Bemariosat Turussa - hinnat löytyy nettikaupasta. Sieltä ainakin takuuvarmasti uusimmat ja toimivat.
No marmorilta tietty kans
Olikos se nyt "Rockauto" josta saa halvemmalla ja tuurilla ne voi olla uusia
Mr. Brainsurgery tulee varmaan kohta kertomaan kaikki muut paikat internetin ihmemaailmasta mistä vielä löytyy
Eipä niitä paljon muualta saa ainakaan takuuvarmasti uusia
Onko sieltä takaa nyt tarkistettu välykset? Eli takapää ilmaan ja vääntelemään. Onhan siellä montakin mahdollista aiheuttajaa kuten narinahelat. Viimeisenä epäilisin mitään takakelkan kiinnityksiä..
No nyt käytin renkaat poissa ja koitin väännellä, mutta hyvältä kaikki tuntu. Tosin yhden rikkinäisen puslan löysin apparin etu ylä tukivarresta (takapäästä puhutaan tietty). Se tukivarsi onkin juuri sen suuntaisesti että voikin levottomuutta tehdä. Ensin ne tukivarret ja takaiskarit vaihtoon ja nelipyörä suuntaus, katotaan sitte uudestaa..
Minun E90 320da (2005) ilmoittaa keltaista rattilukon varoitusvaloa (ratin ja lukon kuva) aina autoa käynnistäessä/lukot avatessa ja kehoittaa heiluttamaan rattia. Rattilukko toimii normaalisti eikä ole edes lukittuna, kun autoon menen (suoristan aina renkaat parkkeeratessa). Tällä foorumilla on todettu että softan päivitys auttaisi. Laakkoselta kun kysyin softan päivitystä, oli vastaus että ei kuulosta todennäköiseltä ratkaisulta ja täytyy tutkia sähköt.
Löytyisikö Helsingin suunnalta apua päivittämiseen? Laakkoselta sain ajan viikon päähän ja olisi hyvä hoitaa asia mieluummin kuntoon ennen kuin tulee punainen varoitusvalo. Ja välttyisi vielä mahdollisesti turhilta osien vaihdoilta.
Tarkotus olisi nyt siis hommata 335 e92 tai ehkä jopa mielummin e90 noh ei siitä sen enempää vaan mennään suoraan kysymyksiin.
En osaa päättää automaatin ja manuaalin väliltä. Automaatissa viehättää lootan nopeus ja vaihtaessa "pauke ja piereskely" äänet. Manuaalissa taas omanlaisensa "vapaus"
Eli mitä kannattaa miettiä keston ja tehonkeston puolesta noista?
myöskin vielä pohdin kaadunko bensan vai dieselin puolelle.
Minun E90 320da (2005) ilmoittaa keltaista rattilukon varoitusvaloa (ratin ja lukon kuva) aina autoa käynnistäessä/lukot avatessa ja kehoittaa heiluttamaan rattia. Rattilukko toimii normaalisti eikä ole edes lukittuna, kun autoon menen (suoristan aina renkaat parkkeeratessa). Tällä foorumilla on todettu että softan päivitys auttaisi. Laakkoselta kun kysyin softan päivitystä, oli vastaus että ei kuulosta todennäköiseltä ratkaisulta ja täytyy tutkia sähköt.
Löytyisikö Helsingin suunnalta apua päivittämiseen? Laakkoselta sain ajan viikon päähän ja olisi hyvä hoitaa asia mieluummin kuntoon ennen kuin tulee punainen varoitusvalo. Ja välttyisi vielä mahdollisesti turhilta osien vaihdoilta.
Eikös tuo ongelma häviä ELV-errorlaskurin nollaamisella?
E90 -05, 325i. Täytyykö akku koodata vaihdon jälkeen. Carly Bmw sanoo, että akun koodaus toiminto ei ole saatavissa kyseiselle autolle, kun yritin toiminnon avata. Ton perusteella ei tartteis koodata?
