E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia XI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• mmie
    replied
    Tiedä sitten onko sillä huovalla suurtakaan merkitystä.

En ole bemissä kokeillut, mutta meillä on kaksi 1.6crdi kiaa, joista toisessa on vielä paksumpi huopa konepellissä kuin bemmis ja toisessa ei mitään.
    Ei niistä oikein kuule sisälle tai ulos suurempaa eroa.

Bemarista kun sen vuoratun muovikopan poistaa venttiilikopan päältä, niin sitten kyllä kuulee dramaattisen eron, kun alkaa kuulostamaan jo puimakoneelta.

Leave a comment:

• Cunttory
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post
    Tähän mennessä kaikilla on tuo paikallaan. Paitsi mulla.

Mitäs tarkoitat tuolla melkoisen suotavalla juuri suoraruiskuisssa?
    Korkeapainepumppu on nelosissa kannen päällä (toki muovikopan alla) ja kuutostenkin pumpun melua vaimentaa.

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Tähän mennessä kaikilla on tuo paikallaan. Paitsi mulla.

Originally posted by Cunttory View Post
    Kaikissa löytyy huopa ja melkoisen suotavaa pitääkkin ainakin suoraruiskuissa. Yksi syy voi olla pois ottamisessa että huopa kutistuu aika voimakkaasti, jos pääsee kastumaan.
    Sitten alkaa repsottamisongelmat ja jos huopa saumasta aukeaa, sisältä tulee sellasta hilsettä joka paskoo joka kohdan.
    Mitäs tarkoitat tuolla melkoisen suotavalla juuri suoraruiskuisssa?

Originally posted by Zeta View Post
    Maalauksessa kun otetaan pois niin saattaa unohtua tai jopa hajota irroitettaessa ja jää sitten laittamatta takaisin.
    Hhmmm... Aarteen konepelti on mulla maalattu 2-3 vuotta sitten. On tietty mahdollista, että tuo on siinä yhteydessä jäänyt jonnekin maalaamoon. Mulla ei ole mitään muistikuvaa tai tietoa olisko tuo ollut jo sitä ennen poissa.

Aarteen hankintalistalla tuo on jo ollut hetken aikaa. Pulkkaan sitä en hanki.

Leave a comment:

• mmie
    replied
    Sen mukaan mitä olen realoem:stä katsonut niin tässä sarjassa pitäisi olla konepellin alapuolella eriste, ainakin näissä mun omissa. Näissä mun kahdessa yksilössä ei sitä ole enkä ole juuri koskaan missään kuvissa sitä nähnyt. Onko täällä joku, jolla se on konepellin alaosassa kiinni?

Onkos tässä jokin syy miksi se ehkä olisi useimmista otettu irti tai kenties hajonnut?
    Mun E92 löytyy.

Leave a comment:

• Zeta
    replied
    Maalauksessa kun otetaan pois niin saattaa unohtua tai jopa hajota irroitettaessa ja jää sitten laittamatta takaisin.

Leave a comment:

• Cunttory
    replied
    Kaikissa löytyy huopa ja melkoisen suotavaa pitääkkin ainakin suoraruiskuissa. Yksi syy voi olla pois ottamisessa että huopa kutistuu aika voimakkaasti, jos pääsee kastumaan.
    Sitten alkaa repsottamisongelmat ja jos huopa saumasta aukeaa, sisältä tulee sellasta hilsettä joka paskoo joka kohdan.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Kyllä siellä huopa on.
    E93:

Leave a comment:

• peltone
    replied
    Sen mukaan mitä olen realoem:stä katsonut niin tässä sarjassa pitäisi olla konepellin alapuolella eriste, ainakin näissä mun omissa. Näissä mun kahdessa yksilössä ei sitä ole enkä ole juuri koskaan missään kuvissa sitä nähnyt. Onko täällä joku, jolla se on konepellin alaosassa kiinni?

Onkos tässä jokin syy miksi se ehkä olisi useimmista otettu irti tai kenties hajonnut?
    Mulla on E91:ssä ja muistaakseni E61:ssä. Mutta nähdäkseni ihan omin silmin tuo huopa erinäisistä syistä kutistuu ajan kanssa.
    Ja kun on "kiinni" vaan pikku sivuläpillä konepellin aukoissa niin en ihmettele että niitä revitään pois kun alkaa pahastikin roikkumaan.

Leave a comment:

• Petri.Kekkonen
    replied
    Sellainen tuntuma myös jäänyt että E39:iin verrattu tuo E92 eriste on pienempi ja kevyempää tekoa. E39 konepeltihän ei kolise sulkiessä mitenkään, E92 pelti taas "soi" jos sitä koputtelee. Varmaan alumiinia E92:ssa?

Leave a comment:

• E39-530A
    replied

Myös omassa E92:ssa on siellä musta tai tummanharmaa "huopa".

Leave a comment:

• Georgios Terziakis
    replied
    Joo, kyl eriste löytyy omasta E92:sta.

Leave a comment:

• Petri.Kekkonen
    replied
    Kai mulla on E92 konepellissä eriste, vai muistanko väärin. :think En nyt just pysty tsekkaan, mutta kuvittelisin että on.

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied

Leave a comment:

• Jh5xx
    replied
    Oletko etsinyt newtis:stä? Ainakin muita momentteja sieltä löytyy.

https://www.btcf.fi/forum/showthread...ghlight=Newtis
    kiitos löyty

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Oletko etsinyt newtis:stä? Ainakin muita momentteja sieltä löytyy.

Leave a comment:

Working...
X