Näissä paras konsti on ottaa sulake kokonaan irti. Säästää helvetisti pesunestettä ja muutenkin noiden pesuteho ajossa on aika minimaalinen + ei tarvitse ostaa marmorilta niitä maantielle lentäviä hattuja...
Kannattaa myös tulpata letku koska nuo teleskoopit alkaa jossain vaiheessa vuotamaan ja lappoaa pesunestesäiliön tyhjäksi yhdessä yössä.
Letkuun päsee käsiksi kun irroittaa apukuskinpuolen sisälokarin.
Musta E90 330 xda -05 kaikilla mausteilla, Powered by Karala Läppäleikkaukset, puslanvaihdot, jarrulevysorvaukset, jyrsin- yms. koneistushommat ja muuta teknistä vertaistukea E90:iin Nivalan seudulla: 0405113911
mistä tälläiset jotka menee e91 vakio puskuriin?jos ehdotuksia millä saisi vakio puskimeen hieman ilmetta jollain pikku lipalla niin ehdotuksia kehiin,auto on musta joten hiilarikin passaa.
mistä tälläiset jotka menee e91 vakio puskuriin?jos ehdotuksia millä saisi vakio puskimeen hieman ilmetta jollain pikku lipalla niin ehdotuksia kehiin,auto on musta joten hiilarikin passaa.
Nappasin marmorilta mukaan taannoin performance kuvaston.Mielestäni siitä löytyy kyseiset lipat ja juurikin hiilikuituisena.Eli ei muuta kun benarin nettisivuille surffailee
Nappasin marmorilta mukaan taannoin performance kuvaston.Mielestäni siitä löytyy kyseiset lipat ja juurikin hiilikuituisena.Eli ei muuta kun benarin nettisivuille surffailee
joo tänään olis tarkoitus käydä tuo performance nuppi tilaamassa marmorilta,voishan sitä samalla kysyä noiden splittereiden hintaa,voi olla arvokkaat:think
joo tänään olis tarkoitus käydä tuo performance nuppi tilaamassa marmorilta,voishan sitä samalla kysyä noiden splittereiden hintaa,voi olla arvokkaat:think
Omaksi ajankuluksi sinulle katselin netistä lippoja keulaan...
jollain usa sivulla kuvasi mukainen oem hiilikuitu lippa melkein 700 taalaa!
Joo on toi kyllä paremman näkönen kuhan saisi ilman tota ///M logoa , eikä toi performancen alcantra kapula edes sopisi mun kabiiniin. Performancelta voisi kyllä tilata noi polkimet samalla jos ton shortshiftin tuolta tilaan.
Joo on toi kyllä paremman näkönen kuhan saisi ilman tota ///M logoa , eikä toi performancen alcantra kapula edes sopisi mun kabiiniin. Performancelta voisi kyllä tilata noi polkimet samalla jos ton shortshiftin tuolta tilaan.
Ootkos bemu tilaillut tuolta?
Tuolta mulle tuli enemmänkin tavaraa samalla ja homma toimii. Tilaat samalla koko M-korisarjan, niin sopii nuppikin hyvin
Itse kyllä tykkän tuosta performance kapulasta,sopii hyvin käteen ja tulee hieman sporttisempi fiilis ajoon kunhan siihen tottuu,tuo m-sport nuppi taas ei omaa silmää miellytä lainkan.
Osaako joku neuvoa miten pussi lähtee irti,ei viittis väkisin yrittää:think
Itse kyllä tykkän tuosta performance kapulasta,sopii hyvin käteen ja tulee hieman sporttisempi fiilis ajoon kunhan siihen tottuu,tuo m-sport nuppi taas ei omaa silmää miellytä lainkan.
Osaako joku neuvoa miten pussi lähtee irti,ei viittis väkisin yrittää:think
Eikös pussi ole kiinni vain sellaisilla muovinapsuilla ja lähtee pois sievästi sisään päin painamalla? Itse lähdin liikkeelle tuhkakupin puoleisesta osasta ja siitä sitten taaksepäin.
Comment