E90 -05, 325i. Täytyykö akku koodata vaihdon jälkeen. Carly Bmw sanoo, että akun koodaus toiminto ei ole saatavissa kyseiselle autolle, kun yritin toiminnon avata. Ton perusteella ei tartteis koodata?
Riippuu onko autossa IBS vai ei. Tämä taas riippuu auton varusteista:
Moottorinhäiriövalo syttyi, antoi vikakoodin lamdasta; 2C27 oxygen sensor before catalytic
Oxygen sensor 2 not active, kun tarkemmin katseli. Tämän signaali noin 0,5 heikompi kuin toisen
Auto 330ia -06 mikähän lamda mahtaa olla kyseessä, eikös niitä neljä ole?!?
330xda -06 nakuttaa aika selvästi kylmänä. Nakutus kiihtyy kierrosten mukana. Autolla on ajettu 206tkm. Mielestäni tämä on uusi piirre. Alkaako paikat löystyä vai normaal? Kannattaisiko kokeilla jotain moottorinpuhdistajaa?
Tarkotus olisi nyt siis hommata 335 e92 tai ehkä jopa mielummin e90 noh ei siitä sen enempää vaan mennään suoraan kysymyksiin.
En osaa päättää automaatin ja manuaalin väliltä. Automaatissa viehättää lootan nopeus ja vaihtaessa "pauke ja piereskely" äänet. Manuaalissa taas omanlaisensa "vapaus"
Eli mitä kannattaa miettiä keston ja tehonkeston puolesta noista?
myöskin vielä pohdin kaadunko bensan vai dieselin puolelle.
Ensin kannaatta päättää hommaako nokilekan vai bensavehkeen. Jos päätyy diisseliin niin laatikkopähkäilyä ei tarvii tehdä kun sitä ei saa kuin tomaattina. Bensaa saa molemmilla vaihtoehdoilla. Käy testaamassa eri vaihtoehtoja niin saat parhaan käsityksen autoista.
Tomaatti kestää diisselissä ja bensassa hyvin.
Ensin kannaatta päättää hommaako nokilekan vai bensavehkeen. Jos päätyy diisseliin niin laatikkopähkäilyä ei tarvii tehdä kun sitä ei saa kuin tomaattina. Bensaa saa molemmilla vaihtoehdoilla. Käy testaamassa eri vaihtoehtoja niin saat parhaan käsityksen autoista.
Tomaatti kestää diisselissä ja bensassa hyvin.
Dieseliä ei myöskään ole nelivetona jo sellaiselle on tarvetta
Mitä perusvikoja näissä e91 koppasissa/kuinka kestäviä nuo 2,0 dieselit on?
Riippuu minkä vuotista olet ostamassa? N47 on kohtuu kuraa mutta luotettavampi kuin bensaversio. Itse en ostaisi nyky nelosdiiseliä. Alkupään E9x sai M47 koneella niin sellanen on pomminvarma.
Muuten korimallissa ei kauheesti ole lapsenvikoja kylläkään
Riippuu minkä vuotista olet ostamassa? N47 on kohtuu kuraa mutta luotettavampi kuin bensaversio. Itse en ostaisi nyky nelosdiiseliä. Alkupään E9x sai M47 koneella niin sellanen on pomminvarma.
Muuten korimallissa ei kauheesti ole lapsenvikoja kylläkään
Just jotain 2006 vuotisia ollaan katseltu
ex: BMW E38 735iA -97 ex: MB W211 E200CDI -03 ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99 ex: BMW E39 528iA -96 ex: MB W126 300SE -89 ex: BMW E34 525iAT -95 ex: BMW E36 316iA -91
Ongelma on siis seuraava. Kaukolukitus lakkasi toimimasta yhtäkkiä. Siis perus tyyppivika. Akku ja sulakkeet ok. Vika siis tos näk antennivahvistimessa. Eipä siinä kun tiirikalla pääsee käyttämään keskuslukitusta, mutta tehdashäly alkaa aina piippaamaan kun avaan oven. Loppuu tietty heti kun saan palikan aukkoon. Olisi kiva tietää millä tuon hälyn hiljentää kunnes saan vaihdettua vahvistimen?
Comment