Tietääkö muuten kukaan miten virrattomasta v.-10 mallisesta LCI sedanista saa takaluukun auki(näissähän kun ei ole enään lukkoa takaluukussa)?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Hemi View PostTietääkö muuten kukaan miten virrattomasta v.-10 mallisesta LCI sedanista saa takaluukun auki(näissähän kun ei ole enään lukkoa takaluukussa)?Last edited by b mutteri kasa; 30-07-2011, 15:33.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
E90 320 05 itsellä ollut 3 vk ja radio ongelmaa alusta alkaen, koeajolla oli radio sun päällä hiljaa taustalla ja kotimatkalla kun ajeli niin turha oli koittaa kanavaa vaihtaa, ei meinaan kuulunut juurikaan muut kanavat ja sun:kin alkoi muutaman kymmenen kilsan jälkeen kuulumaan huonommin. Satunnaisesti matkan varrella joku tuntematon kanava(hengellinen ja puheradio) saattoi kuulua hetken aikaa. Eli eli mistähän heikko singnaali voisi johtua ja mitähän asialle voisi tehdä?
Soitin on perus alkuperäinen cd, ei Idrive tms.
Lisäksi alkuun teki semmosta, että näytössä luki että puhelin aktivoitu(vaikken mitään aktivoinut) eikä antanut vaihtaa cd:tä päälle vaan vaihtoi sen itse noin 5-10 min päästä, nyt en ole koskenut aux liitäntään ollenkaan niin tuota ei ole enään tehnyt.
Toisekseen mikä olisi kaikista yksinkertaisin tapa saada siistiksi repsikan sisäkahva, vaihdekepin pää sekä takapenkin tuhkiksen kansi koska maali on lohkeillut/kulunut niistä vaikka sisusta muuten on siistissä kunnossa.F16 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by mixah View PostTerve vaan kaikille!
Uutena BMW omistajana on tullut parin ensimmäisen viikon aikana muutama kysymys, joka askarruttaa:
1. Mitä versiota INPA:sta ja DIS:stä kuuluisi käyttää? INPA:sta versio 5.0.4 käytössä, mutta ainakaan moottorinohjausyksikköön ei saa yhteyttä. DIS:ä en ole vielä ehtinyt kokeilemaan.
2. Millä ohjelmalla DPF:n paine-eron pystyy lukemaan?
Aiemmin on tullut tutustuttua vain VAG-COMiin..
Comment
-
-
Originally posted by hj325hml View PostE90 320 05 itsellä ollut 3 vk ja radio ongelmaa alusta alkaen, koeajolla oli radio sun päällä hiljaa taustalla ja kotimatkalla kun ajeli niin turha oli koittaa kanavaa vaihtaa, ei meinaan kuulunut juurikaan muut kanavat ja sun:kin alkoi muutaman kymmenen kilsan jälkeen kuulumaan huonommin. Satunnaisesti matkan varrella joku tuntematon kanava(hengellinen ja puheradio) saattoi kuulua hetken aikaa. Eli eli mistähän heikko singnaali voisi johtua ja mitähän asialle voisi tehdä?Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Comment
-
-
E90 -07 318d rupesi oireilemaan 145Tkm kohdalla ääntäen, kun kytkintä painoi pohjaan.
Vapaalla ollessa ei tarvinnut kuin jalkaa asetella kytkimelle ja hennosti painamalla kytkintä rupesi hento rolina/kalkatus kuulumaan joka loppui kun kytkimen painoi pohjaan. Sama toiseen suuntaan - eli kytkimen "tarttumakohdassa" epämääräistä ääntä kytkimestä.
Marmoritiskillä epäilivät painelaakeria viaksi, joten tuli ostettua sitten kytkinpaketti 375€ (ovh. 410€) (levyt, pakka, painelaakeri+pultit)
Kesäloman aikana pajalla kytkin auki ja äänen syyksi selvisikin aivan loppuun kulunut kaksoismassavauhtipyörä!!! Kytkinlevyt olivat vielä ihan ok kunnossa.
Vauhtipyörässä oli väljyyttää myös akselin suuntaisesti.
Liikkeelle lähtiessä ei oirehtinut yhtään täristäen kuten kulunut vauhtipyörä usein ilmoittaa oireistaan. BMW:n uudempi vauhtipyörä on kuulema niin tiivis pakka, että ei rupea tärisyttämään kuten esim VAG-konsernien autoissa.
Uusi vauhtipyörä kustansikin sitten 1040€ pultteineen.
Osat oli pakko ottaa marmoritiskiltä, mutta korjauksen suorittikin sitten pienempi paikallinen luottokorjaamo.
Vaan eipä ollut marmoritiskin setäkään uskoa että vauhtipyörä olisi kaput noilla kilsoilla.
Edellisellä E91 -05 320 bemulla tuli ajettua kuitenkin +190tkm eikä minkäänlaisia kytkimen ogelmia ollut.
Ihanan kallista, mutta ompahan nyt edes kytkin ehjä - ja täytyy sanoa että kyllä on kytkimen tuntumakin parempi/pehmeämpi kuin koskaan aiemmin. Kallis paska, mutta niin ne on Vaggilaisetkin. nimim. 5 audia 2 bemaria ja kaikissa ihan ihme vikojaF10 M-Sport
Comment
-
-
Mikähän tuossa minun e90 -06 320i:ssä on rattilukon kanssa hätänä kun keltaisena palaa rattilukon vikailmoitus? Ohjekirjassa neuvotaan heiluttamaan rattia ennen käynnistystä, mutta eipä tunnu olevan vaikutusta. Rattilukko kuitenkin pelaa täysin normaalisti ja autolla ajettu on 97tkm. Joudunkohan rattilukon vaihdattamaan kun olisi katsastuskin 2viikon sisään suoritettava:think.
