Mitä kaikkea osia ja mistä kannattaa ostaa, kun edessä olisi N46-B20B ennelta ehkäsevä jakopääremppa. Kiristin, laahaimet, ketju, kammen pultti, öljypohjantiiviste..?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by tryffis View PostMikähän mahtaa olla pre-fl 325:sessa vikana, kylmänä kun käynnistää niin tyhjäkäynnillä humppaa kierroksia ja jurnuttaa. Pariin otteeseen jopa sammunut kun ovat kierrokset käyneet niin alhaalla. Ongelma monasti häviää kun antaa vähän kaasua. Varmaan joutaisi tuosta sytytyksestä lähteen liikkeelle?
Siinä luettavaa:
e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by kemo81 View Post
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostKukaan laitellut defan säitelijää viime aikoina 325i E91 N53b30?
Arvon tässä mikä mahtaa olla oikea lämmitin tuohon:
http://m.motonet.fi/fi/varaosat/59/a...uoteryhma=1104Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostKun ei ole vielä sitä rekkariakaan.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostKukaan laitellut defan säitelijää viime aikoina 325i E91 N53b30?
Arvon tässä mikä mahtaa olla oikea lämmitin tuohon:
http://m.motonet.fi/fi/varaosat/59/a...uoteryhma=1104F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostEi mulla ole ollut mitään ongelmia defojen kanssa. Ajaa asiansa mun käytössä vallan hyvin.
Ensi viikolla lupaili tänne pohjoiseen -40 pakkasia, mutta kaipa niitäkin etelässäkin edes joskus on. Mutta jokainen tyylilläänLast edited by Driver22; 31-12-2016, 16:36.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostNo niiden hyöty on oikeilla pakkasilla lähes 0, katsoppas joskus vaikka koneen lämpöjä salavalikosta kun laitat auton käyntiin. Onhan se selvä että alumiinilohkon kautta tuommoinen 300w lämmitin ei paljoa voi tehdä kun nestetilavuus on jotain 10l. TT-thermo tai Calix ei tule edes sanottavasti kalliimmaksi, niin itse en ymmärrä miksi kukaan enää pitää säteilylämmitintä edes vaihtoehtona
Ensi viikolla lupaili tänne pohjoiseen -40 pakkasia, mutta kaipa niitäkin etelässäkin edes joskus on. Mutta jokainen tyylillään
Riittänyt mulle vallan mainiosti täällä etelässä ja mitä katsellut vierestä tappelua rikkinäisten calixien kanssa ja foorumilta lukenut hajonneista tt-thermoista niin ei kiitos.G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
Onko porukalla mennyt vähän sekasin jutut. TT-thermo on varmasti hyvä vedenlämmitin en sitä kiellä mutta lohkarin/säteilijän tehtävä on lämmittää öljy jotta yläkerta ei käy kuivana.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by marko l View PostTuli hankittua 335i nelikko 07vm m-sportti touring,kovemmin kun kiihdyttää tulee puolimoottori valoa ja koodiksi jää cc-id 29? Mistähän vikaa alkaisi etsiä?Autossa ei virityksiäKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Riittänyt mulle vallan mainiosti täällä etelässä ja mitä katsellut vierestä tappelua rikkinäisten calixien kanssa ja foorumilta lukenut hajonneista tt-thermoista niin ei kiitos.
Viimeisin auto mihin olen asentanut defan säteilylämppärin taisi olla aikanaan e39 528i. Esim. vaikka auto oli ollut lämmityksessä 12h niin -38 pakkasella käynnistys oli yhtä ruma kuin auto olisi ollut ilman lämmitystä kokonaan. -20 pakkasella jäähdytinnesteen lämpötila taisi olla jotain -10 vaikka oli ollut silloinkin pitkään lämmityksessä. Käytännössä kun pakkanen laski alle -5 niin tuntui että on ihan sama käynnistääkö auton "esilämmitettynä" vai ilman. Se viisarimittari on kuitenkin vain suuntaa antava ja kannattaa kaivaa salavalikosta se todellinen moottorilämpö esiin. Ei ole sen jälkeen noita laitettu enää yhtään vaan Calixeja ja nyt sitten ekaa kertaa testissä tuo TT-Thermo 1500w versiona.
Ja kyllä itse annan tänne sitten palautetta jos tuo joskus hajoaa, ensi viikolla lämppäri pääseekin kunnon testiin kun tulee kunnon pakkaset ainakin toistaiseksi kelit on olleet 0 ja -25 välillä ja jo tunnin lämmityksen jälkeen nesteenlämmöt ovat olleet 40-47c.
Originally posted by Järppä View PostOnko porukalla mennyt vähän sekasin jutut. TT-thermo on varmasti hyvä vedenlämmitin en sitä kiellä mutta lohkarin/säteilijän tehtävä on lämmittää öljy jotta yläkerta ei käy kuivana.Last edited by Driver22; 01-01-2017, 18:14.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
Comment