Kyllä custom tune tulisi hommattua Twisted Tuningilta. Ei ole kuullut mitään pahaa sanottavaa. Hintakaan ei ole paha. Ehkä vielä joskus.
Twisted tuning on varmasti yksi parhaita vaihtoehtoja, mutta miinuksena hänellä kestää usein todella kauan tehdä uusia revisioita. Näin kuullut yhdeltä suomalaiselta ja lukenut usein foorumeilta.
-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Ja tarkennuksena vielä Trebila tekee custon softat vain JB4:lle ja Twisted Tuningin MHD:lle.
Ja tuo jälkimmäinen lafka ei saanut yhtään toimivaa softaa tehtyä Miylin Z4:een...
Ja tarkennuksena vielä Trebila tekee custon softat vain JB4:lle ja Twisted Tuningin MHD:lle.
Ja tuo jälkimmäinen lafka ei saanut yhtään toimivaa softaa tehtyä Miylin Z4:een...
Uudet suuttimet on tarkoitus vaihtaa tähän myllyyn. Muutamaa videota aiheesta olen katsellut ja tänään valmistelin tilannetta kuvan mukaiseen vaiheeseen asti. Aamulla kun bensaputket ovat valuneet tyhjemmiksi, niin teen loput.
Kuvassa bensaputkissa näkyvät valkoiset laput ovat maalarinteipejä, joihin olen sylinterin numerot merkannut. Eipähän mene sekaisin.
Eikös tuo suuttimen indeksinumero ole suuttimessa olevista numerosarjoista tuo oikeassa yläreunassa oleva? Näissä siis 12. Vanhoista paikallaanolevista tuon pääsi kurkkaamaan ja ne kaikki ovat 05.
Bensaputkia ei käsittääkseni edes väärin sinne saa venakopan muotoilu vs bensaputki sellanen, että väkisin löytää oikea paikkansa.
Toki aina se on hyvä helpottaa asennusta merkkaamalla.
Itsellä lähtenyt tähän mennessä kaikki aina käsillä repimällä ja nitkuttamalla irti toivotaan, että sullakin.
BMWHUOLLOTJAKORJAUKSET ✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä! p. 040 166 7576 / Whatsapp
Mä aattelin ton niin että jos joku on jumissa, niin laitan siihen vanhan suuttimen polttoaineliittimen kierteisiin jonkun prikan ja mutterin johon kiinni pienen vaijerin ja toiseen päähän pikku painon. Se olisi omatekoinen liukuvasara.
Tuohon löytyy omaa liukuvasaraa, joka juuri noihin kierteisiin ruuvataan.
Comment