E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by KingOnTheRoad View PostMikähän tuossa minun e90 -06 320i:ssä on rattilukon kanssa hätänä kun keltaisena palaa rattilukon vikailmoitus? Ohjekirjassa neuvotaan heiluttamaan rattia ennen käynnistystä, mutta eipä tunnu olevan vaikutusta. Rattilukko kuitenkin pelaa täysin normaalisti ja autolla ajettu on 97tkm. Joudunkohan rattilukon vaihdattamaan kun olisi katsastuskin 2viikon sisään suoritettava:think.
et hakua kokeillut?
Comment
-
-
Millä koneella
Terve, auttakaahan tietämätöntä :(
Eli nyt oon jo päättänyt että jonkun farmari automaatti 320:n haetutan/haen saksasta kuukauden sisään(uusi koppaisen). vm 2006->
Kysymys kuuluukin, milläkoneella kyseinen auto kannattaa ottaa, jotta kestää(ei niin väliä onko bensa vai dieseli)?
Jotain nokkaakseli ongelmia lukenut tuosta 130kw diesel versiosta, mikä oli enne noita juttuja ykkösuosikkini.
Ja onko järkeä ottaa jotai ohjelmisto päivityksiä ehdottamaasi autoon, jos on niin mikä? Millaiset ovat edut+haitat kyseisestä ohjelma päivityksestä? Mistä saa ja mitä maksaa?
Comment
-
-
Originally posted by samokko View PostTerve, auttakaahan tietämätöntä :(
Eli nyt oon jo päättänyt että jonkun farmari automaatti 320:n haetutan/haen saksasta kuukauden sisään(uusi koppaisen). vm 2006->
Kysymys kuuluukin, milläkoneella kyseinen auto kannattaa ottaa, jotta kestää(ei niin väliä onko bensa vai dieseli)?
Jotain nokkaakseli ongelmia lukenut tuosta 130kw diesel versiosta, mikä oli enne noita juttuja ykkösuosikkini.
Ja onko järkeä ottaa jotai ohjelmisto päivityksiä ehdottamaasi autoon, jos on niin mikä? Millaiset ovat edut+haitat kyseisestä ohjelma päivityksestä? Mistä saa ja mitä maksaa?2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Top-1 View PostE90 -07 318d rupesi oireilemaan 145Tkm kohdalla ääntäen, kun kytkintä painoi pohjaan.
Vaan eipä ollut marmoritiskin setäkään uskoa että vauhtipyörä olisi kaput noilla kilsoilla.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostOliko muuten ihan suomi-auto vai joku viron tuonti? :think
Onhan se totta, että manuskalla kaupunkipyörittelyt/pienet siistymät rasittaa tuota vauhtipyörää.
Automaatissa ei olisi tuota ongelmaa.F10 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Top-1 View PostIhan suomi-auto on kyseessä. Ja kaikki kilsat mittarissa jos sitä mietit.
Onhan se totta, että manuskalla kaupunkipyörittelyt/pienet siistymät rasittaa tuota vauhtipyörää.
Automaatissa ei olisi tuota ongelmaa.e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by samokko View PostTerve, auttakaahan tietämätöntä :(
Eli nyt oon jo päättänyt että jonkun farmari automaatti 320:n haetutan/haen saksasta kuukauden sisään(uusi koppaisen). vm 2006->
Kysymys kuuluukin, milläkoneella kyseinen auto kannattaa ottaa, jotta kestää(ei niin väliä onko bensa vai dieseli)?
Jotain nokkaakseli ongelmia lukenut tuosta 130kw diesel versiosta, mikä oli enne noita juttuja ykkösuosikkini.
Ja onko järkeä ottaa jotai ohjelmisto päivityksiä ehdottamaasi autoon, jos on niin mikä? Millaiset ovat edut+haitat kyseisestä ohjelma päivityksestä? Mistä saa ja mitä maksaa?
Useampia 520d LCI malleja on tullut kyllä tuotua asiakkaille vaikka olen heitä varoitellut jakopääongelmasta... Taitaa kuitenkin ongelmat koskea aika pientä osaa autoista.
Edit: Tein vähän tutkimusta, Mobile.de:stä 520d 7/2007 jälkeen valmistetut, min. 100 tkm ajetut. Tuloksena 341 autoa, 2 autossa oli maininta vaihtomoottorista (140 ja 180 tkm ajetut).
Tietystikkään kaikissa ei ole mainittu että on kone porsinut, eikä kaikkiin vaihdeta uutta konetta vaan se korjataan.
Lisäksi ensimmäiset LCI mallit on M47 koneella eli vanhemmalla 120 kW, niissä ei ole ollut samaa ongelmaa. Muuttuu jossain 9/2007 paikkeilla konetyyppi N47:ksi.
Siihen ongelma on korjattu vasta tehokkaampaan malliin (135 kW tjsp.).Last edited by MajorDrake; 05-08-2011, 09:11.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment