Originally posted by Veeksi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x alustan päivitystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Veeksi View PostKovat? Pehmeämmät kuin M-sportit. Sanosin että aika sopivat jos yhtään saa olla sporttinen auto.
Kyllä ne on kovat, nimittäin iskarit. Jos laittaa Eibachin jouset orkkis iskareitten kanssa, niin on puolta pehmeämpi kyyti.
Comment
-
-
Kysytääs nyt täältäkin, kun ei E90 topicissa tullut vastauksia.
Onko kenelläkään kokemuksia Lowtec HiLow 9.x coilovereista?
Näyttäisi korkeudensäädön olevan samaan tapaan toteutettu, kun BC ja K-Sport(D2) alustoissa ja sen lisäksi löytyy TÜV laput.
Näyttää saavan sopivaan hintaan ebaysta. :think
Comment
-
-
Pitäis päivittää Msport alusta ja oem sen verran kallis että pakko kallistua muihin merkkeihin. Mahtaako tollasesta AP Sportfahrwerkista 30/25 olla mihinkään? Hintansa puolesta olisi houkutteleva ja madallus lähes sama kuin msportissa mikä on myös kriteerinä ettei saa madaltua juuri enempää. Vai kannattaako panostaa se 200€ lisää ja esim koni str iskarit ja h&r jouset 35/20Last edited by Bouma; 06-06-2015, 14:17.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostPitäis päivittää Msport alusta ja oem sen verran kallis että pakko kallistua muihin merkkeihin. Mahtaako tollasesta AP Sportfahrwerkista 30/25 olla mihinkään? Hintansa puolesta olisi houkutteleva ja madallus lähes sama kuin msportissa mikä on myös kriteerinä ettei saa madaltua juuri enempää. Vai kannattaako panostaa se 200€ lisää ja esim koni str iskarit ja h&r jouset 35/20
Comment
-
-
Originally posted by Kouris View PostEi kai sachs iskarit nyt kalliita ole. Omaan ostin spareto.ee kaupasta koko kierroksen alle 400e. Kai ne on ihan samoja kuin orkkis kaupasta ostetutkin..
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostEi ainakaan mulle saa tuolta kaupasta sachseja. Onko näissä E9x msporteissa sachsit vakiona?
Jos tykkäät M-sportin alustasta, niin tykkäät enemmän AP:n jousista kuin H&R:n. AP:n iskareista mulla ei ole kyllä kokemuksia.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostJos tykkäät M-sportin alustasta, niin tykkäät enemmän AP:n jousista kuin H&R:n. AP:n iskareista mulla ei ole kyllä kokemuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostOnko h&r omasta mielestäsi jäykkä? Vois tuo vähän jäykempi olla kieltämättä.
Eilen Alastarolla ratapäivillä ja alusta toimi loistavasti mielestäni vaikka alla oli Semi-sliksit.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostEi ainakaan mulle saa tuolta kaupasta sachseja. Onko näissä E9x msporteissa sachsit vakiona?
Katoitko esim realoem bmw osanumeron.. sen avulla ja auton mallilla hae zf web catalog sachs numero. Sachs numerolla katso sparetosta. Kyl mie oon luullut että sachs on vakiot, ei nyt mikään 100% varmuus.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostOnko h&r omasta mielestäsi jäykkä? Vois tuo vähän jäykempi olla kieltämättä.
Comment
-
-
Originally posted by Sape81 View PostMitäs vaihtoehtoja on olemassa korkeussäädettävissä nelikkoihin KW:n lisäksi?
Ainakin H&R ja KW:n valmistama ST-suspension, katoppa mun postaus http://www.btcf.fi/forum/showthread....160204&page=60
Yhteen H&R:n nelivedon settiin sai vaihtaa takuuseen 3 kertaa uusia iskareita, kun meni rikki. En kyllä ymmärrä oliko käyttäjän ajotyylissä vika, vai alusta täysi paska.
Comment
-
-
Nyt alkaisi olla e91:sta KW:n Street Comfort -setistä iskarit ehtoopuolella.
Olen kyllä tykännyt alustasta, mutta nyt olisi tietty tuhannen taalan paikka katsella vaihtoehtoja. Eli kannattaisiko hankkia tilalle uusi samanlainen setti, vai osaisiko joku suositella jotain mielekästä vaihtoehtoa?------------
f25 X3 30d M-sport -11 Carbonschwartz
e91 325d -07 Alpinweiß
ex:
e39 528i Touring -99 Cosmosschwartz
e81 120d M-sport -08 LeMans blau
e46 328Ci -99 Cosmosschwartz
e36 320i coupé -95 Daytonaviolett
Comment
-
Comment