Miten tollasen e91 pre-lci vara-avaimen saa tehtyä? Eli jos tilaan sen kapulan niin pystyykö sen chipin kuka ohjelmoimaan ja mitä se tulee pulittamaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
-
-
Osanumero apua tarvitaan. Eli Irroitin imusarjan m47 koneesta. Vaihdan tiivisteet ja yms. Nyt kuitenkin katosi imusarjasta yksi tiiviste jolla imusarjan kiinnittitetään moottoriin. Katsoin sivun: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_3327 elikkäs kohta nro 13 ja imusarjan takapuolelta löytyy tiiviste joka puuttuu.
Jahas pitkän googlettamisen jälkeen löytyikin osa mitä hain:11-61-2-246-949.
Nyt täytyy vielä toivoa että noita löytyy marmorilta maanantaina.Last edited by Bimmer85; 27-01-2018, 19:56.Ajossa: E91 320d - 2006
Ex. E46 320i touring -00
Ex. E36 328i cabrio -95
Ex. E36 320i sedan -97
Ex. E36 325i sedan -91
Comment
-
-
1. Light package ja ns. ambient lightning (punaiset valot ovilistoissa), saako näitä kirkkaamaksi jollain kikalla? Mittariston valot on jo täysillä mutta ainakin mustaan nahkaan meinaa kadota tuo valo, pl. täysin pimeässä.
2. Adaptiiviset xenonit Auto -asennossa. Koodattu pois cornering lights (Carly's appi), mutta silti sisemmät ns. high beamit syttyvät hitaissa käännöksissä. Onko tähän joku toinen valikko mikä pitää disabloida? Omasta mielestä rumat nimittäin.
3. Temperaturewarning (+4 ja alle) kilkattaa vaikka on koodattu pois, onko tähänkin jotain kikkaa miten saisi edes pienemmälle? Gongi on radiosta (ei i-drive) miinus vitosella mutta silti ääni turhan kova.
4. Miten porukka on peittänyt/toteuttanut etukilven asennuksen saksantuonteihin, joissa on ollut pitkä kilventausta? Rumat reiät jää muuten näkyviin, jos laittaa lyhyemmän kilventaustan. Jättääkö eteen tuo pitkä tausta ja elää sen kanssa, vai onko jollain pirkkaniksiä reikien täyttöön?
Kiitos ja anteeksi, autona siis E93.
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View Post3. Temperaturewarning (+4 ja alle) kilkattaa vaikka on koodattu pois, onko tähänkin jotain kikkaa miten saisi edes pienemmälle? Gongi on radiosta (ei i-drive) miinus vitosella mutta silti ääni turhan kova.
4. Miten porukka on peittänyt/toteuttanut etukilven asennuksen saksantuonteihin, joissa on ollut pitkä kilventausta? Rumat reiät jää muuten näkyviin, jos laittaa lyhyemmän kilventaustan. Jättääkö eteen tuo pitkä tausta ja elää sen kanssa, vai onko jollain pirkkaniksiä reikien täyttöön?
Kiitos ja anteeksi, autona siis E93.
4. Riippuu hyvin pitkälti auton väristä. Alpinweissin kohdalla päädyin puskurin maalaukseen, mutta tummemmessa värissä voisi mennä jotkin korinväriin maalatut tulpat/peitenastat/peitelevyt tjs. Eli laittaisin kilven suoraan puskuriin kiinni ja Saksan kilpien aiheuttamiin reikiin tulpat.N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment
-
-
Originally posted by eljas View Post3. Jos lämpötila muuttuu kesken ajon alle +3:n, tulee aina kilahdus. Sitä ei saa käsittääkseni koodattua pois, näin ainakin E82:ssa. Jos kilahdus tulee kun auton esimerkiksi käynnistää pakkasella, niin vaihda Carlystä asetus toiseen asentoon eli "päälle" (tuo toimii oudolla logiikalla).
4. Riippuu hyvin pitkälti auton väristä. Alpinweissin kohdalla päädyin puskurin maalaukseen, mutta tummemmessa värissä voisi mennä jotkin korinväriin maalatut tulpat/peitenastat/peitelevyt tjs. Eli laittaisin kilven suoraan puskuriin kiinni ja Saksan kilpien aiheuttamiin reikiin tulpat.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by eljas View Post3. Jos lämpötila muuttuu kesken ajon alle +3:n, tulee aina kilahdus. Sitä ei saa käsittääkseni koodattua pois, näin ainakin E82:ssa. Jos kilahdus tulee kun auton esimerkiksi käynnistää pakkasella, niin vaihda Carlystä asetus toiseen asentoon eli "päälle" (tuo toimii oudolla logiikalla).
4. Riippuu hyvin pitkälti auton väristä. Alpinweissin kohdalla päädyin puskurin maalaukseen, mutta tummemmessa värissä voisi mennä jotkin korinväriin maalatut tulpat/peitenastat/peitelevyt tjs. Eli laittaisin kilven suoraan puskuriin kiinni ja Saksan kilpien aiheuttamiin reikiin tulpat.
Auto on sininen, joten taidan ostaa valkoiset hatut ja tilailla Ebaysta kynsilakkapurkillisen maalia, eipähän ainakaan hypi silmille!
Comment
-
-
Eli tuo parissa aikaisemmassakin postissa puhutta ulkolämpötilan varoitus kun lämmöt +3 tai alle. Onko tosiaan niin, että ei edes kunnon vermeillä saa koodattua kokonaan pois?
Itselläni Carly käytössä ja sillä saa tosiaan tuon yhden täpän vaihdettua, onko ns. cold climate versio varoituksesta vai ei, eli varoitetaanko kun auto käynnistetään vai vaan ajon aikana tapahtuvista muutoksista. Toimii varmaan ihan kivasti jos pitää autoa ulkona, mutta aika raskas kun tallista lähtee ja joka ristuksen aamu kajahtaa tämä tärkeä muistutus....
Comment
-
-
Originally posted by belfu View PostEli tuo parissa aikaisemmassakin postissa puhutta ulkolämpötilan varoitus kun lämmöt +3 tai alle. Onko tosiaan niin, että ei edes kunnon vermeillä saa koodattua kokonaan pois?
Itselläni Carly käytössä ja sillä saa tosiaan tuon yhden täpän vaihdettua, onko ns. cold climate versio varoituksesta vai ei, eli varoitetaanko kun auto käynnistetään vai vaan ajon aikana tapahtuvista muutoksista. Toimii varmaan ihan kivasti jos pitää autoa ulkona, mutta aika raskas kun tallista lähtee ja joka ristuksen aamu kajahtaa tämä tärkeä muistutus....N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment
-
-
Uskaltaako tällasta pikkukoneista ostaa? Noista ketjuvioista lukenu jonkun verran, tuntuu tässä mallissa riittävän. Tätäkin threadiä kun lukee niin tulee se käsitys, että ei edes noi tehdasuudet vaihtokoneet ole ketjun venymiseltä turvassa. Mitä raati mieltä, uskaltaako tollasen N43 koneisen auton ostaa? Tohon linkin autoon vaihdettu moottori kertaalleen, mahtaako silti olla huolettomia kilsoja edessä?E60 535dA M-Sport 350hp / 690nm Tällä mennään
- ex E46 330iA M-sport 2003 -
- ex E60 530iA M-sport 2007 -
- ex E90 325i 2006 -
- ex E46 330ci M-sport 2001 -
Comment
-
-
Moro
318d:n turbo tuli nyt tiensä päähän ja tarkoitus olis samalla poistaa saastepönttö ,egr ja lisätä tehoa jonnekkin 180hv paikkeille. Vakiosti 122hv ja kone siis m47d20. Tuossa on pienempi turbo kuin 320d:ssä ja mielellään haluaisin laittaa sen isomman, jonka optimointipajan mukaan pitäisi mennä heittämällä sinne. Meinasivat kuitenkin että vnt kartta on erilainen ja polttoainejärjestelmä ei välttämättä riitä. Onko kellään kokemusta kyseisestä operaatiosta, että kannattaako ruveta riskeeraamaan? Houkuttelee senkin vuoksi, kun isompi turbo on 150€ halvempi. :think
Comment
-
-
320d e90 -06 prof. navilla
Alkanut kuulumaan satunnaisesti piippaus järjestelmästä. Samantyylinen kuin ennen vanhaan kun uutiset alkoi *pip pip piiiip*
Mielestäni alkoi, kun laitoin bt kikkareen keskikonsolin pistokkeeseen. Otin sen eilen pois mutta tänä aamuna kuului sama ääni. Noin kerran ajomatkan aikana piippaa. Auton bt otin pois päältä kun erillisen bt kikkareen laitoin.
Mitään herjaa ei tuu minnekään.
Mystistä, onko kenellekään sattunut samaa?I4 e40 Msport
Kia Rio 1.2 -21
ex. 520d F11 LCI -16
ex. 520d F10 LCI M Sport -14
ex. 320d E90 -06
ex. Audi A3 2.0 TDI 8P -07
ex. 320i E36 Coupe -95
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View Post320d e90 -06 prof. navilla
Alkanut kuulumaan satunnaisesti piippaus järjestelmästä. Samantyylinen kuin ennen vanhaan kun uutiset alkoi *pip pip piiiip*
Mielestäni alkoi, kun laitoin bt kikkareen keskikonsolin pistokkeeseen. Otin sen eilen pois mutta tänä aamuna kuului sama ääni. Noin kerran ajomatkan aikana piippaa. Auton bt otin pois päältä kun erillisen bt kikkareen laitoin.
Mitään herjaa ei tuu minnekään.
Mystistä, onko kenellekään sattunut samaa?BMW E92 330xda M-Sport -08
Comment
-
-
Originally posted by Romppis View PostKatsoppas iDriven kellon asetuksista onko "Hour memo" valittuna, tuo aina tasatunnein piippailee.
Kiitos ja kumarrusI4 e40 Msport
Kia Rio 1.2 -21
ex. 520d F11 LCI -16
ex. 520d F10 LCI M Sport -14
ex. 320d E90 -06
ex. Audi A3 2.0 TDI 8P -07
ex. 320i E36 Coupe -95
Comment
-
-
E91 autona ja mulla ei ollut tavaratilan peitettä ollankaan kun ostin auton.
Hommasin ebaystä hyväkuntoisen alkuperäisen peitteen jossa on integroituna myös koiraverkko.
Vedin koiraverkon ulos mutta nyt se ei mene takaisin sisään.
Enkö vain osaa, vai pitäisikö tuossa olla sisäänrullaus automaattina niinkuin esim rullaverkossa himassa? Vai miten hitossa sen saa takaisin peitteen sisään rullaamaaan?
Comment
-
Comment