. ja virtaavammat taitavat olla kun vakio putkistossa jossa katti olisi heti downpipessä.
Isompi kuuleri on keulilla eli minkä mhd softan uskallan laittaa?
Omaani vissiin pitäisi kanssa laittaa nyt tuo MHD back end flash jos meinaa 30% etanolilla ajaa, nyt kun on JB4, cooleri ja downpipet?
Olisiko PK-hämeenlinna akselilla joku, joka pystyisi tuon MHD flashin ajamaan minun autoon?
Kannatta ehdottomasti hommata tuo kaapeli itelle, helpottaa sun elämää huomattavasti, kun tekee mieli tehdä muutoksia.
-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Kannatta ehdottomasti hommata tuo kaapeli itelle, helpottaa sun elämää huomattavasti, kun tekee mieli tehdä muutoksia.
Juu tämä on hankinnassa. Mikäs on nykyään laadukas kaapeli? Noita ebay kaapeleita kun on yhtä paljon kuin autoja, niin olisiko linkkiä varmasti laadukkaaseen kaapeliin?
Juu tämä on hankinnassa. Mikäs on nykyään laadukas kaapeli? Noita ebay kaapeleita kun on yhtä paljon kuin autoja, niin olisiko linkkiä varmasti laadukkaaseen kaapeliin?
Kiitos. Kaapeli tilattu. Kaveriksi vielä USB C OTG kaapeli, kun puhelimessa nykyään usb c portti.
Nyt vielä pitäisi sitten keksiä virtalähde. ITselläni on cTEK mx7000 joka antaa
• 4 Step Boost Charger
• 16 Volt Boost Setting To Recover Deeply Discharged Batteries
• Maximum Charge Current of 7 Amps
• Can Be Used As A 13.6 Volt Power Supply For Diagnostics
Mulla oli kiinni CTEK MXS 5.0 Polar, ja ei mitään ongelmaa meni n. 40min ekassa backup+flashissa. Flashit ekan pitkän flashin jälkeen menee minuutissa mulla, kokeiltu on montaa eri mappia. Saman verran menee aikaa jos haluaa jotain mapin optionseja vaihtaa, esim. burbleja tms. En ole laturia pitänyt minuutin flasheissa kiinni, latautuu akku ihan tarpeeksi 55km/suunta työmatkalla aina.
Kaapelin hommasin tuolta:
On "hyväksyttyjen" kaapelien listalla MHD käyttöohjeessa.
Ei tuhon enää ihmeellistä laturia/virtalähdettä tarvitse, tosin ihan halvimmat unohtaisin. Bensapumppu ei enää pyöri flässin aikana ja kunhan muistaa sammuttaa puhaltimen, radio, valot parkeille ym. Akku pitää kyllä olla kunnossa.
Onkohan kellään oikeasti moottorin/vaihteiston MHD/xHP flässi jäänyt kesken virran puutteen takia, kertokaa?
Olisko pirkanmaan alueella ketään joka vois säätä tosta mun 335i tota follia, korvausta vastaan tietenkin? Tällä hetkellä se on fol90 ja en mielelläni lähtis itte säheltää, kun ei noista kokemusta oo.
Olisko pirkanmaan alueella ketään joka vois säätä tosta mun 335i tota follia, korvausta vastaan tietenkin? Tällä hetkellä se on fol90 ja en mielelläni lähtis itte säheltää, kun ei noista kokemusta oo.
Ota logi ja laita jakoon niin katotaan mitä voidaan tehdä.
Comment